• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA

RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 11 anys 7 mesos #34534

Tinc èpoques que se'm dóna per preguntar i voler cuinar més i ara n'és una.

Doncs això:
quan sortiu acostumeu a fer-ne de més habituals, de receptes, que siguin ràpides, senzilletes i per sucar-s'hi els dits?
Amb microones, forn o sense cap de les dues coses (jo no en tinc)

Una salutació :)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 11 anys 7 mesos #34545

Quan fem viatges de vacances trobem a faltar el peix, llavors el que faig es que m'enduc bacallà dessalat a la nevera, i ho el fem amb sofregit de llauna, o bé enfarinat i fregit (als nens els agrada més), o el faig esqueixat amb tomàquet amanit, o el passem pel gratinador amb alguna patata bullida (feta nostre o de pot de vidre depèn de la pressa). Com que el pernil dolç els agrada molt els faig uns rotllos de pernil farcit amb formatge passats per la paella. Cereals: arrós blanc a dojo, blat (trigo) d'aquell Ebly que bull amb deu minuts, ens arregla molt.
Els cereals bullits els saltegem amb mil i una cosa, pernil i allets, barreja de bolets de pot de vidre, etc.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 11 anys 7 mesos #34555

Moltes gràcies Fina!

Totes aquestes receptes q m'has dit són noves per a mi, això del pernil ho he fet en cru....
Quant al peix nosaltres ni el tastem però com "estem" (bé ens hi hauriem de posar, els anys passen i el colesterol apareix..) una mica a dieta, ja m'havien dit que el bacallà és del q té poques espines i el faré tal com dius (fa anys q no el tasto)

Una salutació :)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40281

Es pot fer paella enduent-se-la preparada de casa i llesta per nomes haver de posar l'aigua i menjar-la. Es un plat que ve molt de gust i fàcil de fer. També una opcio mes ràpida es l'arroç amb gambes prepreparat de casa fent un sofregit amb ceba, afegint les gambes i l'arroç i especies especial paella, ho poses en un taper i a la auto nomes s'ha de afegir el caldo de peix i llestos

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40283

Jo el peix el porto congelat de la Sirena, llom de salmó, lloms de tonyina i lloms de bacallà al punt de sal i la nit abans el trec del congelador i el faig normalment al microones.
El congelador va ple de gom a gom, sofregit de bolonyesa per fer uns espaguetis, macarrons o bé obrir un pot de mongetes tendres ja bullides, pebrots del piquillo amb blandada de bacallà a la salsa de gambes, llenties, callós, tot a punt de microones. El primer dia una bona truita de patates ja feta, un llom a la sal que te'l pot menjar com si de un fi-ambre amb pa amb tomàquet, ous i quatre cus-setes mes ja tenim els àpats solucionats per dies.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40284

M'agrada que s'hagi activat aquest fil, en quan pugui hi poso mes coses si se m'acudeixen es clar, gracies per les receptes i a iogui m'alegro que t'hagi servit.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40301

Jo les patates les faig al micro, sense pela les punxo una mica i les deixo coure. Despres es poden servir amb verdura o be per acompanyament amb salsa mayonesa, amb un raig d'oli i sal, tambe son molt bones si es fa una salsa amb oli, all picat i julivert

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40309

HOLA, NOSALTRES PER LES SORTIDES CURTES SEMPRE MENGEM LO MATEIX.
EM PORTO SALSA FETA A CASA, CEBA,ALLS TENDRES O PORRO, PASTANAGA, TOMAQUET, NOU MOSCADA,TOT TRITURAT I L´HI AFEGEIXO PASSES,PRUNES BOLETS..
CONGELO UNA PART PER ALTRE ESCAPADA. I EM PORTO UN RODO PRECUINAT Q NOMES HE DE POSSAR A ESCALFAR AMB LA SALSA QUAN VOLEM MENJAR-HO.
I TAMBE PORTO EL SOFREGIT DE PAELLA,LI POSO PANGA O RAP EN COMPTES DEL CONILL, PENDEN NOMES DE POSAR L´AIGUA I L´ARROS.
I COM NO, LA "SOCORRIDA" TRUITA DE PATATES ENVASADA....

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40316

Nosaltres vam descobris la fideuà de la casa nomen... i ens surt molt bona!!:laugh:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40321

Els caps de setmana acostumo a portar el menjar fet de cassa i a la AC només em resta fer el peix o la carn a la planxa i/o les amanides. Per les vacances llargues d'estiu no em complico gens ni mica: porto el congelador atapeït de pits de pollastre, hamburgueses, bistecs, llom i peix. Els primers plats els enllesteixo fent pasta, verdura de pot a la que afegeixo una patata bullida, ensalada d'arròs obrint una llauna de tonyina, blat de moro, pessols i olives. Si fa fresca un pot de llegum amb verdures i un "xup-xup" amb oli, beicon i un parell de cullerades de tomàquet fregit. Allá on vaig procuro comprar amanida fresca, fruita i yoghours per complementar la dieta.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40324

nosaltres fem carxofes al micro.gafeu les carxofes,talleu el cul per que no rodin,les aplasteu una mica per obrirlas i li poseu oli,romani,sal i pebre.en un bol amb tapa i set o vuit minutus al micro

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40325

el peix tambe queda molt bo al micro.una safata plana,dos o tres trosos de peix,ceba fina,patata fina,oli,sal i pebra i deu minuts de micro.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40331

Nosaltres fem sobretot a l'estiu puré de patates amb tomàquet ,olives, tonyina i ou dur tipus "Braç de gitano" porto salses de tomàquet casolanes i després només he de bullir alguna pasta, també ens agrada el tall arrebossat encara que estigui fred ,igual que la truita de patates.
salutacions.

Re:RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40367

Hola,
una recepta senzilla de fer és llenties amb verdures amb vinagre.

-Un pot de llenties de 1/2 Kg. pardines , son més petites i a nosaltres ens agraden més.
-Un pot de variants Rioverde (Coliflor,cogombre,pastanaga,cebetes)
tallat petit.
-Tonyina a gust.

Fer una vinagreta i remenar tot junt.

De segon plat podeu fer una truita , ou dur, tonyina a la planxa.I és un menjar equilibrat.

Bon profit !!!!!! :drinks:

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40368

Aquest cap de setmana hem provat l'arròs amb bolets de la casa Monbolet i ja tenim un parell de pots de fideuà amb trompetes i un altre d'arròs amb ceps. Només cal afegir una ceba sofregida i un caldo de pollastre i a dinar. www.monbolet.com
També hem provat unes postres de fruita natural en terrines que poden ajudar a menjar fruita ja que tenen un llarg periode de conservació. També tenim unes quantes terrines a punt per l'estiu !!! www.blaufruit.com/

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40371

Montse això fa molt bona pinta...

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40380

Monrib2123, con has fet la comanda?
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Last edit: per Gebra.

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40382

De moment tinc provisions, en varem comprar a la fira de Campllong. Als webs pots veure on en pots trobar.
De terrines de fruita, he vist que se'n poden trobar al Consum, m'hi acostaré a comprovar-ho.
I els arrossos, nosaltres som de Sabadell i aquesta gent posen parada a Sant Cugat i Barcelona els caps de setmana.
Gebra, ja t'informaré.

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40387

Gràcies, la pagina ja la he vist i no en va bé cap e les fires que anomenen,

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40404

Nois ho havia explicat genial per tres vegades i altres receptes i tot pero no se que punyetes faig que el perdo, i ara .......també a veure ara pero ja no mi esplaio he fet un corta i pega, jo no hi poso ceba i la menta i julivert sec de pot, espero que surti :sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick:

Personalmente suelo utilizar el cous-cous ya precocido, ya que permite elaborar esta receta en apenas unos minutos.
Ingredientes del tabulé

* 1 taza de cous-cous precocido (se vende en herbolarios y comercios árabes)
* 2 cucharadas soperas de hierbabuena o menta fresca bien picadita.
* 1 cucharada sopera de perejil o cilantro en hojas picado bien fino.
* 3 tomates cortados a cuadraditos pequeños
* 1 cebolla grande cortada finamente
* Zumo de 3 limones
* 1 pepino a trocitos
* Aceite de oliva extra virgen, al gusto
* Una pizca de sal marina.
* Aceitunas negras
* Una cucharadita pequeña de comino.

Elaboración del tabulé

Tras poner el cous-cous precocido dentro de un recipiente verteremos sobre él una taza de agua hirviendo y salada (en el agua ya hemos puesto la sal y el comino).
Tras unos diez minutos el cous-cous ha absorbido toda el agua y ya está listo.
Con un tenedor iremos removiendo el cous-cous de modo que quede sueltecito.
Añadiremos todos los ingredientes y los removeremos bien.
Las aceitunas las pondremos encima para crear más colorido.
Normalmente se pone en el frigorífico (heladera) hasta que esté bien fresquito.

Nuestro consejo

La cantidad de zumo de limón es muy relativa ya que eso va a gustos.
En general es muy importante intentar que no predomine ningún sabor, hay que crear una sensación de mezcla de aromas.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

manel en 1 dia (23.10), Ddolors en 8 dies (30.10), XANU en 8 dies (30.10), joan i andreu en 10 dies (01.11), vistur en 11 dies (02.11), LaSanta en 13 dies (04.11), Calton en 25 dies (16.11), avisuso en 33 dies (24.11), Gebra en 36 dies (27.11)

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.