• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21598

Y el tema de las identificaciones?, el año pasado se hicieron aunque poco se usaron, este año no he leido nada en el hilo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21599

yo no me pongo en lista de espera, para probar el rollo de lo que sea de manzana, porque maria jose me ha dicho que me dara la parte de jaume

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21601

Aixo aixo, llista d´espera, que mirin mentres menjem jajajajajaja :mrgreen:

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21602

arizona...no és de fàstic... és de ganes... que m´agrada probar-lo tot!!!

Mar, donsc no sé que farè , imagina´t que el meu fill vol sopa i pit de pollastre arrebossat... :cry:

No els hi agraden les coses rares.... i a mi m´encanten...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21615

Holaaaaa Gracias por todas las respuestas.
Nuestra intención es salir el sabado muy pronto y llegar a ser posible a la hora de la comida, aunque tenemos que hacer un alto por el camino.

No he terminad de hacer preguntas. :?:
1.- ¿Las parcelas del camping tienen suficiente potencia para que funcione un microondas? Creo haber leído 5 A.
2.-Estamos haciendo gestiones para conseguir botella de propano. ¿Vosotros normalmente cúantas llevaís? Tengo duda de llevar una de cada o dos de propano, pero normalmente no vamos ha zonas de tanto frio, y luego creo que el propano es muy lento para cocinar.

Termino de escuchar un truco para los atracones de estas fiestas y es el siguiente:
Un vaso de agua con un poco de zumo natural y una cucharada de bicarbonato, un poco antes de la comilona. 8O
Particularmente creo que después de eso el dolor de estomago producido por el bombazo evita que comas y así el susodicho atracón.

De todas formas a mi apuntarme para probarlo todo todo gustós
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21616

Perdón en la pócima no he dicho que el zumo es de limón.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21618

Amparo,

La zona on anirem es freda, tot dependrà del temps que vingui.
Si fa un temps normal per l'època, glaçarà una mica, però no pensis que baixarem a 15 graus sota zero, podem baixar fins a 3, 4, 5 o 6 sota zero, com podem estar a 2 o 3 graus positius.
Jo et recomano que portis una sola botella de propà, en tens més que suficient pels 4 dies contan que hi cuinaras i posaras la calefacció.
Referent al microones, depen de la potència del propi aparell, el nostre es de 800 w i cap problema, si et convé escalfar coses, ja pots comptar amb el nostre.
Recorda que no estarem en una zona parcelada, serà una zona tota oberta (tipus esplanada) amb gespa i tomes elèctriques.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21622

El Carles (cim) va ben encaminat, en quan a temperatures mes o menys
sera una cosa aixi, referent al propà, potser al mateix camping en tinguin
a Olost no se en aquest moment on anar-lo a buscar pero a Prats a comercial Lluçanes el diumenge el mati esta obert, totes les botigues a Prats es mercat.
No se si esteu al corrent de que per accedir a Olost hem inaugurat una carretera nova ( ja era hora), anant de Vic cap a Manresa, ven passat l'area de servei hi trobareu un trancant que ja possa Prats de Lluçanes, es avanç d'arribar al tunel de Fontfreda i si veniu per Manresa doncs tot just passar el tunel ja trobeu l'indicador.
Salutacions

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21626

Jofranc (o algú que ho sàpiga), saps quina és la millor opció per venir des de Besalú? Ho he mirat a la Via Michelin, però ens envia per Girona i l'eix transversal. Veig que anant per Olot és més curt, però em marca una carretera amb curves, que no sé que tal estarà (la C-63), o una altra opció és anar fins a Ripoll i des d'allà baixar per la C-17. Què et sembla?

Moltes gràcies per endavant...

Mercè
Mercè & Cia.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21627

Merce bona nit, se soposa que vas amb mainada i amb la cv, doncs pujaria cap els tunels de Cap sa costa, Ripoll, quan arribes a St. Quirze tens l'opcio de anar cap a Prats, pero la carretera esta plena de giravols, si continues fins a Vic potser i tens algun km de mes pero mes relexat, agafes l'eix direccio Manresa, primer trobes un encreument que diu Olost
( passa de llarc es l'antiga carratera plena de curves) tu continua sempre direccio Manresa, hi passada l'area de servei a pocs kms hi troberas l'encreuament que diu Prats, Olost, St Bartomeu, agafes aqui que es una carretera nova molt agradable, tant per les vistes com per la conduccio, s'acaba aquesta carretara just devant del camping

Si necesites quelcom ja ho diras
Saslutacions

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21628

Moltíssimes gràcies per les indicacions, Jofranc. Em sembla que anirem per Ripoll.

I vosaltres, no us acostareu algun dia, ja que estem tant a prop? O sortiu fora?

Una abraçada,

Mercè
Mercè & Cia.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21629

Carles, nosaltres no portem calefacció a la caravana (és l'únic que ens falta, això i el lavabo i dutxa, però un dia d'aquests en posem a fer obres :D ), el cas és que tenim un calefactor força gran, que ara mateix no sé quina és la potència mínima que puc posar-lo, però creus que amb només 5A en tindrem prou? D'altra banda, no tenim gaires llums, només la nevera...
El fet que no estiguem a la zona parcel·lada vol dir que tindrem menys serveis? Perquè si és així, potser sí que podríen fer una rebaixa en el preu, que el camping no és que sigui barat, precissament.... (estic pensant ja en "la cuesta de enero").
I continuant amb el tema, i com que els paletes encara no m'han passat el pressupost pel lavabo, ¿els serveis estan molt lluny?
Altre dubte que se'm planteja és on voleu que fem els balls folk, perquè si no disposem del saló social per a nosaltres fins la nit de cap d'any, no sé on fer-ho (és que sóc una mica fredolica, ja em coneixeu...).

Una abraçada, i fins molt aviat.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21630

Marta, com ve saps als nens no els hi agrada probar coses rares, i la veritat es que amb el fred una sopeta calenta.......pro escla la nit de fi d'aun potse es massa normal.

la semana entrant ja dessidire que fer pro algo calent no ho descarto gens ni mica.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21635

Mercè,

Anem per parts, refrent a la ruta, la que et diu en Joan és bona, també teniu l'opció que dius d'anar fins a Girona, agafar l'AP-7 fins a la sortida 8 (Aeroport-Cassà) i agafar l'Eix Transversal que et duu fins l'enllaç aquest que et comenta en Joan. (es la que jo faria).

Referent a la calefacció, dona!!!...... aprofita l'oferta que fan ara a Gas Natural per posar calefacció radiant per terra, es una passada!!! =))
Vinga, fora bromes, dius que teniu un calefactor que no saps la poténcia que tindrà la primera marxa oi? contant de que sigui un calefactor standard (1.000W la minima, 2.000W la màxima) en tindras prou si la poses al mínim, doncs 5 amp. son 1.100 W ( 1 amper = 220 v).
Si nomès hi teniu la nevera i una o dues bombetes quasi segur que us aguanta.

Referent a la zona d'acampada, es una zona àmplia no dividida en parcel·les, però això no vol dir que tinguem menys serveis.
Perquè et facis una idea, és com la zona que vàrem fer servir per ST. Joan a la Ballena Alegre de St. Pere Pescador.
Els serveis son els mateixos, zona amb gespa i conexions elèctriques.
Pensem (juntament amb els Pacos) que hi podem estar molt bé, millor dit, segur que estarem millor aquí que a la zona de parcel·les ja que tenim el local social al costat mateix de la zona.

Els servies (W.C.), els tindràs a dos minuts de la cv, es una passejadeta curta. Ens van semblar molt correctes.

El preu, doncs no sé que dir-te...... els propietaris ens ho van deixar molt clar desde el primer dia :cry:, segur que tens raó però és l'unic que vem trobar amb local social i que hi poguessim estar bé, els altres, es disparaven una barbaritat de preu o no tenien local per poder-hi fer el sopar-festa.

El saló social el podem fer servir tots els dies, tant pel matí com per la tarda pel que volguem, l'unic és que només, hi podem sopar la nit de Cap d'Any, la resta de dies només hi podem fer la tertulia, balls de folk o el que es vulgui, però mai fer-hi els àpats.

Espero haver-te aclarit tots els dubtes, si hi ha qualsevol cosa, ja ho saps.

Una abraçada. ;-)

Carles

P.D. Digues-li a en Xavi que el faré correr quan el vegi, mira que no treure't el fred de sobre :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21639

Carles, m'has donat una idea. Ara que tinc els paletes liats, els diré que em facin un pressupost de la calefacció radiant :D

Bé, ara seriosament, moltes gràcies pels aclariments i per l'esforç que esteu fent tots perquè això surti bé. De fet, el que més m'amoïnava era lo dels balls, perquè en algun lloc havia llegit que només podíem anar al local la nit de cap d'any.

Apa, me'n vaig a treballar, que haig d'estalviar per la calefacció.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21641

Mercé... si vols, jo tinc un radiador d´oli de 700w... si el vols te´l puc deixar...

Referent al propà , creieu aconsellable canviar la ampolla de butà per una de propà....???

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21642

Marta, si pots portar-lo, perfecte. Primer provarem el nostre, i si veiem que salta contínuament la llum llavors te'l demanaré.

Moltes gràcies...

Mercè
Mercè & Cia.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21648

Marta,nosaltres per mouren's per aquí i el pirineu al ivern sempre es millor portar propà doncs podries tenir alguna sorpresa a les nits fresquetes del prepirineu.Olost es una mica més amunt de Navarcles i nosaltres aquí tenim una temperatura mitjana de menys 6 graus cada dia amb oscilacions a menys 8 i a menys 3.El propà va de fabula jo el porto tot l'any i no tinc cap problema per cuinar ni per res.El que si hem va passar el primer any de novato amb la caravana es quedar-me sense poder cuinar i sense calefacció per utilitzar butà per aquests varals.
Que us vagui moltbé.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21655

Ja teniu el cartell que Los Pacos m'ha enviat.

Que ho passeu bé !!!
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21656

Per fer el canvi d´ampolles s´ha de tenir alguna cura especial?.. s´han de canviar els adaptadors de l´ampolla?? el contracte és el mateix??

Cercador

Alguns viatges

• Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12