• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: IMPOST DE MATRICULACIO

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #8927

Ojala se cumplan las expectativas que comunica la paca... :)
Saludicos desde Zaragoza.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #8928

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9024

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Podeu enviar un escrit al Ministre d'economía e Hisenda, Sr. Solbes:

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ja m'he menjat les ungles, i aixó no es soluciona. Ara qué faig ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9029

He escrit un missatge al Sr Solbes, i voilà, m'ha contestat que despres de pensar-ho molta cura, ha decedit, a mes de treure el famós impost, que
els que tingueu l'ac comprada a la fira, us feran un 24% de descompte
:mrgreen: 8O 8O :mrgreen:
Que Deu ens ilumini 8O

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9218

Salud.

Novedades en lapaca.org

Y no son buenas noticias.............................
Un saudo dende Galiza.

Camper.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9230

A falta de rebre la comunicació oficial que altres vegades he publicat, sembla que pinta MOLT NEGRE.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

casum.... fa 13 anys 8 mesos #9234

aprofito que m'acabo de registrar i presentar al fil aquest de "d'on coi venim" :mrgreen: per comentar que avui m'he comprat el Super Caravaning & Camping de gener i al fil d'una entrevista que publiquen amb la famosa Senadora Chacon, donen per fet ja, el tema del 12% :cry:

Si això aj surt a una de les revistes "groses" del sector vol dir que sembla que tenim poc a pelar.

A d'altres foros la gent està força esberada però no veig moviment... acabarem pringant de mala manera.

(espero equivocar-me, per cert)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9317

Be sembla, que hem d'acabar pagant l'impost. L'Administracio ha fet el que ha volgut i nosaltres no hem sapigut o no hem pogut fer res. Potser som un col·lectiu petit i desestrucurat i d'aixo s'han aprofitat.

Salutacions
Jordi
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9341

Hola de nou. Jordij, s'està intentant fer una mena de concentració a Madrid per fer soroll i suposo que sortir a la prensa per fer pressió. He posat un fil al foro general. Com dius som u col·lectiu molt disgregat però s'està desplegant el mateix missatge a un pilot de foros a veure si s'aconsegueix un xic de coordinació.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9351

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Em sembla que si som prous al menys farem soroll, però s'hauría d'explicar per què no volem l'impost, sino s'ens veurà com una colla d'insolidaris.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9354

Ten rao Nouespai, pero aixo com es fa?.
Es una feina d'informacio a la opinio publica, mitjançant comunicats a la prensa. Algu tindria que canaltzar aquesta informacio, per intentar que sigui una veu unica

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9404

Demà rebré un nou comunicat amb la carta que Hisenda ha respost.

Avui he estat conversant amb qui m'ha anat informant darrerament i la conclusió que he tret és:

L'impost no el treuran, si molt no fa la pressió social, la qual si molt no m'equivoco serà pràcticament nula. Si a l'any es venen 2000 AC, a 6000 euros d'impost mitjà per cadascuna, dona 12.000.000 d'Euros, força diners, no us sembla ?

No es perseguirà ( han dit, de paraula ) d'ofici i de forma retroactiva, les AC que s'hagin matriculat com exemptes durant tot aquest temps, la qual cosa es tranquilitzadora.

Actualment es pot, i durant unes setmanes o uns mesos -no se sap fins quan- s'intueix (analitzant el que ha passat des de Novembre fins ara) que es podrà anar matriculant amb comptegotes AC exemptes de l'impost.

Potser a Hisenda no volen crear més problemes i deixaran una escletxa oberta fins que s'entreguin les que es van vendre a la Fira ? Qui ho sap.
Però crec que si heu de comprar, afanyeu-vos.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9412

Webmestre, moltes gràcies per la informació, la veritat això suposa un petit canvi, doncs els que vam comprar en fira ho vam fer en unes condicions i a un preu, i això crec que és el que s'hauria de respectar.
Més endavant, doncs si volem canviar d'autocaravana o no, doncs, ja ens les haurem de veure amb l'impost i decidirem si val o no val la pena comprar.
A veure si ens pots mantenir informats del tema i si no et fa res, no estaria de més que aquesta informació si la tens, fos possible fer-la extensiva a tots els companys dels altres foros.
Gràcies
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9414

A veure si ens pots mantenir informats del tema i si no et fa res, no estaria de més que aquesta informació si la tens, fos possible fer-la extensiva a tots els companys dels altres foros.
Gràcies

A vegades no és qüestió de voler o no voler, o de poder. El que passa es que en aquest cas em sembla que més que informació, el que fem és llegir "entre línees" el que veiem i sentim, i no et puc posar per escrit gaire cosa més.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9430

He anat seguint tot aquest tema desde el seu inici, es podía preveure un final com aquest, el cert es que com diu el webmestre son molts diners els que perden a hisenda...pobrets!! però el que jo vull es fer una reflexió a veure que penseu, la pregunta es...que creieu que pot passar amb els vehicles de segonamà? creieu que una autocaravana del 2005 per exemple, comprada amb exenció de l'impost, es podrà veure revaloritzada el dia que es vengui? penseu que el mercat de segonamà encarirà els preus dels vehicles? jo d'entrada penso que sí, el que esta clar es que es produirà un nou escalat en els preus de les autocaravanes i crec que això farà que la que tenim actualment la poguem vendre per mes diners...bé, es la meva opinió..que en penseu?

Salutacions

Carles.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9463

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Posiblement Carles tinguis raó, als que ja tenen una AC pujaran de preu i podran vendre-la per més diners per comprar-se una nova.
El problema és per als que comprin la primera.
Sería semblant ( a molta distancia, es clar ) que el que passa amb la vivenda.

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9465

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Algú té coneixement si el Síndic de Greuges estudiaría el problema del canvi de criteri ?

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9564

A falta de més informació us poso l'enllaç a la pàgina principal de l'ICA per tal de que veieu com de magre està el tema...per cert, la majoria no opineu. Us sembla igual ?

http://www.icaiberica.com./noticias.php

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9567

No, nois, a mi no em sembla igual el tema...a mi em porta de cap des de fa molts i molts dies, i cada dia que passa m'agafa més mala llet.
Salutacions,
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: IMPOST DE MATRICULACIO fa 13 anys 8 mesos #9571

Despres de llegir l'informacio d'ICA, estic mes convençut de la necessitat de realitzar alguna cosa per part dels usuaris.
No se si es bona idea, pero mitjansçnt els diferents forums es podria crear una coordinadora, per tal de veure quines accions es podrian portar a terme.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

socelectric en 5 dies (25.09), Pelicans Voladors en 18 dies (08.10), Macià62 en 29 dies (19.10), manel en 33 dies (23.10), Ddolors en 40 dies (30.10), XANU en 40 dies (30.10), joan i andreu en 42 dies (01.11), vistur en 43 dies (02.11), LaSanta en 45 dies (04.11)

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.