|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ara que ja m'estava llepant els dits,que es posi be molt aviat i una altre vegada sera,aqui segueixo llepant-me els dits.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola companys,
imagino que ja debeu ser al càmping i no sé com avisar-vos per què no tinc cap telèfon. El tema es que fa 1 hora hem sabut que diumenge fan la presentació de l'equip de futbol de l'Adrià i no s'hi pot faltar, així que no podrem venir. Ohhhhhhh. Si es que no es poden fer plans. Tan de bó veieu el missatge a temps. Molts petonets i no torneu bordant de tant fer el "perru". |
|
|
Nosaltres ja som a casa,moltes gracies Carles per donar l'ideia de trobarnos aquest cap de setmana i gracies a tots per la companyia.ENS VEIEM MOLT AVIAT I PIM, PAM ,PUM
|
|
|
guaguaguau, guau, guaguau, guaguauguau, guaga, guaga, guau guaguaguau, guau, guaguau, guaguauguau, guaga, guaga, guau guaguaguau, guau, guaguau, guaguauguau, guaga, guaga, guau guaguaguau, guau, guaguau, guaguauguau, guaga, guaga, guauguaguaguau, guau, guaguau, guaguauguau, guaga, guaga, guau,
i ara vaig a banyar a les nenes i a posar la rentadora |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per monrib2123.
|
|
Gracias. Carles y Marta por todo, lo hemos pasado muy bien.Hemos hecho el perro,y tambien hemos metido la p y sacado la p, sobre todo la MªJose que ya esta hecha una experta.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Last edit: per Ross.
|
|
dons...........reguau,reguau,auuuuuuuuu,guau,guau.....guau. Suposo que ja m'enteneu, oi ?. Estem agotadisims de fer el perruuuuuuuuuuuuuuu. Una abraçada a tots
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Aquetes son les fotos que hem fet, lo dit..... perru total !!
picasaweb.google.es/jordisoleroig/Perru_total_181008?authkey=zmpyVkDFcO8# Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Gracias por estos días perrunos total.
Carlos y Marta hemos pasado unos días muy caninos, jijiji Toti, que rapidez las fotos muy chulas. Gracias támbien a Pepyoli, por la visita y esos trucos de mágia que nos ha dejado a todos con la boca abierta. Hasta la próxima. |
|
|
Bona nit,
Ja som a casa, sopats i a punt d'anar a fer nones!!!. Quatre ratlles per donar-vos les gràcies a tots per la bona companyia i per passar un cap de setmana tranquil, relaxat i molt, molt, molt perru. Agraïr moltíssim la visita d'en Pep i família (PepiYoli) per tornar-nos a deixar bocabadats una vegada més amb les seves cartes i el pim-pam-pum. Ets un artista!!! També les visites de la María (loubne) i, en Ramon i l'Isabel (rais) benvinguts!! Carrie, us hem trobat a faltar... fins aviat!! Jordi, les fotos, xulíssimes!!! Doncs res, que consti que per la propera, prometem l'actuació dels Strepers i les Go-Gos. Bona nit i guau-guau a tots!!! Carles i Marta. Per cert, finalment no hem aconsseguit enxampar al ditxos miau de la pizza!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Last edit: per Carles.cat.
|
|
Nosaltres tambè fa estona que som a casa,el cap de setmana a anat molt bè,gracies Carles i Marta per l'ideia i a tothom per acompanyar-nos, fins la propera
|
|
|
Gràcies a vosaltres por obrir-nos les portes a les visites, sempre es un plaer pasar una estoneta en bona companyia.
Fins la propera!! |
|
|
Sembla mentira, a les fotos se veu lo perrus que estaveu, ara la xocolata debia estar boniiiiiiiiisima.
M'en alegro molt que us hagueu passat bé. Una abrazada desde Lleida Marta & cia.
|
|
|
Ostres nois, se m'ha acudit mirar les fotos abans d'esmorzar i.. quina gana m'ha agafat!!! Aviseu abans! Vaja xocolata Carles, i els crusanets i les ensaimades.. mmmmmmmm, vaig a fer-me un cafetó per passar la gana.
Quina enveja feu! Esperem poder assistir a la propera. Petonets! |
|
|
Moltes gracies a tots per la vostre acollida, tot i que vem estar poca estona, va ser genial
Records a tots |
|
|
PepiYoli ha escrit:
Pim,pam,pum |
|
|
Bona tarda.
Nosaltres també ho vam passar d’allò mes “perro”. Moltes gracies Carles i Marta per oferir-nos la oportunitat de tornar-nos a retrobar. Fins aviat Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
No hi ha cap mes KDD???????????????????????Volem un altre,volem un altre............ningu s'anima????????????????????????????
|
|