• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Alguns consells per comprar a la Fira (o després) fa 19 anys 9 mesos #6656

Com que aquests consells crec que son útils també després de fira, i seguint el tema, m'agradaria conéixer quins accessoris son més interessants per demanar.

A mí en un lloc m'han ofert:
Tendal Omnistor.
Placa solar de ¿cristall? de ¿100? watts ( no estic segur de quants watts hauría de ser )
Bateria de gel,
Radio-CD
TV plana amb antena normal,
Cunyes anivelladores.
Panys extres de seguretat.
Alarma.

En el meu cas, havía pensat en canviar la ràdio cd i/o la tv per una retrocàmara i un portabicicletes.

Com ho veieu ?
Qué altres coses puc demanar ?
Quin % sobre el preu de venda us han ofert ?

El % sobre el preu de venda sovint és inexistent, el preu no el toquen però si els accessoris.
No canviis res, deixa el radio cd i la tele que tard o d'hora et faran servei; i afegeix el que necessites a la llista d'accessoris. I també una bateria suplementaria, si vas a la neu la necessitaràs junt amb la placa solar que amb 100 wats és suficient (sortiràs sempre amb les dues bateries carregades a tope i l'autonomia és molt gran, gairebé quatre vegades més que amb una sola bateria auxiliar)
Tu demana, i si no cola... doncs dius que és una pena perquè l'auto t'agrada més que la de la competència, però hi ha massa diferència en l'oferta. En fi, que t'ho acabaràs de rumiar. Llàstima perquè anaves disposat a tancar ja el tracte... bé, la setmana vinent ja els trucaràs amb la decisió final.
Si et deixen marxar és que demanes massa! :)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12