• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #978

En primer lloc em presento, em dic Carreras i és el primer cop que escric aquí, tot gràcies a una magnífica persona que em va donar la vostra adreça, per tal de poder participar-hi.
L´únic que m´agradaría demanar-vos, sense que ningú és molestés, si em deixesi-ho expresar-me (de manera escrita) en llengua Castellana, no voldría al fer aixó que "nadie se pueda sentir molesto", se que és un foro Català, pero yo me expreso mejor escribiendo en Castellano.

Sóc Català pero no l´escric de manera correcta, por lo cual les pido este favor.

Si por este motivo, tengo que causar algún problema, no intervendría para no moletar a nadie, solo os leería, como vengo haciendo desde hace bastantes dias.

Grácias por todo i una forta abraçada.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #979

Bienvenido Carreras:

Yo tambien escribo en Castellano y nunca me han puesto ningun problema... verdad chicos??? :-P

Bienvenido, espero que te guste el sitio y nos visites amenudo...

Saludos
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #980

Benvingut a aquest foro Carreras,

T'he llegit bastant Camping Salon, conec una mica la teva historia.

Nosaltres no tenim cap problema perque escriguis en castella. De tota manera hi ha un anunci que diu "parla català i si t'equivoques torna a començar", però repeteixo, cap problema per escriure en castella. Ningú et dirà res tant si escrius en catella, com si fas faltes d'ortografia al escriure català (de fet, tothom o gairebe tothom fem bastantes faltes d'ortografia).
Salutacions

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #981

Com tots els altres, et dic que aquí tothom escriu com millor se sent però si que t'animaria a fer-ho en català per dos motius ben simples:
-Ho fas de meravella!!!
-Hi ha el màxim de respecte per tothom per tant les faltes d'ortografia, "no les veu ningú".

Siguis molt benvingut!!

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #983

Benvingut a aquest foro, on la majoria ja som amics per sempre...I expresa't com millor et vingui de gust. A veure si podem coincidir en alguna kedada.

Una abraçada,
Mercè & Cia.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #984

Tengo que aclarar una cosa, todo lo que está escrito en catala, lo ha hecho mi esposa.
Sinceremente lo que no me gustaría es poder molestar a nadie.
abrazos
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #985

Quina alegria em fa veure´t per aqui Carreras!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Jo tinc el primer premi de fer faltes del foro =)) el tinc a sobre de la tele... vaig treure la nina vestida de folklorica i el toro que hi tenia i ara hi tinc un dicciconari gegant d´en Pompeu Fabra dance .. .. bromes apart.... no pasa res.... aqui regna la tolerancia i la llibertat :mrgreen: aixi que... cada escú que s´expressi com millor li vagi o com sàpiga ;-) sempre dintre d´unes limitacions... i això es el que trobarà aqui .. gent que estimem aquest mon màgic...i que valorem moltisim els bons moments... per això els compartim tots junts... perque en definitiva... aquests petits moments... que en tenim molt pocs per desgràcia... ens donen molta felicitat!!!! :-))
Una forta abraçada i benvingut!!!! hola

Mª josé :g)

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #990

Benvingut Carreras, algú m´ha llegit el pensament, doncs ahir vaig veure el teu nik a campingsalon i vaig pensar a enviar-te un privat per informar-te de l´existència d´aquest foro, doncs sabia que vivies a Catalunya (no sé si has nascut aqui o no...) però no em vaig atrevir....

Respecte a expresar-te, fes-lo de la manera que et sigui més còmode, jo et dic que soc castellano.-parlant i, que l´unic lloc on escric en català és en aquest foto i parlar-lo...amb aquesta gent tant maca i una mica a la feina...però és una manera d´anar aprenent...malgrat que no m´importaria que em fessin les correcions oportunes... :roll: ... Aqui hi ha força gent que s´expresen en castellà i ningú els ha dit res...Tinguis clar que no molestràs a ningú.
Et convido a participar a aquest foro i , si et ve de gust, conèixens alguna vegada...
Salutacions.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #994

Tal com diu soc catalá,els papers que tenim daten dels anys 1600 o una mica més cap aqui.
Els meus avantpassats son del poble de Paguera (en runes) i de Gosol.
Una abraçada

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #995

Bienvenido Carreras, un placer tenerte por aqui brindem

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1005

Carreras, HF

Siguis benvingut en aquest lloc de trobada on l'idioma no hi te cap entrebanc en les relacions personals i d'amistat, el temps t'ho demostrarà.
Tant debò, en d'altres fòrums fos així però per mala sort i per desgràcia nostre, aquesta norma no es entesa i respectada per moltíssima gent.

Dit això, gaudeix d'aquest espai i que nosaltres tambè ho fem amb tú.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1011

Carreras, t'he llegit força per CampingSalon i sempre t'he vist tractar tothom amb molt de respecte. Per aquesta raó penso que et trobaràs molt bé a aquest fòrum.
Benvingut !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1016

¡Hola Carreras!
Te he leido mucho en campingsalon.
¡Bienvenido a este foro!
Y con relación al tema de escribir en catalan, te dire, que yo ni lo escribo ni lo hablo, y a veces algunas palabras ni las entiendo.
Eso sí, lo estoy aprendiendo poco a poco.
Lo que si puedes tener claro es que en este foro hay gente EXCEPCIONAL.
Saludos desde Valencia

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1018

=)) =)) =)) =)) Carlyna, hablarlo si lo hablas, al menos a las dependientas de los supermercados, =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1027

Hola Carreras.Benvingut a aquesta família.Com molt bé han dit els meus companys ,i ara teus,en aquest forum i regna la tolerancia,l'amistat i el companyerisme,la gran majoria ens coneixem de parlar aquí i personalment.Esperem poguer veure't ben haviat en alguna de les maravelloses trobades que s'organitzen per enfortir aquestes relacions.
Tu i jo tenim una cosa en comu,tenim arrels Navarclines,almenys tu les tens familiars,ja n'haviem parlat alguna vegada a campingsalon.Ho recordes?.Sempre que et llegueixo ho penso ,no hi puc fer res,em fa gràcia.El món es molt petit.
Escriu com vulguis,tots t'entendrem,pero si et consola segur que en aquest escrit he fet més de 25 faltes ,segur.No m'enorgulleixo d'aixó,pero no em fa vergonya escriure en el meu idioma matern,ni fent faltes.
Rep una cordial salutació de tota la família campista del forum i una molt especial desde Navarcles on sempre seras molt benvingut.
Salutacions i a reveure.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1038

Bienvenido Carreras

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1046

Bien benido Carreras,Ting molts però que molts anys, i mai havia escrit en Català i gracies aquesta colla vaig del Microsoft Word al Sof Catala i acabo demanat a la meva dona o la meva filla( quan estan ) que m'ho repassin una mica.
Con esto no te quiero decirte lo que tu tienes que hacer, pienso que lo mas inportante no es el idioma en que se escriba sino que nos queramos entender..

Saludos

Vicente Y Paquita

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1047

Hola, Carreras!
Me queda poco que decir despues de todo lo que han dicho .
Yo tambien me expreso mejor en castellano cuando escribo, ya que en el cole no me enseñarpon a escribir en catalan. (Es que ya soy muy vieja,ja,ja,ja)
Pero te aseguro que en este Forum hay gente MARAVILLOSA y le dara igual como te expreses. Eso si te animo y de paso me lo digo yo a que intentemos escribir en catalan y a lo mejor hasta nos sorprendemos de los bien que lo hacemos(o no?)

Bienvenido

Elisabeth
Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!

Jepi fa 20 anys 1 mes #1054

Jepi
Recuerdo bién cuando hablamos de la familia que yo tengo en tu población ,que por cierto ayer pasé por ella por el trabajo.
Desde que leía este foro, no sabía exacto si eras tu o no, espero poderte conocer personalmente.
Un fuerte abrazo.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 20 anys 1 mes #1055

Hola Carreras benvingut i cap problema per la llengua en la que escriguis ja que l´important es que es diu i no quina llengua es fa servir per dir-ho.
Una salutació

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12