• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 10 mesos #5147

no sé Vicens......t ´agrada dormir al sofà........tu mateix.... :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 10 mesos #5187

Bueno, si se abren votaciones para la disgregación de PAYVI,
yo voto a favor de que sigan como están.
No a la separación del nick PAYVI.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 9 mesos #5765

Marta-Carlyna, tuve un día malo, pero mi mujer( PA) me ha hecho entrar en razón. dance
Seguiremos como PAYVI

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 9 mesos #5793

Vicens no esperamos menos de tí.
Te mande un privado, ¿lo has recibido?
Un besazo a tu mujer.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 9 mesos #6041

Carlyna, perdona que no te haya contestado antes, pero he tenido algún problema familiar.
No he recibido ningún privado tuyo y lo lamento.
El beso ya ha sido entregado a Paquita de tu parte.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7681

Sembla que les mesures de pressió estan començant a fer efecte, :twisted: :twisted: . He observat un canvi d'actitud de la primera J del finiquitat per l'article 21 JJV. L'anomenada "Joaqui" sembla que comença a entrar en raó i per fi enten que el J i el V també existeixen. El seu nick actual és Joaqui (JJV), la felicitem per la seva sàvia decissió i per atendre a les peticions de tolerància i reconeixement d'uns drets que des de la plataforma ProNick JJV hem defensat ;-)

Plataforma ProNickJJV

"Jo també sóc el J i el V"

P.D.: Ole, la Joaqui, si señor. Aunque entre tu y yo, aun me sobra la primera parte. Seguiré trabajando para defender la memoria histórica de JJV. :twisted:

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7683

Noia, veig que estas a "l'aguai"
Tot sigui perquè tots estiguem contents, pero em sembla que no aconseguireu gaire mes.

Salutacions
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7684

Espero que aques sigui el darrer canvi.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7690

Joaqui...no ha hagut cao mena de presió per aquest canvi?? mira que montem un "tinglado" per defensar-te...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7843

Joaqui como dice Matrix, si es necesario montar un "tinglado" para defenderte, nosotros estamos preparados y dispuesto a todo.
No obstante me gusta mas como ha quedado ahora.

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7844

COMUNICAT OFICIAL DEL TRIO MARCELINO:

Em sembla que les "acusacions" que s'estan fent sobre "mesures de pressió poc lícites" sobre la "individua" Joaqui són molt infundades.
M'esteu insinuant que els membres del Trio Marcelino hem recorregut a mètodes poc ortodoxes per convèncer-la?

Els del Trio hem demostrat ser gent justa, assenyada, coherent, cívica, disciplinada, comunicativa, dialogant, conciliadora, respectuosa, oberta de mires, democrata, moderna, defensora dels reprimits... I ara dubteu de la nostra integritat ???

A més, heu de saber que comptem amb un delegat (el Lince) i una secretària (la Monrib, "osease" jo) i que en breu tindrem uns estatuts. Com veieu, poca broma, que som un grup seriós i com se segueixi amb aquesta campanya de difamació, potser haurem d'emprendre alguna acció legal i més d'un acabareu fent companyia al Julian Muños i a la Saldivar. :evil:

Signat:

El delegat i la secre del Trio

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7845

NOTA INTERNA INFORMATIVA ALS SOCIS DEL TRIO:

Cala, recolza una mica al Trio, ja et donarem algun càrrec. Podries ser el vice-delegat si et fa il.lusió o el delegat per Terrassa i comarca. ;-)

Joaqui, estaria bien que contaras que te tratamos com amor y cariño, que sino no te dejaremos venir a la próxima salida. :-x

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7847

He de dir a favor dels components del anomenat trio Marcelino, que fins ara em tractàvem "millor que bé" i que no tinc cap queixà respecte a ells.
Com diu la secretaria són gent molt assenyada i respectuosa, i no han tingut res a veure en la decisió del nou canvi de nick i que ha sigut solament cosa meva.

El que no me ha agradat massa es que se m’amenaci amb no poder assistir a la pròxima quedada del trio, no he sigut jo la que ha fet aquestes declaracions, i per altre costat mai he tractat malament a cap dels seus participants. ;-) ;-)

A més, que faria jo sense la vostra companyia! :cry: :cry: :cry: :cry:
No penso quedar-me sola a casa mentre esteu tots de “parranda” :mrgreen: :mrgreen:
Joaqui

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7849

8O Glup, que me'colao, ¡he mandao una nota interna! Es que aun no estoy muy puesta en el cargo de secretaria.

Estimadísima socia del Trio,
Sepa usted que en ningún momento se ha pretendido amenazar. Sólo ha sido una advertencia amistosa. ;-)
Como socia fundadora del Trio usted goza de unos privilegios exclusivos que se reservan a los miembros vip del Trio (entiendase Cala y Lince-Monrib) y que bajo ningún concepto le pueden ser negados. Entre estos privilegios se encuentra la asistencia a las kedadas y nada, repito, nada puede causar el veto a su participación.
Reciba nuestras más humildes y sinceras disculpas,

La "secre"

:arrow: Veieu quin bon "rollito" tenim al Trio. ;-)

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7855

¿Que hem dius senyora secretaria?¿Que hem doneu un carrec?Quina ilu que hem fa. :D :D :D
Bé però la veritat es que encara estem esperant com aigua del cel que el nostre gurú , preuat i estimadissim delegat del Trío Marcelino redacti d´una vegada per totes amb la colaboració de la seva "secre" els nostres estatuts perque jo hem faig unes preguntes ¿Com es posible que encara no hem fet mai una sortida del trío al complert per França? ¿Perque JJV (per nosalttres sempre seràn JJV i mai Joaqui, els origens son els origens) no han vingut mai a França? ¿Perque amb l´imposibilitat de que Cala pugui anar a l´Alsacia s´ha gestat a les meves esquenes una trobadeta (per dir-li d´alguna manera de Monrib2123 i JJV) a l´Alsacia per gauidr del nadal? :twisted: :twisted:
No ho se però son mases preguntes sense resposta i ho més important es la comunicació als socis i ja no diguem als socis fundadors.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7866

Veig que els socis no estan contents amb el Trio Marcelino - A.F.A. (Associació Familiar Autocaravanista).

Mire usted (com deia aquell), potser haurem de presentar la nostra dimissió abans de començar :evil:

Com a membre de la junta directiva em veig amb l'obligació de posar els punts sobre les IS:
Com ja es deuen imaginar els socis del trio, els estatuts no són cosa de pim-pam pim-pam. Requereixen un gran esforç i algunes reunions per arribar a un consens unànim per part dels membres de l'associació. I aprofitem per comunicar la celebració de la propera junta extraordinària que tindrà lloc el cap de setmana del 25 i 26 de novembre. En breu els informarem del lloc i l'hora de la reunió (amb piscolabis inclós).

La "Secre"

:arrow: Jepi, quina feina que m'has donat !!! Em sembla que a tu et nomenarem president i t'encarregaràs de les relacions amb els socis (esbatussaments i "piques varios").

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7874

Montse,no era la meva intencio complicar-vos tant la vida pero com que jo soc part del nom del vostre grup us comunico que puc fer de intermediari sempre que no hi hagui violencia psicologica i física en els vostres enfrontaments. =)) =)) =))
També us comunico que soc culpable d'un altre bateig i per tant de la vostra competencia.Són el "duo florecillas" Malena ,Jordi,Echobelly i Conrad que molt emocionalment es va constituir aquest cap de setmana.
Com veieu sempre m'enmerdo en tots els "fregaos" i llavors en surto escaldat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Espero que tots tingueu les vostres sortidetes i que de tant en tant en hi volgueu.
Una abraçada a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7878

Estimat president (això del càrrec està per parlar, em sembla que és el punt 3 de la reunió extraordinària):

martell Que vol dir que ens ha sortit competència? Potser Duo és més que Trio (pregunta-ho a Telefonica)? Potser esteu pensant incorporar-vos al Duo perque sigui Trio? L'autocaravana Conrad-Echobelly aviat patirà nens al seu interior ?
Les comparacions són odioses i als del Duo encara els queda molt camí per recòrrer fins arribar a l'experiència i "categoria" del Trio Marcelino.
Ara be, qui ens podria fer ombra és el Trio La-la-la (Jepi-Tiowillson-Mireia) i això de "La-la-la", serà potser per l'edat dels components ?? =))
I no perquè siguin més xulos, més guapos, més del Bages..., no, sino perque la "envidia es mu'mala" i ara també s'apunten a les sortidetes en grup. :evil:
I sàpiga vosté que el Trio Marcelino, sempre serà el primer i genui Trio A.F.A. (Associació Familiar Autocaravanista), registrat i nascut d'un gran sentiment autocaravanista i de "bon rotllito"

La "secre"

:arrow: I senyor president, si continua "fent amics", potser serà rellevat del seu càrrec abans de ser nomenat. Visca la democràcia !!!

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7897

Que beeeee :D senyora secre tenim sortideta el 25-26. I per damunt de tot i per favor us ho demanem no presenteu la dimisió com a Delegat del Trío Marcelino i Secre del mateix, que sería de nosaltres sense vosaltres? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 8 mesos #7919

Webmestre,penja aquest fil amb el titol de "Trio Marcelino" es com un culebró,cada dia en passa una de nova. =)) =))
Com que trio Lal-La-la i que es per l'edat,doncs sapiga secretria de direcció del trio Marcelino que jo no recordo haver vist aquesta canço per la tele,ja que jo vaig neixer pel Juliol del 67 un any abans de l'amor lliure i les batalletes als carrers de França.Un re :-)) specte.
De totes formes podem fer aliances e intercanvis...ehem...ehem...
Una abraçada .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12