• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21904

Pues eso, que acabamos de llegar de la kedada de fin de año.
Es un tópico decirlo pero es verdad, nos lo hemos pasado fenomenal.
Nosotros hemos estado menos de 24 horas con todos, pero han sido intensas, llegamos al chocolate y todo.
Tanto Paco como Paqui (Los Pacos), se lo han currado en exceso, han cuidado todos los detalles y gracias a ellos esta ha sido nuestra 2ª kedada en Nochevieja con todos vosotros.
Un beso muy grande para todos y en especial para Paco y para Paqui.
Hasta pronto.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21906

Nosotros tambien hemos llegado, han pasado cuatro dias en un plis, lo hemos pasado genial, mucho frio, pero ha valido la pena.
Darle las gracias a los pacos pues han echo esta kedada con el corazon y se ha notado, sois geniales, todos lo sois, lo he pasado muy bien, espero veros a todos pronto. :roll:

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21909

Hola companys!!!

Nosaltres, després dels compromisos familiars corresponents, també ja som a casa. :mrgreen:
Que dir?, doncs que ens ho hem passat de conya i que a anat tot fantàsticament bé!!! brindeM .

Felicitar als Pacos per l'organització de la trobada de Cap d'Any ahplau ahplau i a tots vosaltres per les hores passades.

No vull deixar-me als companys que us estrenaveu per primera vegada, pel que sembla, segur que no serà la última, oi? ;-)

Per cert, aprofito l'ocasió per desitjar a tot el fòrum un Bon Any 2008!!!

P.D demanem a l'organització de futures ocasions, que ens busqui un "fumadero" amb millors condicions :evil: , si més no, amb calefacció!!! =)) =)) =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21917

BON ANY A TOTHOM

Carles, queda clàrissim que els novatos ens ho hem passat molt bé, tan bé que ja estem desitjant que s' organitzi una altre quedada de totcamping.

Moltes gràcies a tots per la benvinguda i per fer-nos sentir en familia.

Los Pacos:
Mil gràcies i felicitats, han sigut uns dies que faran història.

Petonets

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21923

Per nosaltres no era una trobada facil després dels aconteixements familiars que hem patit fa uns mesos, malgrat això, gràcies a la magnífica organització de la kdd per pat dels pacos, i al bon ambient per part de tots, ens heu fet passar uns dies inmillorables (malgrat el fred de les nits ... ;-) ;-) ;-) )

Una abraçada a tots, especialment als pacos per la kurrada que han realitzat per fer aquesta kdd.

Fins la propera!!!!

arizona

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21926

Nosaltres hem arribat fa un parell d'hores, ja hem dinat i les noies s'estan dutxant (encara tinc a l'Andrea d'okupa...). Ara només queda descarregar les fotos de la màquina per recordar els bons moments que hem passat tots junts. Tot dinant hem preguntat als nens quin era el millor moment que recordaven. L'Alba i l'Andrea han dit que la nit de Cap d'Any, en Xavier i en Pau els vermuts, i jo les partides de remigio, i el que hem arribat a parlar.

En fi, que ens ho hem passat de conya. La veritat és que aquestes kedades de poques famílies són tot un luxe, doncs ens permeten conèixe'ns millor tots i compartir moltes estones junts.

Una abraçada molt forta a Los Pacos, i per a tots els que han estat o hauríen volgut estar amb nosaltres.

FELIÇ ANY NOU!!!

Els que heu enviat SMS, perdoneu que no us hàgim contestat abans, però al camping estavem sense cobertura i els missatges ens arribaven al cap de 12 hores...

Un petó molt fort!!!
Mercè & Cia.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21927

Aquí teniu unes quantes fotos. Espero que us agradin (i que funcioni l'enllaç).

www.flickr.com/photos/merce67/sets/72157603607843236
Mercè & Cia.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21928

Hola.... nosaltres també ja som a casa.... jo ja m´he fet la migdiada per recuperar-me una mica.... Sembla que m´he portat una mica de catarro...

Ho hem pasat molt, molt, molt...be....!!!
Gràcias a aquest estupendos organitzadors!!!

Per cert , m´he deixat la càmara a l´auto... :-|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21936

Mercè: Quines fotos més xules, m' han agradat molt. OHHH quins records i això que fa molt poquet que hem tornat.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21937

como poneis las fotos????? :cry:

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21938

Hola,

A mi m'ha donat enveja la Mercè i m'he copiat d' ella.

Aqui teniu les meves fotos penjades perque feu una ullada:

www.flickr.com/photos/22403307@N03/sets/72157603609539102/show/

Almussafes: Primer t'has de donar d' alta= clica aquí:

edit.yahoo.com/registration?.intl=es&new=1&.done=htt...mp;promo=&.last=

Has de seguir les passos i després és questió d' anar buscant com pujar fotos, jo ha sigut avui la primera vegada i és bastant fàcil.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21942

Si us descuideu penjeu les fotos abans d'arribar. Ens han agradat molt i esperem que els propers dies penjin els demes reporters, jo no vaig fer ni una foto.
Marta & cia.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21943

Sembla que ens anat de molt poc la pluja i la neu. ¿heu vist la tele?
Ha nevat prop de Vic.

Estic molt d'acord amb el Carles amb el tema del fumadero.

Una abraçada
Marta & cia.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21944

Nosotros tambien estamos en casa despues de un viaje pasado por agua, una vez mas la melancolia nos invade al recordar los buenos ratos que hemos compartido con los amigos que teniamos y con los que hemos conocido en esta ocasion.

Felicitar a los PACOS por haber organizado esta Kedada de una manera minuciosa y detallada, la musica, el amigo invisible, las relaciones con el camping etc..., solo se le ha resistido los -12º de las noches.

Agradecer a la abuela Ana por esas delicias de la cocina con la que nos obsequió, y a todos los demás por hacer tan facil y tan divertido pasar 4 dias en familia.

Hasta la proxima

" Paco" , quiero decir Jose
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21948

Mireia, molt maques les fotos. Per cert, que també volem veure els videos... Jo només tinc gravats 2 minuts, perquè estava fent proves amb la càmara, i encara no sé ben bé com va, però per la propera ja aprendré...

Un petó per al Xavi de part d'en Pau.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21949

yo hice video, aun no he visto que hay y como esta, pero montare algo y despues ya me direis como hago para ponerlo en internet o intentar mandarlo

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21951

Ahir vaig intentar penjar també un video (el que vaig grabar amb la camara de fotos) però pessa massa i no sé quina altre opció tenim.

Algú sap com puc penjar el video? Si m'ho posso a l' incoming de l' emule, os ho podrieu descarregar?

Sino la solució és fer una altre quedada on hi hagi tele i allà el posso, jaja

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21952

Lo he pasado muy muy bien.
Gracías Paco y Paqui por ese esfuerzo que solo conocen los que organizan las kdds. Nos habeís hecho el mejor regalo. el vivir una experiencia tan tan agradable que no se puede olvidar. El lugar muy bueno, sin posibilidad de molestar a nadie, un salón social espacioso, caliente, limpio y con su propio cuarto de baño. Los servicios generales limpios y calientes y la gente inmejorable. Por mi podríamos repetir el próximo año. Lo dicho muchas gracias.

:?: Después de estos días he vuelto con un grave problema a casa. Necesito vuestra ayuda. Creo que mi marido tiene doble personalidad. Le llamó José y pasa de mi, me hace creer que está sordo, pero si le llamo Paco me mira. ¿Qué hago?
8O
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21954

:?: Después de estos días he vuelto con un grave problema a casa. Necesito vuestra ayuda. Creo que mi marido tiene doble personalidad. Le llamó José y pasa de mi, me hace creer que está sordo, pero si le llamo Paco me mira. ¿Qué hago?
8O

" Paco" , quiero decir Jose

Amparo, ja ho veiem ja!!! 8O i jo em pregunto....... a que és degut això? =)) =)) , quin virus corria per allà Olost que ha fet cambiar els noms al personal? :roll:
Si et serveix de consol, a mí també m'ha passat ...... tot el cap de setmana que m'han anomenat Enric i ara, ja no sé qui soc :cry:

Mira, això té un remei molt fàcil, tornem a fer una altre trobada i fem teràpia de grup. icona_onada
Ahhhh, no t'oblidis de donar-li la medicació: una toma de chopped després de cada àpat i, una copeta de licor de café abans d'anar a dormir.

Una abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: YA HEMOS VUELTO DE LA KEDADA DE FIN DE AÑO fa 18 anys 6 mesos #21956

mirypaco, una vez te has registrado donde está la opción para subir las fotos, que no la encuentro....

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12