• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: IMPOST DE MATRICULACIO

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8336

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
Ahir fins a darrera hora de la tarda no hi havía cap noticia positiva.

Començo a estar impacient.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8351

Si no hi ha notices, vol dir que se segueix negociant?. Si es aixi, no es del tot negatiu, doncs si hisenda s'hagues tancat en una posicio definitiva ja no hauria cap posibilitat, no creieu?
Seguirem esperant
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Canvi de titular fa 13 anys 2 mesos #8394

Gràcies per la idea Nouespai

Estem molt interessats a saber com ho has fet. Segur que tens un concessionari que et dóna solucions i en el qual confies. El nostre distribuïdor no ens diu ni mot i estem a punt de matricular-la. Quin document o quin tracte has fet amb el concessionari per a matricular-la al seu nom? Com es fa el canvi de titular? Té algun impost?

Nosaltres també estem amoïnats

Re: Canvi de titular fa 13 anys 2 mesos #8403

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional

Gràcies per la idea Nouespai

Estem molt interessats a saber com ho has fet. Segur que tens un concessionari que et dóna solucions i en el qual confies. El nostre distribuïdor no ens diu ni mot i estem a punt de matricular-la. Quin document o quin tracte has fet amb el concessionari per a matricular-la al seu nom? Com es fa el canvi de titular? Té algun impost?

Nosaltres també estem amoïnats

Veient com anàven els esdeveniments, van decidir matricular totes les AC que teníen en estoc, inclosa "la meva".
Informació no en donàven massa, no et pensis, teníen pactat fer-ho així.
Encara que la matriculis com exenta, hisenda tindría 4 anys per reclamar-te l'error.
A partir de dilluns tinc informació de que faran un "curs" als funcionaris i no es podrà ja matricular res.
No la matriculis pagant, fes-me cas, espera uns díes, no et penediràs.
Tinc informació de que políticament volen solucionar-ho i estan cercant com fer-ho, doncs sembla que no és fàcil donar marxa enrera.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8427

;-)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8439

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional

;-)

Rhisto, en relació al teu comentari anterior: Els furgons no paguen aquest impost, les autocaravanes comprades per empreses de lloguer, tampoc.

Els hotels, vivendes i restaurants paguen un iva del 7 %, les autocaravanes el 16%.

No veig per ón agafar el que les AC hagin de pagar-lo.

Ni com "furgó", ni com "vivenda", ni com "hotel".

Aixó no vol dir que em sembli bé que els cotxes paguin quasi un 30% entre l'IVA i l'impost de matriculació.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8447

nouespai te he mandado un privado, q yo no he sido

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8457

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Diría que la signatura era teva, però ara no ho trobo, ho he llegit aquest migdia i després s'ha penjat el servidor. No et preocupis.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8472

si la signatura era meva, feta desde la meva casa, al meu ordinador, pro ho va fet el pplu per gastarme una broma a mi i a gunilla, yo ara tinc q pagar el impost de la meva furgona i no en fa molta gracia

salutacions

Hola a tots. fa 13 anys 2 mesos #8486

Jo també estic esperant l'arribada de la meva AC, i estic seguint tota la història del 12%.

Aquesta setmana sembla que tot romandrà igual, no crec que hi hagi cap moviment, serà qüestió de tenir una mica més de paciència i esperar.

De tota manera, en totes aquestes converses es troba a faltar a algú que representi els interessos dels consumidors, perquè si a les reunions només hi ha l'administració i els representants del sector... qui s'ocupa de defensar els interessos dels consumidors?. 8O 8O 8O

Salut.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8497

Tal com us vaig dir us he posat el comunicat oficial d'ASEICAR.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Molt tendre. fa 13 anys 2 mesos #8502

És un comunicat molt tendre, al qual no és parla en cap moment dels consumidors.

Compartim el mateix fi? pot ser si, però amb molts dubtes. Ells sempre representaran i defensaran els seus interessos per sobre tot.

En faig cinc cèntims del comunicat:

" ... Aún así el mismo lunes se reúne una representación de Concesionarios, Importadores, y fabricantes, para estudiar el tema y ver qué posibilidades hay de que se aplique dicho informe, con el fin de actuar contra él del mejor modo posible. A tales efectos se nombra una Comisión formada por el Presidente de Aseicar, el Secretario General de la misma, y el Secretario General de la Asociación de Fabricantes de Autocaravanas ICA, añadiéndose el Presidente de VIAJALIBRE (Asociación destinada a la promoción de la autocaravana) y vocal de la Junta de Aseicar. "

Crec que sembla bastant clar que a una reunió de representants de concesionaris, importadors y fabricants per a estudiar el tema ... no hi ha ningú que representi la veu dels consumidors, no hi ha ningú que defensi els nostres interessos.

" ... El Presidente de Aseicar contacta con el Subdirector General de Técnica Tributaria, destinatario del informe del Subdirector de Impuestos Especiales y persona que solicita el informe a Tributos y lo envía a las Delegaciones de Hacienda para que se cumpla su contenido) y concierta una reunión para la defensa del sector. El Subdirector nos recibió, nos escuchó y entendió la gravedad del problema, comprometiéndose (ya que dijo no tener competencia para alterar la aplicación del informe) a ponernos en contacto con el Director General de Tributos y a una vez aclarado el tema ponerlo en las Delegaciones en 24 horas."

Més del mateix, reunions importants que son concertades per la defensa del sector ... i la defensa dels consumidors?

" Los usuarios y sus asociaciones han colaborado ejemplarmente con ello. "

Com que aquest comunicat serà llegit per molts consumidors, queda politicament correcte parlar de la col.laboració dels usuaris i de les seves asociacions, però a data d'avui no em consta que els usuaris participem a les seves reunions, ningú no ens representa a les mateixes, a on es decidirà un tema que ens repercutirà directament.

" Independientemente o no de que los usuarios decidan sumarse a nuestras acciones o bien actuar por otra vía más expresiva, Aseicar continuará su labor, para intentar suspender la aplicación del informe y posteriormente intentar la neutralización del criterio contenido en dicho informe o directamente del Impuesto. [/color]"

I aquesta ja és la definitiva, què esperen que fem els usuaris? què creuen que és una via més expressiva? com volen que ens unim a les seves accions si tan sols s'ens escolta a les reunions?.

De tota manera és d'agraïr que després de tant de temps de rumors i d'incertessa s'avinguin a comunicar alguna cosa de manera oficial.

Salut, NO A L'IMPOST DEL 12 %.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8520

Salud.

Hemos estado de viaje, y erroneamente creiamos que este tema estaria arreglado a nuestra vuelta. Una pena que no haya sido asi.

Veremos que nos depara el futuro.....................

Gracias a todos por la informacion recibida.
Un saudo dende Galiza.

Camper.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8522

Diría que la signatura era teva, però ara no ho trobo, ho he llegit aquest migdia i després s'ha penjat el servidor. No et preocupis.

Hola, que tal, como va todo?.

La cuestión es que estuvimos en casa de la familia Rhisto para conocer a la recien llegada Aina, que por cierto guapisima y preciosa, no se de donde salio...supongo que se parece a la madre... :mrgreen:

La cuestión es que cenamos las familias Rhisto, gunila, pplu y hubo pues debate del mundo campista y entre otras salio esta del 12%, y al dia siguiente gaste yo la broma aprovechando que al conectarme del pc de rhisto salia su nick por defecto.

Espero no os hayais molestado a los que lo visteis, porque a fin de cuentas fue más bien una broma que quise yo lanzar a José, pero ciertamente igual no fue ni el medio ni las formas, pero en serio, solo lo hice con animo de "cachondeo" aunque sea un problema más que serio que además espero que se solucione favorablemente como se merece el consumidor final, dado que mi postura es clara que no es justo que paguen por un cambio de criterio, y aún es más, si sigue todo asi creo que seria hora de por una vez se movilizara el sector en contra de la administración.

De veras, al que haya podido molestar el comentario mio con el nick de rhisto, pido mil disculpas. Lo siento :cry:

Un saludico desde Zaragoza. ;-)
Saludicos desde Zaragoza.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8682

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Algú sap si les families nombroses no haurien de pagar l'impost en cap cas ?

:)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8683

Algú sap si les families nombroses no haurien de pagar l'impost en cap cas ?

:)

Creo que las familias numerosas pagan la mitad. O al menos segurisimo que tienen beneficios fiscales al respecto, lo que no se en que cuantia.
Saludicos desde Zaragoza.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8734

Avui he estat parlant amb un dels responsables de les negociacions d'ASEICAR i em comentava que les negociacions van a poc a poc.
En aquest moment, la decissió la té el Secretari d'Estat d'Hisenda i pressupostos, però que els usuaris no s'estàven movent gens, com si no els hi importés o fóssin hiper-confiats en la feliç providència.

M'HA DEMANAT , segurament dilluns sortirà un comunicat oficial en el que ho dirà, que enviem cartes o e-mails, que telefonem on volguem, però QUE FEM ALGUNA COSA.

Que el problema afecta, en realitat, a totes les AC des de fa quatre anys !!! i que si el govern espanyol no sent que la gent es queixa pensarà que son els concessionaris els únics afectats.

Secretario de Estado de Hacienda y Presupuestos

C/Alcalá, 7-9. Planta 1ª

Teléfon: 915958095/6

D. CARLOS OCAÑA Y PÉREZ DE TUDELA.

També el tema afecta al Vicepresident segon del Govern de Madrid

Vicepresidente Segundo del Gobierno

C/ Alcalá, 9

Teléfon: *91 595 80 00

També es pot enviar una queixa a:

www5.aeat.es/es13/d/rhqcwp01.htm

A acpasion hi ha gent que ha posat l'escrit que han fet. Jo crec que es millor que cadascú faci un de diferent, aixi si els llegeixen estaran més entretinguts que si son tots diferents, de totes formes us poso l'enllaç:

www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=14240&page=24

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8791

He penjat el nou conmunicat d'ASEICAR, m'agradaría que ens donéssiu un cop de mà.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8796

Quines accions podem pendre?

Un escrit a l'Administració, amb la recollida de firmes dels membres d'aquest forum?
Al mateix d'abans pero conjuntament amb altres forums?
Mobilitzacions?

Sigui el que sigui, crec que cal fer-ho tots junts "la unión hace la fuerza".

Que opineu?
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 2 mesos #8807

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

merce67 (22.02), Bitxitos en 21 dies (14.03), Trainival en 21 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 22 dies (15.03), l´hospicamp en 25 dies (18.03), mesquiu en 28 dies (21.03), MARI-73 en 33 dies (26.03), mar-mar en 36 dies (29.03), nanan en 44 dies (06.04), Patufet en 45 dies (07.04)

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.