Benvingut,
Convidat/da
|
|
Toti:
Jo també estic interessat en el tema, però no sé pas per on començar. Si la Eva diu que necessita una classe, jo crec que he de començar per pàrvuls. Tinc una tablet i un telèfon, però ????????. Joan Vives. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Perdona que no contestes avans pero era fora. A la página dos tens un post meu on tens la página desde on descarregar el programa i mes tard o demá penjare tots el pois. Viu cada dia com si fos l'ultim
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Putxet
|
|
Bé ja tinc els POIS per països i per tipus de poi (àrea, pàrquing, etc). Heu de tenir en compte que on poso Àrees publiques estan les públiques i de pagament (els donen tots junts). També ressenyar que els pois d'espanya de campercontact i areasac (els he posat per si algú vol portar-los i que no s'escapi cap) no entán separats per tipus d'àrea (els donen tots junts).
El Punto limpio està en castellà doncs per problemes tècnics no he pogut posar-ho en català. El descarregador de mapes és un .exe (executable) amb donar-li doble clik, s'obre i descarregueu els que us interessin. Els fitxers (comprimits) hi està tot i una explicació de com ficar-los. Aquets son els enllaços......... Pois Descargador de mapes Crec no em deixo res i si hi ha dubtes aquí estic Viu cada dia com si fos l'ultim
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Toti.
|
|
Moltes gràcies Toti, tot i que jo porto uns quants dies "barallant-me" i no he aconseguit que em funcioni ni a la tablet ni al mòbil. Haurem de quedar un dia!!!
Mercè & Cia.
|
|
Merce primer de tot borra tot lo que tinguins a la tablet o mobil. Per fer l'instal.lacio segueix el pasos seguens (traduit de la web): 1- descargue e instale el camión sygic original 13.8.2.apk ( Sygic_Truck_GPS_Navigation_Full_13.8.2__3904_www.android2go.com) 2- descargue la carpeta base (base folder) la descomprimeixes, y cópiela en su almacenamiento interno 3- ejecute el APK instalado, luego desinstálelo e instale el APK agrietado (st1382b1492c_noreactivatetrial_useful_for_nt_maps_or_ta_maps) 4- descargue el descargador de mapas y descargue su mapa deseado y cópielo en el directorio del mapa dentro de la carpeta SYGICTRUCK maps Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Gracies Toti, tan bon punt pugui ho descarrego i a veure que tal funciona.
Salutacions |
|
Jo avui no ho he pogut provar, però ho faré !!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Gràcies Toti, tornaré a provar-ho aquest cap de setmana, a veure si me'n surto... Però diria que tot això ja ho vaig fer.
Mercè & Cia.
|
|
Bon dia Toti,
Gràcies per l'informació Jo tinc instal·lat el Sygic de cotxe i amb la versió premium per europa, però sobretot l'utilitzo per anar a veure clients a Tunísia i tinc una 50 enà de clients entrats a la llista de preferits. Voldria intasl.lar la versió truc que has compartit, però necessitotrobar la manera de poder mantenir la llista de clients als favorits, Ja em diràs com es pot fer, si és que et pot fer. Moltes gràcies, Jordi Salut, Kms i República!!!
|
|
La veritat es que no tinc favorits com a tal i per lo tant no ho he fet mai pero cercan a internet he trobat aixo, espero que et serveigi.......... COMO CONSERVAR LOS FAVORITOS, EL HISTORIAL Y LAS RUTAS GUARDADAS CUANDO ACTUALIZAMOS - Para conservar los favoritos hay que hacer una copia del archivo "items.dat" que está en la ruta "Sygic\Res\db" - Para guardar el historial y las rutas hay que hacer una copia de las carpeta "itinerary", que está dentro de la ruta "Sygic\Res" - Actualizar el navegador y luego sustituir esos archivos. Sino et funciones tindries que fer un llistat de tots ells em coordenades en el bloc de notes i si vols pots enviarmel i to paso a rupi com si fosin un altre grup de areas amb el nom de favorits Viu cada dia com si fos l'ultim
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|
genial, doncs ja provo de fer la còpia i creuarem els dits per què funcioni
gràcies, Salut, Kms i República!!!
|
|
Ahir, per fi, vaig aconseguir instal·lar l'aplicació i que funcionés. He configurat les mides de l'autocaravana i aquest cap de setmana provaré a descarregar els POIs que ha penjat en Toti. L'únic que no tinc clar és si tinc la versió de prova o la que no caduca. Avui l'he obert i no em sortia cap avís dels dies que em quedaven... Creuarem els dits.
Mercè & Cia.
|
|
Si has descarregat el Sygic que vaig penjar jo, no te caducitat. Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
He fet servir el Sigic Truck en un parell de sortides, per anar-hi a Centelles (tot i que ja ho coneixíem) i aquest darrer finde, que hem fet una sortideta per terres de Lleida. La veritat és que ha funcionat molt bé, i l'opció de connectar directament amb el GPS des de l'aplicació Park4night és molt útil. Moltíssimes gràcies, Toti!!!
![]() Mercè & Cia.
|
|
M'alegra que et serveixi Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Jo encara no m’hi he posat !
Ara tinc una excusa nova. Sóc cap de llista de primàries a Centelles. Algun dia m’hauré de reciclar tota sencera. Sent from my iPad using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
|
Endevant Eva, segur que faras una bona feina
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Bon dia!
gràcies Toti pel teu suport, aquest fil penso que ja té categoria de tutorial :-D. A veure si trobo temps i m'hi poso. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Bona nit companys.
Despres d un temps una mica liat, per fi he pogut utilitzar el sigyc que ens va passar en Toti i va fantástico, garcies per l'aportació!!!!!! |