|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Gracies Marta,es tal i com ho varem viure molts dels que som aquí.encara que m'agrada molt matrix enyoro la Pmaa.Petonasos,per a tota la familia.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ara feia dies que no podia dedicar un temps a "xafardejar" aquest fòrum, però jo també em vull afegir a les felicitacions de com han anat evolucinant les coses. En part també m'han sento "culpable" amb tot el merder que es va originar a campinsalon i que va proporcionar que en Paliller crees el fòrum origen d'aquest. Per a mi també és una llàstima no saber més d'ell, tot i que no el conec. De totes maneresm'afageixo a les felicitacions :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
|
Paliller es el hombre "misterioso" , yo no conozco a ningun forero que le conozca a el, pero estoy seguro que a la inmensa mayoria del foro le hubiera gustado que siguiera con nosotros. y naturalmente conocerle.
yo creo que el entra en el foro, aunque solo sea a leernos, si es asi,,,,,, Paliller mientras falte uno, no estaremos todos. |
|
|
Yo llevo poco tiempo por este foro, pero me quiero unir a las felicitaciones por el aniversario del foro, no os conozco personalmente a ninguno de vosotros pero espero que poco a poco nos vayamos conociendo en las kdadas que haceis por la zona. Si quereis nos uniremos a vuestra familia.
Un saludo |
|
|
xikiwili, serà un plaer que vingueu a les kedades...i conèixer més gent.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
:D :D :D
Quisiera unirme a las felicitaciones por el nuevo foro, pero principalmente a todos los que lo componen, a los que escriben, a los que aconsejan, en fin a todos los participantes. Existe muy ambiente en este foro. |
|
|
¡¡¡¡MOLTES FELICITATS!!!!!
a todos los que han hecho posible este super foro y el anterior y que con ello, nos llegaramos a conocer tantisima gente :-)) :-)) :-)) con la que nos lo pasamos genial.
xikiwili,venga animate y apuntate a la kedada de la semana que viene y veras en directo, la gente tan cojonuda que hay por aqui :mrgreen: La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Doncs moltes felicitats
, però crec que ens em de felicitar a tots plegats perquè el fòrum, el fem entre tots i cada un de nosaltres/vosaltres l'enrriquiu i el feu ben viu.
Per molts anys sigui així!!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
|
|