• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Soc nou en aquest Foro

Re: Soc nou en aquest Foro fa 13 anys 11 mesos #1057

JAVE4

Yo recuerdo cuando para entrar en clase, todos en fila y no se que cantabamos DEL SOL, con la mano derecha, hacia arriba.
Tambén recuerdo muy bién cuando salté de los 39 años a los 40 aún no he superado el trauma y el 21 del mes de julio pongo los 56 años.
El Catalán en clase nada de nada, en familia si, pero voy a intentar poco a poco como dice otra persona por aqui, de escribirlo bién con alguna falta,hasta entonces me tendrías que disculpar por hacerlo en castellano.
Por lo de la edad gracias que hacemos alta motaña, no me puedo quejar, pués nuestras sies a nueve horas con nieve no nos las quita nadie, cada fin de semana por el pirineo.en invierno.
abrazos
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Soc nou en aquest Foro fa 13 anys 11 mesos #1058

Tots esperem poder saludar-te personalment molt haviat.L'11 de Setembre hi ha una trobada del forum si vols, hi si queden places ,ja ho saps.Si pases algun dia per Navarcles no dubtis en dir-m'ho si puc de segur que fariem petar la xerrada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Soc nou en aquest Foro fa 13 anys 11 mesos #1115

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1792
  • Gràcies rebudes: 44
Benvingut Carreras, ja ens aniràs coneixent.
Veig que ja tens el teu avatar.
Em disculparàs però jo aquí tracto a tothom de tú, així que no seràs una excepció, a més, tampoc ets tan gran. ;-)
Jo t'animo a que escriguis cada día alguna cosa en català, per petita que sigui, aquí qui més qui menys escribim amb faltes, però anem aprenent els uns dels altres.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Soc nou en aquest Foro fa 13 anys 11 mesos #1124

Hola Carreras benvingut sin problemas

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Tonio en 4 dies (02.06), Correcitys en 5 dies (03.06), Aramos en 8 dies (06.06), hellinero en 12 dies (10.06), el currante en 14 dies (12.06), merma en 18 dies (16.06), perecompte en 18 dies (16.06), diana en 37 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 45 dies (13.07)

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.