• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Protesta davant del canvi de nic de JJV fa 19 anys 9 mesos #7955

Mr. "president":

Si que tenim la pell fina! Jo tampoc he vist "Marcelino , pan y vino" i em sento molt orgullosa del nom del nostre Trio. Potser us agrada més "El Terceto Amor" per allò de l'amor lliure o us va més el "Trio Sixties" per allò de la vostra dècada?? Trieu un nom i el respectarem.

I en quant això dels intercanvis.... per quan diu que fem un canvi de parella ??? Autocaravanista és clar :mrgreen: (més que res que el Lince ho llegeix i em fa dormir al carrer :oops: )

La "secre".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12