• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: KEDADA A LLEIDA

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28613

Empatats :mrgreen:

JO MENTRES NO GUANYI EN PACO JA ESTIC CONTENT.ENS VEIEM. =)) =))

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28614

FEM LA REVENJA?????

ON I QUAN VOLGUEU, si us sembla quedem demà a les 5 del matí.

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28615

JO MENTRES NO GUANYI EN PACO JA ESTIC CONTENT.ENS VEIEM. =)) =))

AHHHH clar per això no vols fer cap concurs a Sant hilari, oi??????

Per cert, ja cal que em fasçis l apilota o li dic a la Mireia que façi un altrre cartell, no et pensis que la cossa queda aquí.

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28616

JA S'HA PICAT.COM QUE NOVA GUANYAR ARA VOL REVENJA O UN ALTRE CONCURS.A MES ASANT HILARI VAM DIR QUE FEIEM CURSA DE SCALEXTRIC. =)) =)) =)) =))

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28629

FEM LA REVENJA?????

ON I QUAN VOLGUEU, si us sembla quedem demà a les 5 del matí.

Ostras, haviem quedat per avui a les 5 del mati i ara ja són prop de les nou. :oops:
Ho sento, no ho havia llegit fins ara. Un altra vegada serà. :mrgreen:

Si he de fer aquesta matinada per fer la revenja, prefereixo dir que has guanyat tu! dance

VA GUANYAR EL PACO!!!

brindeM
Salutacions

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28630

Mercuri, tranquil que no s'havia especificat el lloc. Encara estàs a temps de disputar la revenja.

Re: KEDADA A LLEIDA fa 11 anys 4 mesos #28633

Ostres, El Paco aquest matí s' ha aixecat a les 2 de la matinada per anar a Lleida a disputar la revenja i resulta que ningú ha anat??????

MIRYPACO CAMPIONS, CAMPIONS!!!!!!!!!!!!!

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Nou relat: Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.