|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola !!!
Soc al Gerard de la Carrie el petit, aquest cap de setmana m'ho he passat molt bé a la Vall de Camprodón. Hola Tortugueta, ens veurem aviat a barcelona per què tinc ganes de veure deportius d' aprop. :oops: Hola piti m' ho vaig passar molt bé amb vosaltres, i la vostra caravana em va agradar moltissim. Hola CIM, vaig riure molt amb vosaltres i m' ho vaig passar molt bé i quan vam veure la caravana vostra que es movia sola vam quedar tots bocabadats. :mrgreen: Hola Joan V quan vam posar la caravana al costa de la vostra autocaravana, la nostra semblava de joguina. :roll: Hola Francescpamies espero que el nen ja es trovi bé i espero tornarnos a veure aviat. Hola Bitxitos, espero que ens tornem a veure aviat per què si no la Lluna ja caminara i no podre tornar a porta el cotxet. :D salutacions!!! i espero tornar-nos a vere aviat autocaravana dibuix |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Gerard!!!
M'ha agradat molt lleguir-te per aquí. :-)) :-)) Nosaltres també ens ho hem passat molt bé amb tots vosaltres, estic segur que durant el viatge de tornada, et vas menjar tot aquell paquet de pipes sentat com un Ministre oi? Eiiiiiiiiiii, digues-li al pare que posi un "aparato" d'aquests que mouen la caravana-ou i després tu i jo farem carreres a veure qui arriba més lluny =)) Una abraçada ben forta per tots quatre i ja saps, quan vulguis i tornem, tu poses la data. brindem Salut artista!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ahir per problemes tècnics “manca del cable adequat” no vaig poder enviar les poques fotos que es varen fer però aquí les teniu.
No n’hi han mes perquè estàvem tot el dia de xerrera, jejeje La trobada va ser molt agradable i enriquidora, gracies a tots per les estones passades. www.flickr.com/photos/15069750@N06/sets/72157602940472228/ |
|
|
:D Bona nit a tots:
Tant sols donar-vos les gràcies a tots (CiM, Piti, JoanV, Tortugueta i Carrie) per els quatre dies que ens heu permes passar amb vosaltres. Ens ho hem passat d'allò mes bé. Espero que arribi aviat una altre dia per poder-nos tornar a trobar i anar mantenint aquest bon tarannar i bon rotllo que hi va haver entre tots. Un petonet a tots de l'Arnauet i una forta abraça de l'Olga i meu. Salut, Francesc. |
|
|
Hola atots, espero que la propera a septeu nous elements, mai millor dit lo d'elements.
Una abraçada |
|
|
Ostres colla de la pessigolla,pel que veig a les fotos us vareu possar les botes,sort que el Joan va estar de xarrera i no ho va retratar tot perque les nits devien ser terribles...vaja una bacanal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Ens alegrem de que ho hagueu passat bé amb la gent que i vareu poder anar. A veure si acabem de coneixer als nous (carrie,Tortugueta i companyia...) de mentres rebeu una abraçada desde Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, això només va ser el dinar.
Hauries d'haver-los vist a l'hora d'esmorzar amb uns croissants "petitets" que va portar algú :roll: I a l'hora de les postres les coques van volar :mrgreen: |
|
|
No és veritat!! Els croisants eren Getantins i nosaltres vem menjar la nostra part l'endamà i encara estaven molt tendrets.. mmmmmmm a aquestes hores parlar de croisants es una mica temptador eh?
|
|
|
Molt xules les fotos!!! es vue que us ho heu pasat bé!! ...mentrestant...altres treballant...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola companys,
JoanV, molt xules les fotos, al final vas "caçar" el mega-caravanstore oi? :mrgreen: Vicenç, ja ho saps, la propera no hi pots faltar I puc donar fé de que les coques eren boníssimes i els croisants eren enormes!!! 8O , i amb nocilla baixaven que donava gust. gustós. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
icona_onada
Hola a tots, Despres de superar el encostipat, us em de dir que ens ho vem passar molt bé i que tenim moltes ganes de repetir l'experiencia. Joan em vist les fotos són molt guapes. Encara que no vem fer el 4 dies, i només vem poguer estar els 2 dies últims va ser un cap de setmana molt interessant i el fet de coneixer gent tant ferma ens va agradar molt. Salutacions a tots. <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Carlas, quan comencem la llistaaaaaaaaaa :mrgreen:
|
|
|
Payvi, la llista es per a la propera trobada??? Hem de fer votacions entre dos càmpings. Mira el fil del pont de Desembre i ..... a votar!
|
|