|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Xguell, un més a la llista, en Nanan ja està apuntat.
PepiYoli, com diu en Mega, és a Blanes, a la zona dels pins on hi ha tots els càmpings, anomenada també platja de S'Abanell. Lince, si vols hi podem afegir el poker, la butifarra, la brisca, el culturín, el parxis o l'oca (esport d'aventura d'alt risc) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Carlas&Cia
Nosaltres sino pasa res també vindrem. Després del Relax fe el Perruno no en desagrada. Una abraçada |
|
|
Vicenç, ja sou a la llista!!!
Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Vicenç,
Veniu, veniu, però hauràs de portar molta, moltes arengades,amb el permís d'en Mercuri, d'aquella que prepares tan bona. Jo portaré el pa per sucar una mica. Records i una abraçada per la compi. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Lince.
|
|
CIM; possans amb un per confirmar, depen de la meva pota, lesionada per practicar esports de risk com el futbol a les KDD i dels partits de l'Oriol
Si vols afegir activitarts de risk podrem fer "pim, pam Pum ..." Records |
|
|
Pep,
Ja confirmaràs, desitjo que et recuperis ben aviat i que pogueu venir i ens deixis a tots bocabadats amb el pim, pam, pum..... Records No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Càmping La Masia
41°39'45.95"N 2°46'51.24"E |
|
|
Carlas&Cia:
Lamento dir-vos que no podrem esta en vosaltres, un compromís adquirit havans en ho priva. Lince las arengadas tindran que espera a la propera Una abraçada a tots |
|
|
CONFIRMO la meva visita el diumenge
Dissabte fem la boletada de l'empresa i diumenge al matí quan ens llevem vindrem directament des de Ripoll i... |
|
|
Vicenç, sentim molt que no pogueu venir.
Pel novembre quasi segur que farem alguna altre escapadeta, a veure si aquest cop hi podeu ser-hi. Una abraçada i records a la Paquita Bitxitos, doncs t'esperem el diumenge. Referent al dinar, suposo que dirarem tots plegats si es que et refereixes a això, però tranquil, que sense dinar no et quedaràs, alguna cosa farem... Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
PAYVI ha escrit:
Quina llàstima Vicenç que no pogueu venir. Suposo que podré esperar-me fins a la propera per tornar a menjar les arengades juntament amb el mercuri, sempre que porti les seues famoses trufes. Records Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
La de Novembre no me la perdo i tornarem a fer arengadesssssssssss
|
|
|
Bona nit Cim en Tecnic tambè ens vol acompanyar, el pots apuntar, gracies i fins aviat.
|
|
|
Ja m'agradaria pro aquest dissabte traballo.
|
|
|
Bona nit,
Xguell, en Técnic ja el tenim a la llista. mar-mar, ja tindrem noves ocasions per fer-ho. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Bona nit,
jo portaré alguna coseta per acompanyanar el cafè de diumenge. Si algú vol algun encàrrec que m'ho digui. Us deixo l'enllaç del forn on aniré a comprar: fornmaspalou.com |
|
|
Hola!!!
Nosaltres encara tenim incògnites futbolístiques però espero que s'aclareixin aquesta setmana i poder-vos confirmar la nostre assistència. Tenim un mono........... Pep, on has ficat la pota??? |
|
|
En un moment en el que estic treballant en un número nou, on treurem una camisa de força o deslligarme de 30m de corda que m'ha pugut lligar el pubic, i penjat pels peus d'una grua a 20m de terra i em fastidio la pota jugant a futbol a l'última kdd, jo solet, amb uba consecuencia de rotura fibrilar dels besons de 3 a 5cm. Sniff, a part de no poger caminar massa be, per ser optimistes, el metje m'ha dit que ni se m'acodeixi de moment i en mesos penjarme pels peus. (je je, tinc temps per pensarme d'atres)
Records i confio que ens puguem veuere a la Kdd |
|
|
Però es pot saber què hi feies tu jugant a futbol? Que no saps que lo teu son les rodes (bici) i no les pilotes???, je je
Vigila, que ja em fa por saber en quina altre estas pensant Tant de bó ens poguem veure. |
|
|
Carrie, ens fa molta il·lusió que pogueu venir, fa molt de temps que no ens veiem. Us poso doncs com a dubtosos i quan sàpigues alguna cosa ens ho fas saber, ok?
PepiYoli, tant debó estiguis recuperat per la trobada i poguem gaudir de la vostra companyia i del teu pim,pam,pum Afegueixo a la llista en JoanV que també veven. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|