|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Mireia, acostat al teu marit que ho guanya tot per que és un il·luminat =)) =)) =)) =)) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per cert, algú sap d'alguna àrea per buidar el WC químic entre Lleida i Igualada?
|
|
|
Home... entre Parisa i els cargols... no hi ha color!!! Els cargols!! j faig jo el viatge per tu... no pateixis.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Pregunta de viatge,
Nosaltres tenim aparcada la AC en Montcada (Santiga), per anar a agafar la autovia sense tenir que pagar el peatge de Martorell hi ha algú camí/ruta?. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola amics, degut a la pluja de la setmana passada, el proper dissabte 24/05 al matí, tenim el partit que es va ajornar. Per tant, no podrem arrivar fins a les 13 hores, just a temps per gaudir d´un bon dinar amb els amics.
|
|
|
Hola Carles, si vens per Terrasa fins a Manresa, agafa la C-25 fins a Lleida fins aviat Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
Tenim molt clar que no es poden treure taules ni cadires ... ... A les hores on farem el dinar de germanor del diumenge ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Suposo que ja ho heu explicat, però es pot anar caminant des del parking fins el lloc on es fa l'Aplec?
|
|
|
Neus,.. jo pensaba treure tot el sistema d'imatge i so per poder verure el "chikilicuatre" al vespre, i entre tots animar i fer mes força a eurovision.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
dance dance dance dance Jo també vull!!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo veig dues opcions: a.- Ronda de dalt b.- Per l'AP-7 (copia el següent enllaç, no funciona l'etiqueta url) maps.google.es/maps?saddr=41.4936916667,2.15138611111+(%22C-...8&hl=es&z=12 |
|
|
Bitxitos,
Provaré la B, quan varem anar a TotCirc és la que vaig utilitzar però sense sortir i arribant fins a Molins de Rei i fas més kms, i el trajecte que m'has marcat és més directe i molt bé senyalitzat. Ja us explicaré a l'arribada a Lleida que tal ens ha anat. Moltes gràcies Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
8O 8O 8O 8O No hi haurà dinar de germanor???? 8O 8O 8O 8O Doncs hem de pensar quelcom ja. "Mentes pensantes", teniu més feina. Algú coneix algun bar on ens hi puguem encabir tots brindeM |
|
|
Lleidatans gràcies per aquesta súper informació i felicitats pel cartell. Ens veiem divendres al vespre.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
----
Salutacions
|
|
|
walkie-talkie El dinar de germanor no es farà al parquing. Diumenge a mig mati, agafarem les AC i CV i anirem a dinar a un altre lloc. No hi haurà barbacoes, però no hi ha prohibició. Si algú vol portar la seva barbacoa, la podrà fer servir. No es podrà encendre foc a terra. La gent que vagi a la visita de la Seu Vella, ja hi anirà amb l'AC o CV i després ja anirem directament al dinar. Salutacions |
|
|
Si, es pot anar caminant del pàrquing fins l'aplec. És un passeig de 10-15 minuts. La zona de l'aplec, esta marcada al planell que us hem enviat amb el dibuix d'un cargol. Salutacions |
|
|
Tenim la prohibició expresa del foc i les taules, però no ens han dit res sobre el sistema d'imatge. Tampoc ho hem preguntat :mrgreen: Possiblement, durant el festival d'Eurovisió, la majoria de la gent estarà a l'aplec. |
|
|
Per la zona hi ha bastants bars, però per encabir-hi més de 100 persones i sense reservar, dificil. |
|
|
walkie-talkie
Per la zona del parquing, hi ha bastants supermercats. També hi ha pastisseries que el diumenge al mati són obertes. Salutacions |
|