|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Totalment d'acord, Neus. La trobada ha estat molt multitudinària i, tot i que puntual i volàtil, pot haver ajudat a fer conèixer una obra molt més duradora i important com és l'àrea per a AC. Gràcies per ajudar-me a precisar-ho.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Beig que la trobada Internacional de autocaravanes a Vic, no esta molt clara per alguns foreros, per lo qual si amb permateu, us explicare una mica de que anava tot aixó.
El EUROCC, es una trobada de diferents clubs que pertanyen a la FICIM (Federació Internacional de Clubs Motorhomes), a la qual fins el any passat, el Lleure Camper Club Catalunya, representaba a Espanya em la matixe, fins que en aquesta concentració, sa ha donat pas a la FEAA Federació Espanyola de Associacions autocaravanistes, es una trobada que cada any organitça un del clubs que pertaneyn a la FICIM, el any passat es va a celebrar a Suissa y el any proper tindrá lloc a França. Aquesta trobada, tinc que dir que feia molt de tepms que se estaba treballant amb ella, en la última edició de la "Fire del Caravaning", hi havia un cartell anuncianla. Amb el tema del EUROCC2009, tinc que dir que el Ajuntament de Vic, es va a oferir espontaniament per fer el d'area de pernocta per les autocaravanes i ens va obrir totes les portes necesaries per fer la concentració internacional en aquesta ciutat. Esperem que no tardi gaire la inauguració. En quant a la preparació de la trobada internacional, va costar mes de un any de feina per el grup dels menbres del LLeure Camper Club Catalunya, que van portar la organitçació. Tinc que dir que ha sigut un complet exit, sobre tot per la participacio del clubs europeus, els quals tots en van felicitar per la tasta feta, com tambe tinc que felicitar als companys del Lleure que van treballar desintarasadament, als dies de la concentració. I com no felicitar i agrair als companys que han acompanyat al grup de la prolongació, que durant una setmana, han portar un grup de 90 autocaravanas de diferens paíssos d'Europa, per les terres de Terol y Morella, descrubrint uns paisatges i una cultura gaire ve desconaguda por molts dels nostres visitants. Espero que amb aquesta petita explicació, estigui una mica mes clar per totom el motiu de la nomenada concentració. Salutacions Carme Un Viatge consta de tres parts: organitzar-lo, disfrutar-lo y recordar-lo
www.buenaruta.com |
|
|
Crec que la tasca ha sigut important i si aixó deixa un area a Vic a sigut megaimportant.Felicitats a tots aquells que ho heu fet posible,i sobretot el Lleure Camper Club,màxim organitzador.
Endevant Carme. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
caxisa ha escrit:
Gràcies per l'aclariment. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|