• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: acpasion

acpasion fa 4 anys 8 mesos #48658

hola, bon dia a tots i a totes,
he rebut un privat d'ac pasion per escriure en català, el qual em diuen que es un foro en castella, per tant, la meva reacció automàtica, ha sigut donar-me de baixa d'aquest foro.
el privat diu així:
Buenas tardes,
Este mensaje es para pedir la modificación de los post escritos en la zona punto de encuentro en catalán. En un plazo máximo de 24 horas de no estar modificado los post serán eliminados y los reincidentes amonestados.
Ac Pasión es un foro a nivel estatal y el lenguaje del mismo es el castellano.
Nunca se dirá nada porque se felicite a alguien en catalán, por ejemplo pero de escribir post lo que si se pide es que se escriba en castellano. En el mismo espacio se puede escribir la traducción al catalán, euskera, portugués, etc
Para cualquier aclaración que se precise podéis mandarme un mensaje privado y lo comentamos.
Un saludo
Ester
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48659

Jo m'he trobat igual. Vaig contestar:
M'he llegit atentament les normes del fòrum i no hi he sabut trobar la norma que estableix l'obligació d'escriure en castellà. Oi que m'indicarà on s'especifica?
He rebut aquesta resposta:
Nunca hemos creído necesario que algo tan evidente debiera estar en las normas
He fet el mateix que tu: donar-me'n de baixa immediatament.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48660

hola, bon dia JTC,
gracies per la resposta,
tenia la sensació de que era un bitxo raro
suposo que hi han hagut queixes d'altres usuaris del foro, que no son catalans.
salutacions
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48661

tot a vingut de la inauguració de l'àrea de Parlavà, que molts han escrit en català.
pont de pedra es el que organitza com ja sabràs, i li vaig comentar, cosa que amb ell també li varen tocar el crostó, que amb aquest foro, si anem donant vidilla, de miques en miques, pot ser un gran foro EN CATALÀ.
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48662

Hola, Antoni.
I tant, que pot tenir més vida aquest fòrum! Ja n'havia tinguda, i molta, fins fa un parell o tres d'anys. D'aleshores ençà no sé si ha sigut la crisi o què, el cas és que s'ha anat esllanguint immerescudament. Tant de bo que els que n'havien estat ànimes, d'aquest fòrum, s'hi tornin a enganxar...
Pel que fa a acpasion, que els bombin. No crec que ho hagin fet perquè hagin rebut protestes de la resta d'Espanya; els catalans som complaents amb l'amo de Madrid i experts en l'autoodi i l'autocensura, i abans que algú ens digui que potser s'hauria d'esporgar una branca ja tallem tot l'arbre, per si de cas!
Josep

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48666

hola, bon dia, a tots i a totes,
em de posar el nostre granet de sorra en aquest fòrum perque torni a funcionar.
no se qui són les ànimes però si hi ha moviment potser si tornen a enganxar.
com ja has pogut comprovar en narcís (pont de pedra) s'ha donat d'alta en aquest fòrum. varem parlar que d'ara endavant tot el que ell faci ho posarà aquí i a l'ac pasion.
això pot anar bé, sempre ajuda.
salutacions
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48667

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Bon dia Antoni,
En relació a la poca participació, meva per exemple, és que quasi bé la crisi se m'ha endut per endavant, no sortim quasi mai..., i per altre banda, les xarxes generalistes s'han endut els comentaris no campistes que aquí hi fèiem.

Els forers més antics de totcàmping sabem que aquest fòrum va néixer perquè -per escriure en català en un tema molt concret- se'ns va dir de tot menys bonics a l'antic campingsalon. Veig que ara passa a Acpasion...

Les coses han anat en sentit contrari al que la lògica trobaria normal i ara no gosaria parlar en català per evitar-me marramiaus. Simplement no hi entro mai.

De tota manera, que passi en un fòrum on els propietaris no són catalans puc arribar a entendre que no en entenguin, però en un fòrum on els propietaris són residents a Catalunya, i per tant catalans, per no té cap sentit. Bé l´únic que jo trobo és plegar-se als interessos econòmics.

PODEROSO CABALLERO ES DON DINERO

Madre, yo al oro me humillo,
Él es mi amante y mi amado,
Pues de puro enamorado
Anda continuo amarillo.
Que pues doblón o sencillo
Hace todo cuanto quiero,
Poderoso caballero
Es don Dinero.

Nace en las Indias honrado,
Donde el mundo le acompaña;
Viene a morir en España,
Y es en Génova enterrado.
Y pues quien le trae al lado
Es hermoso, aunque sea fiero,
Poderoso caballero
Es don Dinero.

Son sus padres principales,
Y es de nobles descendiente,
Porque en las venas de Oriente
Todas las sangres son Reales.
Y pues es quien hace iguales
Al rico y al pordiosero,
Poderoso caballero
Es don Dinero.

¿A quién no le maravilla
Ver en su gloria, sin tasa,
Que es lo más ruin de su casa
Doña Blanca de Castilla?
Mas pues que su fuerza humilla
Al cobarde y al guerrero,
Poderoso caballero
Es don Dinero.

Es tanta su majestad,
Aunque son sus duelos hartos,
Que aun con estar hecho cuartos
No pierde su calidad.
Pero pues da autoridad
Al gañán y al jornalero,
Poderoso caballero
Es don Dinero.

Más valen en cualquier tierra
(Mirad si es harto sagaz)
Sus escudos en la paz
Que rodelas en la guerra.
Pues al natural destierra
Y hace propio al forastero,
Poderoso caballero
Es don Dinero.

Francisco de Quevedo
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48669

Un comentari molt encertat. I una cita que hi va com l'anell al dit. És un plaer tornar-te a llegir, Nouespai. Em fa sentir de nou a casa.

Josep

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48670

nouespai va escriure: Bon dia Antoni,
En relació a la poca participació, meva per exemple, és que quasi bé la crisi se m'ha endut per endavant, no sortim quasi mai..., i per altre banda, les xarxes generalistes s'han endut els comentaris no campistes que aquí hi fèiem.
Hola, bon dia a tots i a totes,
ho sento molt, aquesta crisi ens ha afectat a tots d'una manera o d'una altra, espero que mes endavant la cosa canviï, abans feia viatge tot el mes de vacances, ara deu dies com a molt, i aquest anys han sigut quatre dies a la camarga, i la resta a casa a fer bricolatge.
per això ens apuntem els caps de setmana, per sortir una mica de casa, l'últim va ser a santa coloma de Farners per la festa de la ratafia i ara a final de mes a la inauguració de l'àrea de la tallada d'Empordà.
i sempre si pot tornar a comentar de tot el que et passi pel forro.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48671

Els forers més antics de totcàmping sabem que aquest fòrum va néixer perquè -per escriure en català en un tema molt concret- se'ns va dir de tot menys bonics a l'antic campingsalon. Veig que ara passa a Acpasion...

Les coses han anat en sentit contrari al que la lògica trobaria normal i ara no gosaria parlar en català per evitar-me marramiaus. Simplement no hi entro mai.

De tota manera, que passi en un fòrum on els propietaris no són catalans puc arribar a entendre que no en entenguin, però en un fòrum on els propietaris són residents a Catalunya, i per tant catalans, per no té cap sentit. Bé l´únic que jo trobo és plegar-se als interessos econòmics.

la veritat es que no tinc gaire coneixement d'aquestes interioritats en els fòrums que existeixen, primer no sabia que fos de Catalunya, no m'he preocupat mai d'aquests aspectes, senzillament, amb una persona que la conec personalment, que guardem la autocaravana en el mateix lloc i que habitualment ens parlem en català, no vaig pensar que em podien cridar l'atenció, sabent-ho encara em sap mes greu la seva actitud, sobre tot de la senyora Esther.
be, deixem el tema i mirem endavant.
aniré fent intervencions en aquest fòrum, almenys posaré el meu granet de sorra.
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48672

JTC va escriure: Un comentari molt encertat. I una cita que hi va com l'anell al dit. És un plaer tornar-te a llegir, Nouespai. Em fa sentir de nou a casa.

Josep

Hola, JTC, bon dia,

Això es el que vull, sentir-me com a casa, d'entrada ja heu intervingut tres persones en pocs dies, cosa que me n'alegra moltissim.
salutacions.
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48679

Bon vespre a tots/es.
També m'ha succeït el mateix amb Acpasion. Els he engegat a dida.
Feia temps que de tant en tant donava un cop d'ull a Totcàmping i en sortia sorprès i decebut, però no soc massa de iniciar temes. De tota manera aquest afer pot ser l'espurna que el torni a revifar.
Entre tots ho aconseguirem.
Salutacions.
Joan Vives.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48680

Ja en som més! Pel que he vist en el xat d'inscripció a la inauguració de La Tallada, hi ha altra gent sensible que també ha rebut la clatellada d'ACPasión. Hauríem de procurar, des de Totcàmping, pensar quin ganxo estaria al nostre abast d'oferir a aquestes persones inquietes que es podrien sentir bé en un portal autocaravanista que no prohibís d'expressar-se en cap llengua.

Josep Tió

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48683

hola bon dia a tots i a totes,
Jo també soc una mica com tu, JVL, però em va encendre tant que em cridessin l'atenció per escriure en el meu idioma, que automàticament em vaig donar de baixa, i ho vaig escriure en aquest fòrum el que m'havia passat, des de llavors que estic veient moviment en aquest fòrum.
Crec que una cosa important es que quan es convoqui una quedada, una inauguració d'àrea, etc.etc. es `pugui penjar en aquest fòrum, com la quedada a la festa dels traginers.
JTC i JVL, sembla que estem inscrits a la inauguració de l'àrea de la tallada, allà ens veurem, jo poso les cerveses i xarrem una estona, que us assembla?

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48686

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46

JTC va escriure: Pel que he vist en el xat d'inscripció a la inauguració de La Tallada... Josep Tió

Podríeu obrir un fil per aquesta trobada, no hi és...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48687

amro1:
D'acord i gràcies, però nosaltres no arribaren fins dissabte a la tarda/vespre.

nouespai:
Em semblaria bé, però en tot cas això només ho pot fer l'organitzador de la trobada.

Joan Vives.

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48688

Nosaltres arribarem a La Tallada el divendres a la tarda. Suposo que ja ens localitzarem d'una manera o altra, si més no per mitjà de Pontdepedra.

Antoni, Joan, fins a la Tallada!

Josep Tió

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48689

hola, bon vespre a tots i a totes,
això se li diu a pont de pedra que ho pengi
JVL, be, nosaltres no arribarem fins el dissabte al mati.
salutacions
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48690

demanat a pont de pedra que pengi en aquest fòrum la inauguració de l'àrea de la tallada
salutacions
antoni

acpasion fa 4 anys 7 mesos #48721

hola, bon dia a tots i a totes,
Be, en el fons agraeixo a AC pasion (molt en el fons) que ens hagi tocat el crostó per haver escrit en el nostre idioma. De miques en miques (reconec que costarà) s'ha de normalitzar aquest fòrum.
Nouespai, EvaV, Neus, tornen a entrar en aquest fòrum, però s'ha de fer l'esforç perquè això tingui continuïtat.
A veure si ho aconseguim. Moltes gràcies a tots i a totes.
Salutacions
antoni

Last edit: per amr01.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 2 dies (13.07), Jepi en 2 dies (13.07), Toni-de-Ros en 15 dies (26.07), costalbert en 17 dies (28.07), Lluís García en 24 dies (04.08), ciuatanejo en 25 dies (05.08), IVISANT en 28 dies (08.08), Mont-lleó en 31 dies (11.08), Unalome81 en 43 dies (23.08), JordiJ en 46 dies (26.08)

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.