|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé, seria el nostre primer cop amb vosaltres, així que espero i desitjo que hi hagi lloc. Com havia dit abans, el tema futbol ens impedeix fer sortides els caps de setmana, així es que només podriem aprofitar ponts com aquest, tot i que dissabte al matí hauriem de baixar a Barna pel partit, però tornariem a pujar. Creuem els dits i per qué la proposta vagi endavant.
1- Tortugueta Marta/laia (8 anys) Jordi 2- Carles i Montse + Adrià 13 i Gerard 12 anys. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
:roll: :roll:
CIM , t'encarregues vos d'anar trucant al camping???? si necesites ajuda, o buscar un altre lloc parlen.me. saluta <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
eih , jo no se que fare , pero segur que si puc m'escapi cap a aquets camping per tal de veure als amics , el que faci falta ,aixo si jo si que no tinc pont , ja veure'm a veure .
bueno ja parlem CIm- com t'ho montes nennnnnnn |
|
|
CIM, igual que el Tortugueta, si necessites que truqui jo o faci quelcom, només m'ho has de dir, OK?
Saludets! |
|
|
Hola companys,
Tortugueta i Carrie, gràcies però ja he trucat al càmping avui mateix. :mrgreen: Eiiiiiiiii, que consti que això, no es una kdd!!!, (ho dic perquè nosaltres no hem organitzat res) :mrgreen: A veure, referent a la trucada, m'han comentat que tot el que es zona d'acampada ho tenen tot ple, però m'han ofert un zona que tenen per autos amb tomes de llum i aigua que l'obren a tothom vagi amb l'element que sigui quan ho tenen tot tant ple. Que us sembla?, ho tirem endavant?, vosaltres direu :?: Es una zona petita, només hi caben 12 elements i quasi segur que els cotxes els hauriem de deixar al parking per estar-hi millor. de totes maneres, he fet una pre-reserva de 5 "places" (n'hi ha reservades 3 més d'una altre gent) desde divendres tarda fins diumenge tarda per si ja us estava bé. Penseu que accepten càmping-xecs. Us deixo l'enllaç del mapa del càmping perquè així veureu on ens posarien. Està al costat esquerre de la piscina. www.valldecamprodon.net/web/cat/mapa.htm Com que veig que heu fet llista, també m'hi afegeixo: 1- Tortugueta, 2 adults + 1 nena de 8 anys en ? 2- Carrie, 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en ? 3- Bitxitos, 2 adults + 2 nens de 1 i 3 anys en CV 4- CiM, 2 adults en CV 5- ? Piti, a tu no t'hi conto perquè tu ja hi seras, i amb plaça de mimistre!!! :mrgreen: Joseluis, si vols encara queda una plaça, ja diras alguna cosa. La resta, ja direu el que :roll: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Carles
Tot és possible!!!! |
|
|
:mrgreen: :mrgreen:
cim ets una joia. tortugueta va en AC es a dir perfecte per nosaltres. Ja se que no es una KDD, pero jo la idea que tenia era aquesta. Troban-se els que podem sense cap més pretensio que pasar un cap de setmana junts i menjar 4 castanyes i 4 panellets. No ???? 1- Tortugueta, 2 adults + 1 nena de 8 anys EN AC I CONFIRMAT DE DIVENDRES A DIUMENGE 2- Carrie, 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en ? 3- Bitxitos, 2 adults + 2 nens de 1 i 3 anys en CV 4- CiM, 2 adults en CV 5- ? Salut [/b] <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
1- Tortugueta, 2 adults + 1 nena de 8 anys en ?
2- Carrie, 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en ? 3- Bitxitos, 2 adults + 2 nens de 1 i 3 anys en CV 4- CiM, 2 adults en CV 5- joseluisgisela ,2 adults i una nena AC. mira que eres , me dices estas cosas i despues que quieres , me apunto , que le vamos ha hacer , igualmente te digo algo a finales de semana , pero guardame la plaza. (ahhhh, las butifarres tambe les posses tu , tindrem que dir-li la kedada de la butifarra) En aquest camping hi ha una excursio molt bonica cap a una ermita , uns 30 minuts caminant , despres es poden fer excursions amb quads per la montanya , i tambe hi ha hipica a prop , perque ho sapigueu... bueno aixo que ara possare al apartat de kedades aqueste que estan fent :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: una abraçada families.... ahhhhhhh, jo arribare el dissabte al dematri sense dormir , aixi que podriem fer un esmorzar d'aquells que fan època..... es tan sols una proposicio , indecent , pero una idea.... ah , hi ha un monton de bolets.......per aquesta zona .. sino sempre quedara el mercat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Hola, nosaltres tenim parcela reservada a dintre al camping, m´imagino que també arribarem el divendres per la tarda.
Podem parlar per organitzar la castanyada, fer aportacions personals. 1- Tortugueta, 2 adults + 1 nena de 8 anys en ? 2- Carrie, 2 adults + 2 nens de 12 i 13 anys en ? 3- Bitxitos, 2 adults + 2 nens de 1 i 3 anys en CV 4- CiM, 2 adults en CV 5- joseluisgisela ,2 adults i una nena AC. 6- Piti, 2 + 2 en CV, a dintre al camping. |
|
|
Bé!
L'únic que veig es que tots pujeu divendres tarda. Jo tinc pont i el dissabte al matí haurem de baixar a Barcelona i tornar al migdia (tard) pel partit del nen, així que si pujessim divendres tarda per baixar dissabte al matí seria una mica rotllo. Què haig de fer per pujar divendres mati o dijous? Truco directament al camping? En quan als campings xecs, ja m'ho explicareu quan ens veiem per què no tinc ni idea de què va, però suposo que podrem pagar amb tarja normal allà, oi? Em moro de ganes de tornar a treure de passeig la CV. La trobo tant a faltar.... i per cert, portem les bicis pels nens, oi? Hi ha algun més en edat pre adolescent? |
|
|
Hola companys,
Doncs cap a Camprodon s'ha dit!!! dance :-)) dance :-)) A veure, anem per parts: Tortugueta, aquesta també es la nostre intenció, passar el cap de setmana i si de pas es poden menjar 4 castanyes millor que millor :D (tot i que a nosaltres això de la castanyada ni fú ni fa ) Joseluis, que dolent que ets!!! =)) quin sacrifici més gran que has de fer per venir de cap de setmana oi? =)) , estem contents de que tornem a estar plegats!!! brindem . Dius que arribaras dissabte després de treballar oi?, i quin esmorzar vols fer perquè faci època?, que potser voldries una mica de xocolata amb xurros?, perquè si ja t'està bé això, ja hi pots contar!!! :mrgreen: Eiiii, ja em diras alguna cosa segura, que només tenim un pre-reserva val? Referent a tot el que es pot fer allà, doncs fantàstic, totes les propostes poden anar bé, jo sé que el diumenge també fan mercat semanal. Que hi dieu els demés? Piti, doncs per nosaltres perfecte, tot i com ja he dit més amunt que no ens van les castanyes. No sé, com ho voleu fer?, tu et coneixes la zona on serem?, es pot fer allà o t'invadim la teva parcel·la i cv? =)) Explica, explica...... :mrgreen: Carrie,Es clar que sí, tu puja quan vulguis!!!, els demés pel que veig no tenim pont, però si vols, jo t'ho cambio eh? =)) Fora bromes, quan ho sàpigues segur, m'ho dius i si vols ja els hi dic jo perquè he de tornar a trucar per acarbar-ho de confirmar tot. Si prefereixes fer-ho tu, cap problema, la reserva està a nom meu. Referent al càmping-xecs veig que no saps com funciona, tranquil, t'ho explico: Un càmping-xec val 14 euros i et permet passar una nit de càmping als establiments que hi estan adderits (aquest n'es un). Normalment només es poden fer servir en temporada baixa. Cada xec inclou: 2 adults, cotxe, element d'acampada i llum. Els infants van apart, segons la tarifa del càmping. Pensa que sempre surt molt més car pagar directament al càmping en efectiu o targa de crèdit que amb aquest sistema, però també l'empresa que els subministre et cobra una comisió de 6 eu. per comanada, demanis els que demanis. Per solicitar-los, et deixo un enllaç: es.campingcheque.nl/es/. No sé si seras a temps de demanar-los i que te'ls enviin a temps a casa, un pèl just..... però tot es probar-ho. Al web també hi ha un telèfon. Jo si en tingues de sobres te'ls vendria, però els tinc justos, ho sento!!! :oops: Les edats dels nens ja les veus, una nica àmplies :roll:, però si els hi porteu les bicis segur que s'ho passen bé. Nosaltres no en portarem. I tranquils si heu de baixar a Bcn, feu la vostra que quan torneu allà ens trobareu, o no..... =)) (no t'espantis, potser estem donant el volt :mrgreen: ) Doncs apa!!!, ja us he fotut el rotllo a tots, ara us toca dir a vosaltres el que. :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ostres, ja tinc ganes d'enganxar i marxar.
Gràcies per la informació dels campings xecs. He entrat a mirar-ho i quan arribi a casa li explicaré tot al Carles i decidirem. Quan has de trucar? Podem esperar a demà al matí? Si no em conecto des de casa aquesta tarda i t'ho confirmo, ho dic per les dates més que res. Ah, nosaltres tampoc som castanyers, però alguna cosa farem per cel.lebrar la festeta, oi? (Jo, volia posar un ninotet d'aquests i no ho puc obrir). Bueno, Festa, Festa! |
|
|
:-)) :-)) :-))
carrie, jo tampoc tenia cap xec, he trucat aquest matì i he comprat, els he pagat per domiciliacio bancaria i per 4 eur de suplement demà als rebre al despatx per missatgeria. Per enviament normal no arribarien per el cap de setmana del 3 per camprodon. salut. <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
CIM. Cap problema amb les castanyes o panellets, Per mi l'excusa es pel moscatell, vi dolç, cava o el que sigui. JoseLuis Esmorzar de Forquilla i ganivet?? Seques amb buti?? o ous ferrats amb cansalada??? Disposat per al que necessitis. Piti Ja que coneixes el lloc i parlant seriosament. Es pot arribar amb bici sense trepitjat la carretera fins a Camprodon???. La meva filla te 8 any i encara no te molta practica amb la bici i no m'atraveixo a ficar-la per carreteres. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Piti
Ja que coneixes el lloc i parlant seriosament. Es pot arribar amb bici sense trepitjat la carretera fins a Camprodon???. La meva filla te 8 any i encara no te molta practica amb la bici i no m'atraveixo a ficar-la per carreteres. salut[/quote] hola, doncs diu el CIM que conec el lloc, pero la veritat, que aquest camping només em estat un cap de setmana al agost, vaig veure que habia un camí que anava paral.lel a la ctra. pero no tinc ni idea. Ja ho descubrirem. Nosaltres tampoc son de castanyes, pero ja que estem tots junts, quelcom hem d´organitzar. |
|
|
Hola Carles,
ens hem decidit tard pel que veig; pel que dius tot està ple, oi? Si no et fa res, trucaré per veure si hi ha una mica de lloc per una petita caravana mes. La intenció es arribar el dijous cap el tard. Divendres jo aniré a treballar i l'Olga i l'Arnauet (ja sense les picades) es quedaríen. Jo tornaria divendres a la tarda. Canviant de tema, ja tens el caravanstore?. Et passo un privat. Salut. |
|
|
Hola companys,
Doncs anem arreglats si a cap de nosaltres ens agraden les castanyes =)) =)) =)) . Fem una cosa, en ves de dir-li castanyada, diguem-li mistelada!!! :mrgreen: Carrie, estigues tranquila que encara tenim temps, vaig quedar amb els del càmping que la setmana que ve ja els hi diria quelcom. Tens un Carles a casa oi?, doncs ja en serem dos!!! :mrgreen: Tortugueta, 8O 8O 8O no saps pas el que li estas proposant al Joseluis :roll: , aquest "tio" es un sibarita de la bona gastronomia :mrgreen: . No li donis idees que t'acabarà demanan una llagosta amb un bon Ribeiro. Piti, :oops: :oops: , pensava que dominaves el tema. Francesc, cap problema, per una més no conto que hi hagi problema, de totes maneres, ara fins divendres no puc trucar al càmping doncs la noia que ho porta fa festa els dimecres i dijous. Tan bon punt sàpiga alguna cosa t'ho dic. El caravanstore, el demanarem als Reis d'Orient!!! :mrgreen: Vinga doncs, que fem?, si no fem castanyes, quin una n'organitzem?, Festa, Festa!!! dance brindem :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Amb una ampolleta de moscatell ja hi podeu comptar. brindem dance
Sort que encara no encarregat el sac de castanyes 8O 8O 8O 8O Bé, tot i que només són de cinc kilos m'imagino que amb un kilet ja passarem, no obstant espero a que algú en confirmi quen en menjarà per comprar-les. Si s'han de fer amanides aviseu. Nosaltres no pujarem bicis, peró a fer alguna passejada sí que ens hi apuntem. Per cert, sabeu si hi ha connexió Wi-Fi al càmping? |
|
|
D'acord Carles, esperem poder venir :D
Nosaltres gairebé segur portarem les bicis, una amb cadireta (l'Arnau no m'ho perdonaria mai :oops: ) Podrem fer alguna volteta. Sobre les begudes esmentades ni ha una de molt catalana i no massa coneguda, i que a mi m'agrada molt: La RATAFIA (que n'es de bona :mrgreen: ). Si en trobo en portaré una ampolla. |
|
|
con proposiciones como esta , yo , como sabe el CIM , me adapto a todo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|