• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35332

Aqui us deixo un enllaç a la web de l'Ajuntament de Vic. Han fet una trobada de ACs internacional amb mes de 1000 unitats i sembla que faran un àrea de AC.

www.vic.cat/grups/Noticies/detall.php?e=1152
Viu cada dia com si fos l'ultim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35333

El nostre vei del parquing d'autocaravanes hi va intentar anar. Resulta que havies d'estar registrat i ell no s'havia apuntat enlloc; així que com que no podien ser 1001, va haver de girar cua:blink: .

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35335

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
No recordo que per aquí ningú digués res d'aquesta concentració.

Potser era per a vips i no hi teníem cabuda, en cas d'interessar-nos.:(

Potser era molt simple la raó, però sense tenir més informació em sembla lleig.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35338

Algú a estat a la concentració??

No ha hagut cap convocatoria, sembla que nomès era pels que estan representats i federats internacionalment.

Com diria en Raimon:
Nosaltres no som d'eixe mon.

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35341

A ACPasion hi va haver una menció en un fil acpasion.net/foro/showthread.php?t=39742&
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35351

A mi també ma semblat extrany, pero o deia mes aviat per lo de la creació de una àrea de AC. Si la concentració serveig per que faigin un àrea, pués benvinguda.
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35366

la concentració la va promoure un club: LLEURE CAMPER CLUB
evidentment que hi havien AC.
nosaltres ens vam enterar a l'anterior cita del SITC, (fa just un any)
Llavors prometia, però els plans de vacances ens van fer estimar la sortida de La Rioja, que no pas Vic.
Compte: la trobada és de nivell d'EUROPA!
Visiteu la seva plana web.
Salut
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35373

Jo vaig veure una convocatoria a la direcció que posa la Eva V.Trobo que està molt bé que es facin trobades internacionals,jo no hi vaig anar perque vaig preferir sortir, un dia que podiem ,pel nostre conte,però crec que era oberta a tothom.El que es estrany es que no es faci com fem les inauguracions o altres esdeveniments nosaltres,convocant a tots els forums.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35378

Nosaltres ho vem sentir per la radio el diumenge, (quan ja estava acabat) i si que ens va semblar extrany que no s'hages parlat al foro. :ohmy:
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35395

Encara que no te massa importancia, es veu que als periodistes s'els hi anat la ma amb la xifre de 1000.
Es veu que van ser 350 ACs que son moltísimes, el record a Espanya està en 400 ACs.

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35418

Solo se podia ir si estas en algun club ( UCC,etc ) , creo que lo organizaba el camping card internacional. Los particulares no se podian apuntar. Salut

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35422

Solo se podia ir si estas en algun club ( UCC,etc ) , creo que lo organizaba el camping card internacional. Los particulares no se podian apuntar. Salut

Company,
De la UCC nomes va estar invitat el president, la resta res, de res.

Salut

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35432

Toti ha escrit:

A mi també ma semblat extrany, pero o deia mes aviat per lo de la creació de una àrea de AC. Si la concentració serveig per que faigin un àrea, pués benvinguda.

Tens tota la raó, tota iniciativa que derivi en una area és benvinguda ;-)

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35501

Jahugar.
Tots el presidents dels diferents clubs que pertany a la FEAA i FICM tenien informació del EURO.
Així mateix com el president de la UCC també tenía la revista i l'informació del EUROCC2009 i com fer la inscripció a la participació del mateix.

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35506

jahugar ha escrit:

Encara que no te massa importancia, es veu que als periodistes s'els hi anat la ma amb la xifre de 1000.
Es veu que van ser 350 ACs que son moltísimes, el record a Espanya està en 400 ACs.

Com molt ve dius, els periodistes es van fer un bon liu em les cifres,:blink: dons d'autocaravanes ni havien 350, pro de persones ni a prop de 1.000.

Desconec en quant esta el record d'una concentració autocaravanistica, pro si et puc dir que en el EUROCC 1997 que vá organitzar el Leure Camper Club Catalunya a Casteldefells, es varen reunir 750 tripulacions.:)
Un Viatge consta de tres parts: organitzar-lo, disfrutar-lo y recordar-lo
www.buenaruta.com

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35528

Carme-Caxisa ??

Espero veure't i llegir-te per aquí sovint ;-). Benvinguda.

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35540

Gracies montrib, ja ens nirem llegin per aquet forum

una abrassada
Carme
Un Viatge consta de tres parts: organitzar-lo, disfrutar-lo y recordar-lo
www.buenaruta.com

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35556

Em sembla recordar que havia vist anunciada aquesta concentració durant el Caravanning de la tardor passada, a l'Hospitalet. I amb tota seguretat també en diverses webs i fòrums campistes.
Quant al nombre d'assistents, hi vaig passar pel davant i feia goig de veure tantes autocaravanes (tot ple) aguantant estoicament la pluja i el fang d'aquells dies de Setmana Santa. Quantes eren? No ho sé; 1000 és difícil que hi cabessin en aquell espai, i més aviat m'inclinaria per les 350 i escaig que algú ha comentat. Déu-n'hi-do...
De totes maneres, és un esdeveniment que difícilment ens pot cridar gaire l'atenció als que vivim un un radi de seixanta o setanta quilòmetres: ja ens ho tenim tot conegut, i per quatre dies de vacances que se'ns presenten, segur que val més la pena volar cap a altres arbres més llunyans.

JTC

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35557

Benvingut JTC.
Una abaraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Sembla que a Vic es posen les piles fa 17 anys 3 mesos #35558

JTC ha escrit:

... De totes maneres, és un esdeveniment que difícilment ens pot cridar gaire l'atenció als que vivim un un radi de seixanta o setanta quilòmetres: ja ens ho tenim tot conegut, i per quatre dies de vacances que se'ns presenten, segur que val més la pena volar cap a altres arbres més llunyans.

JTC

Benvingut !!!

De la mateixa manera que quan preparo les meves vacances em va bé saber que a Astorga, Burgos o Cáceres hi ha àrea per AC i puc comptar amb elles per planificar la ruta, els companys de Plasencia, Sevilla o Guadalajara podran comptar am l'area de Vic per planificar les seves vacances per terres catalànes; de la mateixa manera que també podran comptar amb la magnìfica àrea de Navarcles.

Si la trobada de Vic és l'inici per la creació d'aquesta nova àrea, doncs ens hauria de cridar a tots l'atenció.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12