• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11091

Be, la veritat es que vaig veure que Conrad y Echobelly, no estaben apuntats, i vaig dir, deixa lloc als joves, i aixi tindran un lloc a on anar a reunir-se. Jo, modestament, posaria el nom de "local social de Totcamping" a l'AC.

Ni de coooooonya!!!! Q esta molt noveta i sou uns animals!!!!! I mira que la vem deixar aparcadeta a un lloc ben amagat ... i ni tan sols així!!! A la propera kedada jo crec que aparcarem mínim uns 100 metres mes enllà que els demés :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A veure si hi ha sort Josep i queda alguna plaça!!!!
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11106

Estem pensant en un espai apart per aquesta ac tan gran :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11107

HA !!!!!m'hen descuidava.Per a tots aquells que porteu GPS el lloc de l'area es a la cruilla o encreuament dels carrers de l'Angla i el carrer Pla del Cos.
Amb coordenades:
N 41º 45' 12''
E 1º 54' 46''.
Pero de totes formes esperem que amb els cartells no us perdeu per dintre el poble de cap manera.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11142

Alerta a tots el Capità maranya ha tornat i potser que el tinguem pels carrers de Navarcles.Tan sols es un avis.
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11152

Que be dons, m'agradarà coneixer aquest capità Maranya, a veure si entre tots fem força maranya i conseguim més areas a totes les poblacions.
Per cert, ja tenim la ratafia en fred, el tema del cremat en sap algú alguna cosa? ja ho direu, per saber el que em de portar.
Ja en tinc ganes de que arrivi la Monacalia 8-)
qui no carda a Olot, no carda enlloc

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11153

Hola Josep,el més segur es que algu a ultima hora no pugui venir i puguis venir a Navarcles.Ens agradaria que tothom pugues venir ,pero de moment hem de poder controlar la situació.Gràcies per comprendre'ns.
Sento no haver-te pogut coneixer aquest cap de setmana,un altre dia serà.Per cert,benvingut al forum,casa teva.
Una abraçada desde Navarcles.
Salutacions.

Cap problema, entenc la situacio. Esperarem amb impaciencia un foradet, i si no, en alguna altre, Jo tambe tinc ganes de coneixer-te, per que parlen molt de tu. I si no pot ser, ja pasarem un dia per el teu poble, a veure aquesta area, que tant us heu currat.

Raboga, digues que si, que l'altre dia ens varem quedar a mig partit.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11176

Que parlen molt de mi? Ja hem deuen estar criticant males llengues :evil: :evil: :mrgreen: :mrgreen: .
Espero de tot cor que no t'haguin dit gaires mentides,en el fons sóc un bon xicot.
De ben segur que sortirà un foradet ja ho veuràs.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11195

si jepi si... entre tots ja hem posat al dia al Josep de quina mena de "personatge" estas fet!!!! jaajajajajajaj :twisted: :mrgreen:

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11196

Punyeteros.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.No t'els creguis del tot Josep. :mrgreen:
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11207

Diun que l' important es que parlin d'un, sigui per bé o per malament, pero que parlin. Coses dolentes tambe hi havien, pero qui no ha fet coses dolentes en la seva vida.

Ara que sapigues, que nomes ens portem 1000 missatges, no m'esperis que ja vinc.

Una de les coses que en venia de gust, per venir a navarcles, era per la butiffarrada d'en CIM, (que no la butifarra), que diuen malas veus , que el dia que la fagi, sera sonada.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11218

Atenció Josep-Sqz tinc un foradet per a tú en ACPasión ja que un company s´ha donat de baixa per l´ho tant corre donat d´alta i apuntat a la llista.

Per cert Ramón ¿com dubtes de amb quin equip jugaré? Jo jugaré al costat del millor porter de la web o sigui en RAMON (OEOEOEOEOEOEOE :D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: )

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11219

Vinga Josep ja t´apunto en AcPasión, peró pasa per allà si vols visitar el monastir

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11221

Ja estàs apuntat Josep-Sqz, amb el mateix nick i amb el número 27. Per si no has entrat mai al foro d´ACPasión estem a l´apartat de "Punto de encuentro" i dintre de´la seccíó Levante.
Si vols visitar el Monastir entra al fil d´ACPasión i posa l´horari que més t´interesi del diumenge (el dissabte "me lo han quitao de la maano"
Vinga ens veiem a Navarcles

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11242

Gracies Cala. AIxo es una molt bona noticia per a nosaltres. Quasi segur Estarem els primers divendres, dema mirare d'entrar a ACpasion , per mirar el tema de la visita.
Encare estic una mica verd amb aixo dels foros. Per cert, una sugerencia per el WebMaster. El logo de la pagina es podria fer mes petit, es que a la feina es veu molt, i es clar amb vosaltres s'ha d'estar conectat tot el dia, si no , perds passada.

Jo tambe m'apunto amb el Ramon i el Cala, al mateix equip, amb aquells guants quasi tapa tota la porteria.

Ens veiem a Navarcles.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11251

Gràcies Cala.Tenia un pes de consiencia de deixar-lo sol a la llista d'espera.
Vinga Josep ens veiem a Navarcles

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11315

Ara si que amics ,ho podem dir ,ens veiem a Navarcles.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11525

Jepi amic, que nosaltres arrivarem cap a les set o vuit de la tarda, si podem abans, peró la pregunta es ¿es guarden places, em refereixo a espais d'aparcament? més que res es per estar amb la colla de la garrotxa, i l'altre pregunta es ¿es farà cremat? ¿que s'ha de portar, a part del rom es clar? ¿el tema de taules i cadires com va? ¿cadascú es porta les seves ? . Una salutació des d'Olot. 8-)

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11526

Hola Mansel,amic.El tema de reserves ens serà del tot imposible,doncs estem parlant de 135 ,140 autos i si comencem a guradar llocs i a fer espais per uns i pels altres ens quedarà tot fet un nyap.El que si que hi ha es un lloc per posar cadires i taules on farem el sopar(botifarrada) on cadescú es portarà la seva taula i cadires.Es aleshores que podrem estar tots junts ,amb els de la Garrotxa ,amb els de Madrid,o Valencia.El cremat com pots soposar es dificil fer-ho per tanta gent en comú.El que vulgui fer un cremat que el faci,l'any passat una colla en van fer i van convidar fins que es va acabar.Si uns quants es posen d'acord a fer-ho perfecte.Nosaltres la veritat ja tenim prou moguda amb la rebuda,la visita al monestir i la butifarrada.El que ens conve es que es porti unes ganes boigues de disfrutar i compartir estones amb companys i companyes de la nostra estimada afició;El Campisme.
Una abraçada.
Fins haviat.
Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11527

Com a mínim podem comptar amb un cremat per a unes 30 persones, per a més no dona la cassola :)

Per aquest almenys no cal portar res, el posa Itaca.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 10 mesos #11528

Jepi amic, gracies per respondre tan aviat, ja trobarem un lloc o altre, la veritat es que tens tota la raó del mon, seria un "desvarajuste" si guardessiu places per uns i per altres.
Dons vinga cap a Navarcles!!! a veure si es força sonada .

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.