• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 6 mesos #40405

Ara que he vist que se m'ha penjat el missatge afegeixo un altre recepta
HUMUS DE CIGRONS

Ingredients 4 PERSONES:

400 g. cigrons cuits (poden ser de pot)
4 cullarades suc de llimona (una llimona escorreguda)
4 cullarades oli d'oliva
2 dents d'all
Es renten i escorren els cigrons i es trituren amb la batidora amb el suc de llmona (jo ho faig quan tenim llum perque es guarda bé fet un parell de dies), els alls matxacats i si es vol comí fins que esta cremos i homogeni i es va afegint l'oli batent amb la batidora o remenant amb la forquilla si ho fas quan ja tens el humus fet. Salpebrar.

Jo acostumo a fer la recepta modificada agafant una variant no se ben bé de on, si es per tots hi afegeixo un iogurt i no hi poso ni alls ni pebre ni comí, queda mes suau i als meus fills també els agrada. Es una manera de menjar cigrons.
I seguint amb les receptes orientals també fem Paté d'alberginia o Mutabal amb alberginia escalibada llimona i oli (opcional: iogurt greg, alls escalibats, etc)
La cuina mediterrania oriental fa servir molta llegum i vegetals per aixo m'interessa molt a l'auto perque em costa més dur una dieta equilibrada. Provare d'enviar-ho :unsure:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 3 setmanes #41451

Doncs vaig a fer la meva aportació a aquest fil doncs veig que fa molt de temps que ningu hi participa.

La primera idea me la van recomanar aquest estiu per anar de vacances. Com que els congeladors son mes aviat petits, una manera d'estalviar espai es, en lloc de posar els plats cuinats directament a la fiambrera, posar-ho una bossa, introduir-ho el menjar, tapar la fiambrera i un cop congelat treure el paquetet (amb la seva forma de fiambrera) i portar-lo a la nevera de la auto, aixi, un cop descongelat ja llençes la bossa i no has ni de rentar fiambreres.

Per altre banda, el que he fet també aquest estiu es probar el preparat per fer truita de patates. A casa vaig fregir les patates i la ceba, vaig trure l'oli restant i vaig fer el procés de la bossa-fiambrera. A la autocaravana, una hora abans de fer la truita vaig treure el paquet del congelador, despres el vaig posar a la paella i fregir 2 minuts, batre els ous i afegir-los. Va quedar bonissima tot i que mai recomanen congelar les patates, en aquesta recepta es pot fer que queda be.

Per altre banda, també vaig pendre un altre paquet amb leba "pochada" i bacon just llest per descongelar i afegir la crema de llet i tenir llesta la salsa per unes tallarines a la carbonara

Last edit: per geto.

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 2 setmanes #41597

Hola!

m'apunto tot el que dieu!

Això de la truita m'ho havien dit...m'agrada la idea de les bosses, i molt bona idea congelar la crema dels espaguetis a la carbonara...la pasta es ràpida i senzilla de fer....

Us explico una recepta (cal microones) q he batejat amb el nom de la forera que me la va dir:

Esvergínies merce

Una esvergínia tallada per la meitat, longitudinalment.
Fer talls en forma de quadrets a la carn.
Una llauna de tonyina fent una capa a cada meitat,prèviament hi vesso tot l'oli per sobre, de manera que queda tot ben estovat.
Tomàquet fregit solis (o el q volgueu) sobre la tonyina.
Tiretes de baicon sobre el tomàquet.
Formatge ratllat sobre el bacon.
Orenga.
15 minuts o 10(si és a màxima potència) al microones i minuts d repòs,
Queda boníssim i la preparació és ràpida.

Salutacions

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: RECEPTES SENZILLES PER A FER DE RUTA fa 10 anys 2 setmanes #41599

Una de molt senzilla,

Pollastre a la cervessa.

1 pollastre
1 llauna de cervessa
1 olla

agafes l'olla amb tapa, poses el pollatre, la cervessa i a fer xup-xup fins que es fa, aprox 40 minuts. No has de fer res mes.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Ddolors en 2 dies (30.10), XANU en 2 dies (30.10), joan i andreu en 4 dies (01.11), vistur en 5 dies (02.11), LaSanta en 7 dies (04.11), Calton en 19 dies (16.11), avisuso en 27 dies (24.11), Gebra en 30 dies (27.11)

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.