|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
No sé si soy el único que se acuerda, pero, como es mi cumpleaños, es una fecha que no se me despinta fácilmente:
HOY HACE 2 AÑOS QUE SE FUNDÓ EL FORO DE CAMPING Y CARAVANING EN CATALÁ |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
happy birthday
Doncs moltes felicitats per tots els que heu fet possible aquest foro. Un saludo, Marta & cia.
|
|
|
Doncs bona memória, :D
D'aquell dia fins avui hem anat "navegant" amb uns moments més durs i altres més dolços. Ara sembla que tenim un vaixell més cómode i que funciona prou bé. FELICITATS A L'INICIADOR DE LA SINGLADURA ORIGINAL ALLÀ ON ESTIGUIS. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Recuerdos a Paliller, por la dedicación que sigue teniendo por aquel Foro.
Saluditos y gracias :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
¡¡¡¡¡ F e l i c i d a d e s F o r o !!!!!
y gracias Paliller. |
|
|
pastis happy birthday happy birthday happy birthday happy birthday happy birthday pastis FELICIDADES........Que el foro cumpla muuuchos más. :D
|
|
|
No sabia jo la data exacta, però també vull felicitar, sobre tot al fundador, ja que sense ell no seriem aqui.
Com diu el webmestre , ara tenim un vaixell més cómodo, però és feina de tots que contiuni navegant. Felicitats Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Yo tambien aprovecho para felicitar al foro y sus participantes ,fundadores y am webmestre (sin el cual yo no estaria aqui ) :mrgreen: MUCHAS GRACIAS WEBMESTRE,te invito xococro
un saludico a tos FELICITATS bufaespelmess |
|
|
se me olvido : GRACIAS MARTA xococro tu tambien te lo mereces :g)
|
|
|
Chamonix, anoto ese chocolate en pendientes
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs jo felicito tots els que ho vau engegar i ho vau anar fent crèixer !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Per què els més veterans no ens expliqueu a la gent que portem poc temps aquí com va començar tot això?
He vist a algú que anomena a un tal "Paliller". Qui és? Té alguna relació amb els inicis d'aquest portal? Ja ens explicareu, si us sembla bé. I naturalment aprofito l'ocasió per felicitar també a la gent que ho va iniciar... i a tots en els que en aquest moment continuem. Una abraçada. |
|
|
Felicitats al Forum pels seus anyets i que segueixi afegint la mateixa bona gent com fins ara ha estat fent
136cv + CV + Bluegrass
|
|
|
PER MOLS ANYS
|
|
|
Per molts anys a tots.Ens ho mereixem.Ignasi ,Jo vaig descobrir el forum catala del caravaning,quan seguia a camping salon i m'aburria d'escoltar insults i mals rotllos .Vaig posar foro de campisme al google i hem va sortir el petit foro que en aquell moment podia pasar una setmana sense cap pregunta ni resposta.No hem deixava registrar i al final ho vaig aconseguir,perque jo veia que s'etava tramant una trobada.Voltaven per allí el seu fundador i webmestre(en Paliller) al cual agraeixo l'esforç ila dedicació que va tenir a leshores.només lamento que no ens hagi acompanyat en el canvi que hem fet.Tambe un tal Tonio en rodamon,francescat,una tal Pmaa(matrix) ,un jovenet Nouespai en Toni de Ros...etcJo vaig pensar que era una secta doncs eren molt pocs pero hem vaig decidir a entrer-hi.UUUUUUUUFFFFFFF!!!!!!quin descans,tot eren flors i violes,nigú ofenia a nigu per ser d'on ets i escriure amb la teva llengua.De cop i volta la cosa va començar a creixer arran d'una propaganda d'en Nouespai a la trobada d'hivern de Puigcerda que havia organitzat l'Echobelly i el Conrad.Tota una colla varem entrar de mica en mica i allo es va començar a animar.Només hi havia un problema es penjava molt sovint i ens quedavem sense i quan anava bé era més lent que el nostre cargolet .I va arrivar la primera trobada del forum del caravaning català a Vilanova(calçotada).Si no recordo malament es va tencar a 25 elements i va ser tot un exit de gent i d'il.lusió per crear quelcom nou.Debats del que hauriem de fer,questions economiques,que si aixó que si alló i va sortir la brillant idea de saltar a un altre servidor.En Nouespai ens va parlar del famos Joel David al cual li devem el salt i l'acolliment del totcamping.cat. Allí ell es va començar a comprometre de moure fils.Poc podia pensar que aquell noi prim i esmirriat =)) perdria nits i dies per que tots nosaltres ara poguem disfrutar d'aquest forum.A ell moltes gràcies i a en Paliller igualment per aquells principis,encara crec que caldria que fos entre nosaltres.I tots nosaltres també tenim la culpa de que tot aixó funcioni i augmenti com ho està fent.
Que per molts anys continui el bon rotllo i la bona convivencia entre forers.Salut i per molts anys a tots, ens els mereixem. pastis Rebeu tots de tot cor una abraçada desde navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
El noi prim i esmirriat :mrgreen: es en Nouespai,que en l'escrit anterior es pot confondre.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Qué simpàtic que ets !!! , ja t'agafaré jo, grenyut. :mrgreen:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
¡FELICITATS!
Jo fa molt poc que em vaig registrar i la veritat es que em trobo molt comode. Espero i desitjo que tot segueixi axi, es cosa nostra, nosaltres hem de fer que es mantigui. Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Jepi, no ho podries haber explicat millor. :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
EEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIII Nouespai que es de molt bon rotllo =)) =)) .Nomes es per per fer una comparació amb lo gran que es ara el foro t'imagines el webmestre com en swengzenager =)) =)) .
Una abr´çada a tota la família.i per cert com porteu el tema de l'auto? fes cinc centims porfa!!!! Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|