• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44713

Vaja, no puc enganxar cap trobada... o em toca treballar... o ja tinc compromís... com em pasa amb aquesta.
Que us ho paseu molt bé. I si pot ser, fotos de les decoracions!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44716

monrib2123 ha escrit:

Si no hi ha inconvenient, nosaltres vindrem dilluns al matí.
Em sembla que la Joaqui també s'apunta.

Ja ens diràs si és possible.

I nosaltres que no podem venir ?? :unsure:

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44717

Montse, perdona, no havia vist el teu missatge. Ara mateix us anoto. Envieu sobretot les dades a través del formulari, comenta-li també a la Joaqui.
Mercè & Cia.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44718

matrix ha escrit:

Vaja, no puc enganxar cap trobada... o em toca treballar... o ja tinc compromís... com em pasa amb aquesta.
Que us ho paseu molt bé. I si pot ser, fotos de les decoracions!

Marta, que potser haurem de fer una "instancia" per tornar-te a veure ? :laugh::laugh::laugh:

Una abraçada !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44719

Donsc...malgrat no ho sembli... tinc moltes ganes de veure a molta gent.....però el fet de que hagi d´agafar les festes a la feina amb força antelaciò no m´ajuda gaire.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44720

Hola a tots:

Mercè em semble perfecta que en Xavier hagi contactat amb el Vilanova era la única cosa que jo pudia fer.
Com vaig comentar, la família i uns amics de la coral venen a la castanyada al Vilanova.
Aixo vol dir que si voleu, nosaltres deixarem l'auto amb tots vosaltres però passarem aquests dies amb la família sopars mes dinars com hem fet durant tots aquest anys.Això no vol dir que passem estones amb vosaltres.
No voldria que hages mals entesos.
PETONS

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44721

Marta, ja trobarem el moment, un dia o altra. Dóna records a l'Eli i en Jordi i passeu-vos-ho molt bé pel País Basc!

Vicenç, no t'amoïnis, no et lliuraràs d'en Xavier als matins a prendre el cafè, jaja!
Mercè & Cia.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44722

Fin que no arribi, no marxaremmmmmmmm dancing

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44723

Hola, apunta 2 adults + 2 nenes amb AC. Arribarem dia 28 cap al vespra.
Viu cada dia com si fos l'ultim

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44725

Jordi (Toti), us apunto ara mateix! No oblideu d'enviar les vostres dades a través de l'enllaç que hi ha al primer missatge del fil.

Per a tothom, ens confirmen que l'arribada també pot ser el dia 28, i la sortida, en principi el dia 1 després de dinar, però una mica supeditat a que no tinguin cap reserva per a aquell dia. Ho anirem concretant quan sapiguem el nombre exacte d'assistents.

També estem consultant si, com altres vegades, podríem accedir gratis a la piscina. Estarà en funció del nombre final d'assistents, o sigui que apunteu-vos!!!

Aquest cap de setmana intentarem planificar (amb l'ajut inestimable de la Neus) algunes activitats. Us anirem informant!
Mercè & Cia.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44726

GENOVEVA ha escrit:

:cheer: Ens agrada molt que recordeu que la Sole viatja amb una criatura :woohoo:
I ens apuntem precisament perquè fa temmps que no ens veiem. holaaa

:secret:...i perquè em tenen a règim i a les trobades m'alliberen...

Una abraçada

Òscar, no havia llegit aquest missatge teu. Sobretot m'ha agradat la lletra petita, jaja!

Petonets.
Mercè & Cia.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44727

Hola Mercè,

Quina alegria, una trobada!!

Apunta'm, éncara que no sé si tindrè al Xavi o si aniré sola, o si finalment no podré anar :blush: .

Quan haig de confirmar definitivament?, em deixes uns dies?

Si anés amb el Xavi (1 adult + 1 nen) el Xavi paga apart?

Petonets!!!

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44728

merce67 ha escrit:

...També estem consultant si, com altres vegades, podríem accedir gratis a la piscina. Estarà en funció del nombre final d'assistents, o sigui que apunteu-vos!!!

... Que be Mercé rebottats , es podrà fer una sesió de "aqua-gim"!!!
... qui farà de monitor ???

Last edit: per Neus.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44729

mire ha escrit:

Hola Mercè,

Quina alegria, una trobada!!

Apunta'm, éncara que no sé si tindrè al Xavi o si aniré sola, o si finalment no podré anar :blush: .

Quan haig de confirmar definitivament?, em deixes uns dies?

Si anés amb el Xavi (1 adult + 1 nen) el Xavi paga apart?

Petonets!!!

Què bé Mirèia! Quines ganes de veure-us!!! El dia 24 d'octubre haig d'enviar la llista d'assistents, o sigui que encara hi ha temps.
En quant a lo del Xavi, entenc que si aneu 2 persones no hauràs de pagar res més, però sempre podeu apuntar-vos com 2 adults, i així segur que no hi ha cap problema.

A veure si podem veure'ns!

Una abraçada.
Mercè & Cia.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44730

Hola amics,nosaltres ens apuntem,ja estem farts de veure com us ho passeu sempre molt bé sense nosaltres.Esperem que ni el basquet ni res ens privin de la vostra companyia.
De moment serem 2 adults.Ja veurem al final si podem convèncer a la colla de joves.Una gran abraçada a tots.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44731

Jepi, pel que sembla ens tornarem a retrobar, no crec que poguis convencer els joves dons no hi gent de les seves edats.

Porta la guitarra que en ho passarem bè.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44732

Jepi, que bé que vingueu !!!
Tenim moltes ganes de veure-us, i si porteu la guitarra tal com demana la Maria (mar-mar), l'exit de la castanyada estarà assegurat.

Una abraçada i fins aviat.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44733

Jepi, quina alegria que em dones! L'Alba i el Xavi estaran a partir de dissabte al vespre, els montarem la iglú. A veure si en Pau i la Judit s'animen! Ara mateix us poso a la llista, penseu en enviar-me les dades a través de l'enllaç del primer missatge del fil!
Mercè & Cia.

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44736

L'Alba i el Xavi estaran a partir de dissabte al vespre, els montarem la iglú.

Jepi, després del que ha escrit la Merce, rectifico, putser si els podràs convèncer

Re: CASTANYADA - HALLOWEEN AL VILANOVA PARK fa 8 anys 9 mesos #44739

Mercé, si us plau, apunta també a Bruna del Pirineu (Jaume i Paqui): son 2 adults amb AC. Arribaran dilluns a primera hora de la tarda, tot i que si ho poden arreglar vindran diumenge al matí amb nosaltres.

En quan tingui les seves dates complertes ompliré el cuestionari i te l'envio.

Salutacions

Last edit: per Neus.

Aniversaris

Toni-de-Ros en 11 dies (26.07), costalbert en 13 dies (28.07), Lluís García en 20 dies (04.08), ciuatanejo en 21 dies (05.08), IVISANT en 24 dies (08.08), Mont-lleó en 27 dies (11.08), Unalome81 en 39 dies (23.08), JordiJ en 42 dies (26.08), carlos.mataro en 45 dies (29.08), caxisa en 46 dies (30.08)

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.