|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Apunto en mi lista de provisiones: Café Licor, choped, caracoles y canela
Amparo aquets caracoles, son els de closca llapissosos?, si es aixi en Ramon deixeera de ser prodent i no us el treureu del costat, li encanten. Una abrassada |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marta, dons si cal manjerem xoculata, sigui diumenge, dissabte.....
|
|
|
Per cert, si hi pensso portare herbas, que ves a saber quina possima ens vares fer.
|
|
|
No em diguis que no estava bona...fins i tot la segona bullida... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Javeeeeee
quin avatar més xulooooooperò em tornaré xina de petit que és.... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Holaaaa, jo, nos acordaremos muchísimo de vosotros en Riaño, os echaremos de menos, cachis la mar Paco, si hubierais puesto esta antes... en fin, nos habría gustado pasar este fin de año con todos vosotros, como el año pasado, jo, que bien que nos lo pasamos, cuanto nos reimos... fué estupendo.
Bueno familia, pasaroslo muy bien, disfrutar muchísimo y recibir el año nuevo con esa alegría que os caracteriza. Un besazo enorme para todos. Pere, Susi i Gos. |
|
|
Susi, nosotros también os echaremos de menos.
La kdda. no la pusimos antes, porque nos costo mucho encontrar un camping con salón social. Pasarlo muy bien y............ FELIZ NAVIDAD Y PRÖSPERO 2008 Un beso muy grande. a:r:b/e a:r:b/e |
|
|
echaremos de menos a gos
Que lo paseis muy bien, un besazo enorme!!! Arizona |
|
|
Labrit... aRiaño farà molt de fred...i hi han massa km.....llàstima que ja no hi han places... que si no... et faria un acoso psicològic com el li van fer a en Pere (el meu) :mrgreen:
|
|
|
acabamos de llegar del parquing de la caravana y ya hemos llevado 5 botellitas de cava (¿serán suficientes para que podamos brindar todos?)
Quiero pediros un favor, como a penas nos conocemos, me gustaría que me dijerais vuestro nick y las personas que compondrán vuestra caravana, así os conoceremos un poquito mejor antes de llegar al camping y además, es que somos muy malos para quedarnos con los nombres, así practicamos. Me encanta el chocolate, así que estoy totamente de acuerdo con una xocolatada para todos. ¿Cómo lo hacemos? |
|
|
MiryPaco, et poso a continuació la llista d'assistents amb les dades que conec. Qui falti per completar, que modifiqui el llistat directament (sobre tot les edats dels nois i noies, que estan posades "a ojo"):
1- Los Pacos...... 2 personas en CV llegada 28 por la tarde - Paco i Paqui, la seva filla Maria (nick Loubne) vindrà algun dia (quan?) 2- Arizona......... 2 personas en A.C. llegada 28 al mediodia - Jaume i Maria (o Maria José) 3- Almussafes... 2 adultos 1 adolescente 1 niña en C.V. llegada 28 noche. 4- Carlyna........ 3 adultos y 1 niña de 10 años. en CV llegada ? - Paco i Carolina. Els nois són Rubén (16) i Paula 5- CiM...............2 adults en CV, arribada ? sortida 1/1/08 matí - Carles i Marta 6- mar-mar .......2 adults en CV arribada ?? sortida 1/1 - Mar i Ramón 7. Ignasi........ 2 adults, 1 adolescent i 1 nen, en AC - Ignasi i Mari. Els nois són Laia (14) i Roger (11) 8. Jave4 ....... 2 adults, 1 adolescent i 1 nen, en CV - Eli i Jordi. Els nois són Andrea (14) i Víctor (11) 9. Saur............ 2 adults, 1 adolescent i 1 nen en CV llegada 29 - Marta i Xavier. Els nois són Pepón i ........ (no m'en recordo, tampoc les edats) 10. Gordis...... 2 adults, 1 adolescent??? i 1 bebé, en CV - Diego i Susi, amb Adrià, de 12 anys, i el petit de la colla, en Dídac de 16 mesos. 11. Mercè67..... 2 adults, 1 adolescent i 1 nen, en CV (aquest cop sí) - Xavier i Mercè. Els nens són l'Alba (12) i en Pau (6) 12. Matrix ....... 2 adults, 1 adolescent i 1 nen, en AC - Marta i Pere. Els nens són Alba (14) i Adrià (11) 13. Mirypaco.....2 adults, i 1 nen en CV. llegada 29 matí 14. Tauilai......... 2 adults y ?????????? (vienen tus chicos?) - Amparo i Jose. Tenen una noia (Núria), d'uns 16 anys, però em sembla que no vindrà. Si vindrà el fill petit - Víctor - que té uns 11 ó 12 anys. Com pots veure, aquest cop no hi ha gaires nens petits, però en Pau no tindrà cap problema per jugar amb el teu, per això no cal que t'amoïnis... Per la xocolatada, només que cada família porti un brick de xocolata a la tassa RAM ja n'hi haurà prou. Una abraçada, ja queden 14 dies... Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Hola merce!! en principi aniria el dissabte sobre les 20h mes o menys....
(es que haig de ballar una miqueta amb la meva parella de ball jejeje (si la seva mare m´el deixa es clar =)) =)) ) |
|
|
Myripaco, respecte a la xocolatada, tot aquell que vulgui que porti un birck de xocolata dsefeta, és de la casa Ram (no sé si hi ha una altra marca) jo el compro al condis, després´l´escalfem o ens ho prenem calentet.
Si et pases per les galeries de fotos de les trobadas hi veuras alguns nicks amb caras. Algú portarà la tele per veure les campanaddes???? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola a tots, sóc la mateixa Marga de la webcampista. Com veieu us he fet cas y m'he apuntat a aquets web.... Tal com us vaig dir, m'encantaria poder assistir a aquets kedada però en principi em ve a visitar la family, o sigui ke us desitjo que us ho passeu fenomenal, i si puc us vindré a veure el dia 1 o 2 si encara esteu per allà. Una abraçada a tots!!!!
|
|
|
Marta en el salón hay tele, no hace falta llevarla.
|
|
|
Hola Marga, Bienvenida.
Yo creo que si vienes a vernos el día 1, todavía habrá alguien por allí. |
|
|
Marga, benvinguda... en principì i amb una mica de sort , no hauré de treballar el dia 1, amb lo qual marxarem el dia 2.... et paso el meu mòbil per privat per si vols trucar.
|
|
|
:?:
Creo que se hace el amigo invisible, ¿Podeís decirme cómo funciona? También tengo curiosidad de saber si cada uno come y cena en su caravana y luego acude al salón social, o por lo contrario vamos cargados con toda la comida y los servicios al salón y comemos todos a la vez. (claro me refiero a las comidas que no son de nochevieja). Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Maria(loubne) sobre eso de dejarte mi pareja de baile tendremos que partirnoslo =)) =))
Brormas a parte, creo que la noche es larga y las ganas de bailar tambien asi que creo que podremos llegar a un acuerdo :mrgreen: :mrgreen: Esperemos que él tenga ganas de bailar porque sino nos hemos compuestas y sin pareja :8} :8} |
|
|
=)) =)) =)) =))
|
|