• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Mirem autocaravanes

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46620

Gràcies a tots i totes els que ens aneu donant cosells i idees per anar pensant en la nostra futura (esperem) AC.
Avui hem començat a mirar autos a autosuministres. La Laika, que em feia gràcia entrar-hi perquè em tenia enamorada ja la tenen venuda. I la hymer ni ens l'ha ensenyada perquè ens ha dit que ni ens ho plantegem nutar i desmuntar llits, que ens en casnarem. Tot i així jo enscara tinc els meus dubtes.
Tenim un conflicte amb el meu home. Ell li agraden les que tenen garatge i jo penso que és una pèrdua d'espai a dins l'AC. Per portar moto deu estar molt bé i ens ha dit que pels que van a esquiar també. Peròo sí no és el nostre cas què en fas d'un forat tant i tant gran? No ser...
També ens ha dit que el que està pitjor amb la crisi és la venta de carvanes de segona mà. Que marxen menys qye les autos de 70 i 80.000 € :-S
Així que crec que trigarem molt a poder fer realitat aquest somni :dry:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46626

La majoria de persones que pregunteu us diran que us cansareu de muntar i desmuntar llits.

Nosaltres debem ser els "raros" que no ens n'hem cansat. O si més no, valorem més l'amplitud del saló.

També anem a esquiar, i amb un portaesquís al darrera (que ja no fem servir perquè ara lloguem el material a pistes) i l'arcó inferior on hi posem les botes d'esquí i les culleres o pales, i la roba d'esquí ben posada a l'armari, i la resta ben plegada a l'arcó de cadascú, fem el fet.
És cert que és un Tetris i cal posar-ho tot ben posat, i que quan carreguem botes d'esquí, descarreguem la taula de càmping.

Però jo també valoro l'amplitud de l'espai, tant de dia, com de nit (transformant-lo, és clar).

Però és un tema molt personal. No obstant, ho heu de veure tot pels vostres propis ulls, o sigui que jo hauria insistit a veure-la, la C544. Com tantes d'altres n'heu de veure i heu d'anar rumiant ...

En fi, a veure si hi ha sort, us veneu la caravana, i de mica en mica aneu trobant la que haurà de ser la vostra autocaravana.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46627

Sí, Eva! Allà al moment li he demanat per la LAIKA pensant que era la que tu tenies. Era distribució semblant. I m'ha dit que ja estava venuda però que a més no ens ho recomenava. Llavors a casa quan he entrat a la web i he vist l'Hymer... :-S
Ara m'he quedat amb les ganes de veure-la!
La veritat és que totes les he trobat bastant claustrofòbiques :(
L'hymer es veu més ample...

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46628

No t'hi amoïnis, cal mirar i mirar, i sobretot no tenir pressa, no deixar-vos pressionar per arguments que us vulguin fer decidir a l'instant.

És una compra important, i acabareu trobant la vostra, i espero que en aquell moment n'esteu segurs, de que sigui la vostra. Sobretot després d'haver-ne vist unes quantes.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46630

Nosaltres teníem una perfilada amb un sol llit fix al darrere; el segon llit s'havia de muntar desmuntant el menjador-sala d'estar. Però com que érem dos, n'érem els reis i hi podíem ballar. Ara bé, quan la filla i el gendre hi van voler anar amb els seus dos nanos, el dia se'ls acabava quan el menuts havien d'anar a dormir... I l'arcó inferior era, copiant les paraules de l'EvaV, un Tetris tètric, amb raconades quasi inaccessibles.
Ara fa tres anys ens la vam canviar per una caputxina, amb un llit fix al darrere i el llit fix de dalt. Problema resolt. A més, l'arcó inferior no és un simple arcó, sinó un espai gran i molt fàcilment organitzable (un "garatge" segons la terminologia habitual) que ens permet no haver de treure la taula i les cadires per poder abastar d'altres coses emmagatzemades, i a més a més portar-hi les bicis o carregar sacs d'arròs si anem al Delta o garrafes d'oli per a tota la família si anem a Vallbona de les Monges. I a més a més, mig metre més curta que la perfilada i sense necessitat del portabicis al darrere, que l'allargava quasi un metre més...
Com veieu, estem satisfets del canvi. Ara bé, no goso dir que sigui "la nostra" definitivament. En totes les altres hi veiem coses que la nostra no té, però també en totes les altres hi trobem a faltar coses que sí que hi tenim. És a dir, ben bé com en la vida, en l'habitatge, en la feina, en la parella...

Last edit: per JTC.

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46636

Ahir vam anar a veure dues caravanes d'antic lloguer i ens van agradar molt!!!! Eren caputxines de 6 places, una amb nevera gran i l'altra no. Crec que una lagan 214 i una elnagh baron 37. Estaven a 36000€ però d'oferta estaven a 29500 i 31000.
Vosaltes que hi enteneu creieu que és una bona oferta? I què en penseu de les AC de lloguer? Jo les vaig veure molt noves i cuidades, Ens van dir que les tapiceries estan per estrenar pq sempre van amb fundes, que canvien el xassis,... però avui uns em deien que vigilem amb la mecànica perquè les han tocat moltes mans... No ser...
Bé, de fet primer hem de vendre la carvana i a tots els concessionaris ens diuen que és tan difícil :-(

Gràcies!

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46639

nuriaidavid ha escrit:

Ahir vam anar a veure dues caravanes d'antic lloguer i ens van agradar molt!!!! Eren caputxines de 6 places, una amb nevera gran i l'altra no. Crec que una lagan 214 i una elnagh baron 37. Estaven a 36000€ però d'oferta estaven a 29500 i 31000.
però avui uns em deien que vigilem amb la mecànica perquè les han tocat moltes mans... No ser...
!

Tens de mirar de quin any son i els kms, i en fucio d'aixo veuras t'aixequen la camisa o no
Avui ha ha ofertes bones, tothom vol vendra i la gent s'ajusta tant com pot.
Perque sigui de lloguer no vol dir que estigui en mal estat, normalment els posen un topall per no pasar amb l'accés de velocitat (pots preguntar-ho).
Un altre lloc que son gent de bon tractar es a Esmi a Besalú, a la sortida en direccio Girona o Banyoles

Last edit: per Jofranc.

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46640

Bé, la qüestió ara es veure'n força, i anar veient com us hi sentiu a dins.

El preu en les autocaravanes de segona mà sol anar en funció del model i els anys, poca cosa més. Si té més extres, us agradarà més, però difícilment li pujarà el preu.

O sigui que cal mirar i mirar !

Els extres els podeu posar més endavant, el que us ha de fer decidir és la distribució i l'estat general de conservació.

Els motors aguanten molt, són industrials. La nostra ja té 7 anys i 110.000 km, però esperem que n'hi farem molts més.

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46642

La distribució ens agrada i ens vam sentir molt a gust a dins. El dia abans n'haviem vist algunes de segona mà i cap ens va agradar. Bé una si però la vam descartar perquè s'enfilava de preu.

Les que vam veure de lloguer tenen 3 anys i porten 50.000 aprox.

Vam creure que era molt bon preu... :woohoo:

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46644

Bon dia,
sobre els preus que comentes d'autocaravanes de lloguer no puc dir gran cosa, i l'única cosa que se m'acut és mirar de consultar la revista de "Su camping y su mundo" que, si no recordo malament, acostumen a publicar el llistat de preus dels vehicles en funció de la seva edat.

Al voltant del preu final de l'autocaravana, nova o de segona ma, pots plantejar-lo com una negociació clàssica de buscar el preu més baix. O respectar el preu del venedor però afegint-hi una sèrie d'accessoris a cost 0€. Això jo ho he fet quan he comprat les meves dos autocaravanes.

Si és tracta d'una autocaravana de lloguer és probable que vingui "monda i lironda", i necessiti alguns accessoris habituals. Així d'entrada em venen al cap:
- tendal
- portabicis
- portaesquís
- baca
- placa solar
- toldilles isotermes,
- antena TV,
- bola remolc,
- cinturons de seguratat en tot els seients del saló,
- forn,
- altaveus de l'equip d'audio a altres llocs de l'autocaravana,
- endolls a altres llocs de l'autocaravana,
- una segona bombona,
- dutxa exterior,
- mobiliari de càmping, etc.

Podeu identificar els accessoris que necessitareu i que no té la nova autocaravana, li poseu el preu de mercat i la suma us donarà un total d'€ que us permetrà valorar el marge de negociació establert i amb aquest import al cap podeu adoptar dos postures en front el distruïdor/venedor:
a. " us acceptem el preu que dius però a canvi volem aquests accessoris..... " .
b. " hauríeu de baixar el preu de venda i a més afegir aquests accesoris..."

Jo sóc de l'opinió que al distribuïdor/venedor li resulta més fàcil (=beneficiós) fer-te una rebaixa en "espècies" que en €.

I ja està i perdoneu la extensió.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Mirem autocaravanes fa 7 anys 11 mesos #46645

Si us hi vau sentir bé en la distribució, ja teniu un punt a favor.
El preu sembla bo per a l'edat i quilometratge.

De totes formes no us precipiteu, mireu i mireu, traureu conclusions per vosaltres mateixos després d'unes poques setmanes d'exercici.

Si la compreu a una empresa de lloguer o distribuïdor jo (com en Marce) també intentaria obtenir la col.locació d'alguns extres a la fase final de la negociació.

Però que els extres ja col.locats no siguin els que us facin prendre la decisió.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Aramos (06.06), hellinero en 4 dies (10.06), el currante en 6 dies (12.06), merma en 10 dies (16.06), perecompte en 10 dies (16.06), diana en 29 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 37 dies (13.07), Jepi en 37 dies (13.07), Toni-de-Ros en 50 dies (26.07)

Alguns viatges

• Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.