• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12054

A part de donar les gràcies als que us ho heu currat i de valent, vull disculpar-me per no haver-me pogut acomiadar com cal pràcticament de ningú. Aquest mati l'àrea estava gairebé deserta quan hem marxat, doncs teníem el compromís d'una calçotada a Valls.

així doncs només volem dir-vos que ens ho hem passat molt bé, que el cremat queda pendent per una altra ocasió en que no hi hagi 300 litres de ratafia de La Garrotxa per consumir i que ha estat un privilegi poder viure de prop la inauguració de la 2ª àrea d'autocaravanes de Catalunya, la 1ª Municipal.

Moltes gràcies a tots!

Carme, Toni i Miquel
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12055

Nosaltres fa una estona que estem a casa , em celebrat el cumple de la Paqui.
Gracies Gracies Gracies a la Família de Navarcles pels dies que em passat.
No te ni nom ni preu.

Una abraçada

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12056

Bona nit a tothom jo voldria donar les gracies a la perfecta organització i els companys que hem tingut aquest cap de setmana i espera a la proxima inaguració poder anari, fins aviat desde la Garrotxa.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12057

Primer dir-lis al Jepi, al Jesus i al Pere, i a les seves famílies, que poden sentir-se ben orgullosos per la tasca que han realitzat en l'organització de l'acte. Se'n parlarà molt temps d'això, podeu estar segurs, jo no se si hem estat a prop del record guiness o no, no tinc ni idea, però una concentració tan brutal d'a.c. jo no l'havia vist mai. També hem quedat meravellats de l'alcaldessa que teniu, molt cordial, molt propera, molt atenta, en fi, impressionant.

Vam estar a punt de no anar, la meva salut no estava per moltes històries com heu pogut comprovar la majoria. Alguns em deieu que havia de prendre antibiòtic i fer repòs per millorar. Res de res... Una bona dosi de companyerisme del grup de totcamping.cat és la millor medicina... i la RATAFIA!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Fins la següent, bones vacances de setmana santa a tots i totes!!!!!!!!

Una abraçada!!!!!

Mària i Jaume
Arizona

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12058

Nosaltres també volem agraïr en Jepi, la Carme, en Jesús i la Lupe per tota la dosi de temps, esforços, il.lusions i generositat que heu bolcat en aquesta gran festa.
El resultat, esplèndit.
L'àrea feia goig de veure, plena a vessar.

Les festes de la Monacàlia també ens han fet disfrutar de valent, tant amb les actuacions, com amb les parades dels carrers.

Transmeteu el nostra agraïment a l'alcaldessa de Navarcles. Ah, i us felicitem per tenir algú a l'alcaldia tan proper a tot el que passa o pot passar per Navarcles, i que sap escoltar els seus ciutadans.

Gràcies !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12059

En aquesta "trobada" a Navarcles he retrobat antics compayns i vells amics. He compartit estones de xerrameca amb alguns d'ells i el porrò ple de cava amb altres; petites salutacións per uns, mentre a un gran nombre ni tan sols els he vist, tot i saben que hi eran.
..........Per tot aixo i mol mes, vui donar les gracies a Jepi pels seus grans "petits detalls" i al Pere per la seva complicitat i colaboració..................
Mercés també a Cala i a tots aquells que han fet posible que la inaguracío del área fos un exit de participació i de organització.
.......... He fet nous amics...............i.................explicaré un petit secret:.............. He disfrutat tan que no he tingut temps de visitar el poble.

Pero aquest cop no trigaré 1 any a tornari ¡¡¡.........Ja tenim área ¡¡¡

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12060

Bona nit a tothom.
Avui tanco jo el fòrum perquè suposo que el Jepi no tindrà gaires forces per mirarse-lo :D :D :D :D :D

Hem deixat la nova àrea de AC prop de les 10 de la nit i hem arribat a casa sense cap problema.
Volen agrair tots l'esforç realitzat per els organitzadors, gràcies a tots per el magnífic cap de setmana. Gràcies al Jepi, a la Carme, al Jesús i a la Lupe per la seva dedicació i el gran esforç que han fet perquè aquesta inauguració hagi set tot un èxit. Gràcies també a la Mireia, al Ignasi , al Cala i al CàpitaMaranya per la seva col•laboració , gràcies a tots vosaltres per ser com sou y gràcies a la alcaldessa i al seu equip per el suport que han demostrat. En definitiva
MOLTES GRACIES A TOTHOM

Os poso un petit record del que ha sigut un fantàstic cap de setmana.
http://es.pg.photos.yahoo.com/ph/joaquibravo/slideshow?.dir=/d93bre2&.src=ph
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12061

Joaqui, unes fotos molt xules, com ens tens acostumats !!!
He tornat a estar a Navarcles una estona.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12062

Millor imposible,
També volem agrair a en Jepi, Tio Wilson i a Pere i a les seves parelles el gran esforç realitzats amb la consecució d'aquesta àrea, per soposat també a la alcaldessa del poble.
Ens hem sentit recolçats per la vostra presència en tot moment.
Demanar disculpes per la ingratitut dels companys que en contes de gastar les energies devant fent reivindicacions devant les administracions les fan per una simple butifarra.
Inclourem Navarcles a les nostres rutes.

PD.S'hauria d'aclarir a l'alcaldessa i als mitjans de comunicació ,que el gran desplegament de taules era excepcional per l'inauguració, que generalment no es així.

Espero que les inauguracions es multipliquin.

Salutacions.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12063

La notícia surt a El Periódico d'avui!!!

Un petonàs, vaig a treballar.

Mercè

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=391452&idseccio_PK=1022
Mercè & Cia.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12064

no sé si hiremos a la próxima kedada, ya que vemos lo mal que lo habeis pasado. saludos

que envidia mas sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :lol:

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12066

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12067

Alguna foto més:

http://es.pg.photos.yahoo.com/ph/monrib2123/slideshow?.dir=/4620re2&.src=ph

I alegrem-nos per la inauguració de la primera area, tot i que el senyor del diari també pensi que tenim un campament .

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12069

Moltes Felicitats a tots per la feina feta! El poble encantador, la gent meravellosa, l'alcaldesa molt simpàtica, l'àrea genial. En fi... no sé que més us puc dir.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12075

En definitiva, només vull escriure el meu agraiment a Tiowilson, Jepi, i Pere, en fi, una trobada senzillament MAGNIFICA, i una organització DE NASSOS, que carai.... veig que teniu la mà trencada a l'hora de fer macro-festes amb AC.
:D tot sabent que sempre hi ha gent que s'apunta de més, com ha passat, els que ja teniem llista apuntada, sabem que són coses que passen, en fi, en part millor que hagi vingut gent de més... i a més, tema resolt en positiu, encara que hagueu tingut algun altre maldecap organitzatiu.
En definitiva, tres HIPS per tots vosaltres, :!: :!: :-)) :-)) :-))

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12079

TIOWILLSON escrigué:

Ja veurem com ens en sortirem...

com? de coll....., estic miran el foro, i encara no esta la llista per l'any que ve :twisted:

Gracies Jepi, Tiowilson i Pere, i families per l'acollida, ja que no ens conèixiem, i a estat fantastic.
A la resta tambe, gracies per el bons moments, que es tot el cap de setmana.
Per cert, a Olot que venen les AC, amb tres diposits ??

Josep de Manresa (fill acollit) :mrgreen:

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12089

Doncs això, que felicitats a tota la gent que ha tingut la culpa de tot això, ja sigui a Navarcles, a peu d’obra, com per aquests foros , informant, actualitzant les llistes, fent que la gent s’apuntés o simplement que intervingués d’una manera o d'una altra.
I sobre tot: felicitats a tots per poder disposar a partir d’ara de la primera àrea municipal per a autocaravanes, com les franceses :D , esperem que també sigui la primera d’una llarga llista.
Per què...quan i on muntent la següent àrea? Vinga, s’accepten suggerències... :D .
Per cert, Josep-Sqz tinc fotos on surt la teva filla Judit amb la meva fillla Sara, si vols en un privat m’indiques un email i te les envio allà.
Salutacions i felicitats, de veritat.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12097

avui he estat a navarcles i encara que m'hauria agradat mes haver-hi estat el cap de setmana, :twisted: i com que soc despistat de mena, no hi pensava en l'area, i en entrar al poble he vist que hi havia una placa que ho indicava ( i d'altres indican el cami)m'ha fet il·lusio i tot, la llastima es que amb el vehicle que portava no estava segur de poder-hi arribar i tornar-ne a sortir sense problemes i m'he quedat sense poder-la veure. si ho mirem pel costat positiu aixi tindre una excusa per tornar-hi amb l'ac

salut i felicitats a tots els que l'han fet possible

Oscar

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12099

Us penjo algunes fotos més.
http://es.pg.photos.yahoo.com/ph/eva_verdaguer/album?.dir=/887ere2

Webmestre, si vols que engeguem el tema de la tria de fotos, ens hi posem. Seria de, per exemple, 5 fotos ? 10 fotos ?

Re: MONACALIA 2007 a Navarcles fa 13 anys 9 mesos #12100

Hola companys,

Estem molt joiosos de que la gran festa de Navarcles fos un gran èxit, en cap moment em vàrem dubtar...... però tambè us hem de confesar que estem molt tristos per no poder haver estat testimonis i compartir aquest dia tan especial amb molta gent de vosaltres que apreciem i estimem.

Per motius de feina, dissabte se'm va complicar tant el dia que arribava a casa a les 22:30, vaig comprobar que us ho estaveu passant de conya perquè vaig trucar a la tira de companys per avisar que finalment no podiem venir a la butifarrada i a la "vetllada nocturna" i ningú ens va agafar el telefon, tret de la Mireia que finalment va contestar.

Doncs res, veien les fotos per un moment he estat amb tots vosaltres virtualment, la propera hi volem ser-hi en carn i ossos.

I per acabar, moltes felicitats als artistes de Navarcles per assolir aquesta gran fita i per saber portar una festa que de ben segur molts no oblidaran. PER MOLTS ANYS!!!

Una abraçada a tots ;-)

Carles i Marta
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.