• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: acpasion

acpasion fa 4 anys 5 mesos #48771

Bona nit,

Quan es barreja el negoci i la passió, al final premia el negoci i això és el que passa amb ACPasion i per això prenen en ocasions decisions absurdes que saben que els penalitza en menor mesura ja que tenen gairebé captius als usuaris d'autocaravana d'Espanya i la resta de fòrums són residuals comparats amb el seu.

Hi ha molts usuaris nacionalistes espanyols que només amb veure paraula en català o a qualsevol tema o festa catalana, els bull la sang i entre ells hi ha els seus anunciants i també el 80% dels seus usuaris i com saben que aquests nacionalistes són uns intolerants, prefereixen maltractar els de casa que saben que estem acostumats a ser discriminats, ja que fins demanem perdó quan algú ens diu que no entén la nostra llengua ... Per què hem de demanar perdó per parlar la nostra llengua?

Recordo que van tancar diversos post sobre la VIA CATALANA en el qual no es feia cap al·lusió a l'independentisme, només perquè la gent volia fe pinya per fer una sortida o altra tema quan va començar la gent a posar fotos i comentaris que havia anat a la VIA, dient on havien estat.

Sortint del tema català, també hi ha el tema de la sobreprotecció que té cap als seus anunciants declarats i als que tenen sense declarar, que fa que no puguis publicar res referent a la competència per ajudar a qualsevol usuari ni tampoc pots criticar-les, així com no poder esmentar o posar un link d'un altre fòrum encara que sigui un personal i sense ànim de fer-los la competència.

En fi ... jo ja fa que no escric en aquest fòrum fa 22 mesos a excepció d'un post per donar el condol a un usuari.

Aramos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

acpasion fa 4 anys 5 mesos #48789

hola, bon dia a tots i a totes,
com diu la meva signatura, paraules d'en Pau Casals, "jo soc català"
Miques en miques anirem treballant per que aquest fòrum vagi a mes, costarà però soc optimista.
salutacions
Antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

acpasion fa 4 anys 5 mesos #48803

Bona nit a tots
Feia ja gairebe un any que no entraba al forum, aixo había quedat una mica mort i estic d'acord que estaría be poder tornar a "reviura" el forum
Salutacions a tots i totes

acpasion fa 4 anys 5 mesos #48804

Jo també feia temps que feia el ronsa i no participava ni gairebé entrava en cap fòrum. Sort de l'empenteta que em van donar els d'AC Pasión esborrant-me per haver-me inscrit en català a la inauguració de la Tallada! És allò que es diu, que no hi ha mal que per bé no vingui...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Aramos (06.06), hellinero en 4 dies (10.06), el currante en 6 dies (12.06), merma en 10 dies (16.06), perecompte en 10 dies (16.06), diana en 29 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 37 dies (13.07), Jepi en 37 dies (13.07), Toni-de-Ros en 50 dies (26.07)

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.