• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: GPS o APP

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51525

Toti va escriure: Eva ja es molt bellet ni deus tindre els mapes actualitzats. Jo si tens tablet i te 2gb de ram instala.laria el Sygic. Si vols tel puc passar

Toti, me'l pots passar? Jo tinc Tablet!
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51526

Merce, tens 2 gb de memoria ram ?, perque sino t'anira molt lent i si téquivoques de cami no et recalculará la direccio rapidament.
Viu cada dia com si fos l'ultim
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51527

Això volia dir, que a part del Tomtom vellet, tinc una tablet i m'he de reciclar.
M'estic baixant el Sygic Truck amb alguns mapes.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51528

Toti, portes una tablet de 10 polzades?, De debó?, on la portes?, peró si a mí una de 7 ja me sembla gran.
Bromes a part, tema legislació, mira-ho be, perqué crec que el máxim permès son set polzades, vull dir que si portes la tablet al quadre de comandament, la guardia civil o els Mossos te la poden fotre, mira-ho be.
Tema Sygic, qué tal va?, realment tambè estava pensant en fer alguna cosa així con tu, una tablet, una bona app i tira quilometres, ho veig molt mes practic que un GPS i amb un aparell solvento GPS, camera de marxa en darrera i entreteniment.
Si el pots passar, ens fas un favor a mes d'un.

Salutacions a tots.
Qué difícil es escriure des de el mobil

Last edit: per Putxet.

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51529

Merce un 2 DIN, con t'ha dit l'Eva, son unes andromines multimedia que te permeten fer força coses, que tampoc entenc massa la utilitat mentres estás conduint, con mirar pelis o vídeos musicals, aquestes son les que no entenc massa, escoltar música, Mans lliures per trucades, etc..., Es mes alt, ample i te més fondaria que un radiocd normal o d' un DIN i algun d'ells, perqué no tots, porten GPS integrat.
Després, s'ha de mirar el sistema operatiu, que por ser android, wince o d'altres i segons el sistema operatiu, mirar quin GPS posar, perqué una funcionen en un sistema operativo i d'altres no, tot plegat un desgavell.
També hem de pensar que hi ha aparell d' un DIN, que porten una pantalla i GPS integrat, peró no emboliquem mès la troca

Salutacions i quilometres

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51533

Hola a tots!!!
Ja feia moooolts dies que no entrava al fòrum, mea culpa. Darrerament (partits de la filla, exàmens... entre d'altres coses) no sortim gens amb l'auto.
Nosaltres vam començar amb un tomtom que ens van deixar, però el problema és que estava molt desactualitzat i no es podia actualitzar ja que les actualitzacions no hi cabien.
Vam comprar l'app "Sygic truck" i n'estem molt contents. El millor: molt ràpid a l'hora de trobar satèl·lits, molt actualitzat, i pots baixar-te mapes dels països (es pot instal·lar en tarja SD, tant el propi programa com els mapes), d'aquesta manera no cal anar gastant les dades del mòbil i no se t'omple la memòria principal del mòbil.
Algú més la fa servir? Què tal us va?

Enric

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Last edit: per enric72.

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51534

Sí Toti, hi tinc 2 gb. Aquesta setmana em compraré una tarjeta de memòria, perquè alliberar espai, tot i que no hi tinc gaires coses... És Android, per cert.
Mercè & Cia.

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51538

Puxet i Enric, dons si em va molt bé, inclus pots fer que a les curves "perilloses" t'avisi (ancara que hi han cops que el criteri no es massa equivalent). Per la resta t'avisa de les areas que tens a 500 mts (aixo per a mi es un fallo dons considero que es poca distancia). Tambe trobo molt be que puguis veura el lloc d'interes on vas dons al fer la cerca t'ensenya la fotografia (com fa google maps) i com diu l'Enric no gastes dades.
Lo que no sabia es lo del tamany de la tablet, pero fa dos anys i escatx i mai he tingut cap problema. La veitat es que estic molt conten i sen gratis ancara mes.
Quan acabi dénllestir lo de les coordenades de les areas i parkings ja els penjaré.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, enric72

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51540

Jo també em quedo per aquí, Toti, tot esperant poder provar aquest Sygic Truck a la tablet.
A més a més de paper, sempre m’agrada dur algun sistema de backup, sobretot en viatges llargs, i minimitzar la possibilitat de quedar-te “penjat”

Salut!!

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51541

Toti va escriure: Puxet i Enric, dons si em va molt bé, inclus pots fer que a les curves "perilloses" t'avisi (ancara que hi han cops que el criteri no es massa equivalent). Per la resta t'avisa de les areas que tens a 500 mts (aixo per a mi es un fallo dons considero que es poca distancia). Tambe trobo molt be que puguis veura el lloc d'interes on vas dons al fer la cerca t'ensenya la fotografia (com fa google maps) i com diu l'Enric no gastes dades.
Lo que no sabia es lo del tamany de la tablet, pero fa dos anys i escatx i mai he tingut cap problema. La veitat es que estic molt conten i sen gratis ancara mes.
Quan acabi dénllestir lo de les coordenades de les areas i parkings ja els penjaré.

Aprofito per preguntar als gurús de sygic Truck com podem posar POIS dins del programa. He vist tutorials però parlen de posar els arxius POIS que et descarregues en una carpeta que no existeix i, quan la crees, no mostra cap punt d'interès als mapes. Alun usuari de Sygic Truck ho ha aconseguit?
Gràcies!

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51542

Per POIS fas Sygictruck fas doble click, carpeta de MAPS, dintre tens carpeta RES i dintra d'aquesta creas carpeta RUPI (si esque no et surt) i dintre creas el nom de cada pais (te que ser el mateix del nom del mapa o sigui....esp (españa) fra (frança) etc.

Per icones fas Sigictruck fas doble click a carpeta RES i dintra hi ha la carpeta ICONS i dintra d'aquesta carpeta tindras la carpeta RUPI i aqui hi poses els simbols.
Els POIS tenen que ser en format rupi i icones en bmp, pero si esperes una setmaneta + - , els penjaré tots
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72

Last edit: per Toti.

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51543

Els que volgueu aquest navegador SygicTruck podeu entrar a SygicTruckaquesta página per descarregarlo. Esta en anglés pero podeu premer "traducir pagina" i aneu a on posa DESCARGAR i seguiu las instruccions. Apa ja teniu feina mentre jo faig l'altre :)

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51551

Moltes gràcies!!! M'anirà perfecte si els pe ges!!!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges.

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51552

M´he instal.lat a la tauleta una App que es diu Sygic Truck GPS Navigation, i em diu que em queden 12 dies Premium.

Dedueixo que deu ser una App de pagament i no parlem del mateix, oi?

Sent from my iPad using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51555

Efectivament, és aquesta. Tot i el nom "truck" tenen una variant per RV's i caravanes. És la que tenim nosaltres. Crec recordar que la llicència+mapes per 3 anys va valdre uns 70-80 eur. Parlo de memòria. A nosltres ens va de meravella. Aquest porta alguns pois personalitzats i la possibilitat de definir les mides del teu vehicle (llarg, ample, alt, pes..). També a la velocitat màxima a la que vas, cosa que resulta pràctica per veure de manera més realista quan trigaràs a fer un trajecte.
Aquí hi ha la web: eshop.sygic.com/en/truck-navigation

Salut i kilòmetres!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges.

Last edit: per enric72.

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51557

Eva, crec que lo que tens es la de compra i que et donen 15 de proba. Ves a la web que baix penjar ahir i la tindrás gratis, es la que jo porto i va molt be.

Last edit: per Toti.

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51558

Jo l'estic descarregant de la web, a veure si m en surto, perqué soc força patata amb els temes informátics

Re:GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51559

Com he dit a l’anterior post jo utilitzo força els GPS de fet utilitzo tots els que puc, m’agrada trastejar.
Pero el que vull dir es que tot i que porteu GPS no oblideu mai portar un mapa, a mi hem va pasar que de cop i volta a Holanda es va espatllar no anava i amb els lletreros de Las sortides del poble no vaig saber cap on tirar, a les 6 de la tarde tot tancat
Solució a dormir i l’endemà buscar una botiga i comprar un mapa :)

Viatjar es vida

GPS o APP fa 3 mesos 1 setmana #51561

Descarregat GPS de la web, per ara sembla que va perfecte i no m' ha sortit res dels 15 dies de prova.
Jo mapa en paper, guía d'arees i camping en porto sempre, no es pot tenir fe cega en cap aparell o dispositiu electrónic

GPS o APP fa 3 mesos 8 hores #51587

Nosaltres ho utilitzem tot, a vegades potser massa, fins hi tot..

Mapa en paper sempre a ma, ja que quan organitzes una ruta és la millora manera de veure per on passaràs a grans trets i ens serveix per orientar-nos. LA veritat és que als dos ens encanata mirar mapes i ens en sortim prou bé

Sempre hi ha el dia que tot i portar mapes, gps i google maps ens acabem liant, però això crec que és un problema d'edat...ehem...

Portem una taule amb el Sigc, però també tinc el navegador de l'auto amb l'IGO, i la veritat és que he arribat a portar els dos treballant a la vegada

I tot i així a vegades ens hem liat, per sort la meva dona no té prou força per llençar-me per la finestra, tot i haver tingut la temptació més d'un cop.

A Tunisia hi vaig per feina., i allà sempre amb el sygic i em funciona molt bé, per sort, aj que trobar un carrer pot ser molt complicat, per tant com que tinc els clients guardats a favorits, sempre els trobo

A passar-ho bé
Salut, Kms i República!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

EvaV en 4 dies (26.04), masi en 8 dies (30.04), cargoler en 14 dies (06.05), Tiramillas en 17 dies (09.05), Pau en 21 dies (13.05), Neus en 25 dies (17.05), webmestre en 25 dies (17.05), Mariona en 27 dies (19.05), CLANMAYO en 35 dies (27.05), matrix en 35 dies (27.05)

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.