Benvingut,
Convidat/da
|
|
Arribarem el 29 pel matí.
Jepi, envia'ns una foto vostra al privat, tenim moltes ganes de saber qui sou... ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
GENOVEVA ha escrit:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Neus, ja he apuntat els teus amics. Mercè & Cia.
|
|
Hola Marce.somos Bruna Dels pirineus,te mando los datos que NEUS ya nos ha apuntado,gracias por todo y hasta pronto.
|
|
Jepi, que alegría nos da el saber que volveremos a vernos.
La animación va a ser estupenda, el Pere también llevará su guitarra, así que con la de Jepi, la Mercè y Paco ya tenemos 4, si falta alguna más hasta soy capaz de llevar yo la mia, jejeje. ¡¡¡Que ganas que tengo ya...!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Vicenç (Payvi) i Bruna dels Pirineus, us confirmo que les vostres dades han arribat perfectament.
Encara falten les dades de: - Monrib - Joaqui - Mire - Jepi Penseu que hem d'enviar la llista el 24 d'octubre. Gràcies! Mercè & Cia.
|
|
Susi, atrevete con la guitarra, desconocia este "arte" tuyo
|
|
Quina alegria família Jepi, tenim moltes ganes de veure-us, en tantes guitarres al final podrem cantar el Meu Aviiiiiiiiiiiii
Gracies Merce |
|
Bon dia a tothom!!
Que tal? com esteu? quan temps!! Tot i estar força desconectat, vaig seguint a l'ombra tot el que feu i el que es va coent per aquí... i aquest cop per la proximitat m'he decidit entrar i dir-vos que si no hi ha d'haver cap inconvenient em faria molta gràcia fer-vos una visita i poder així retrobar-me amb molts de vosaltres encara que nomes sigui per fer-nos una forta abraçada. Doncs res, si pot ser vindria el diumenge 30 a passar el dia, si aquell dia el dediqueu a fer alguna activitat puntual llavors vindria a la tarda o m'adaptaria al que fessiu... sobretot no voldria alterar res, resto a l'espera de la vostra resposta i llavors ja us ho confirmaré segur. Una abraçada!! ![]() Carles No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Bon dia merce67. nosaltres també volem venir a passar aquets dies amb vosaltres
Ja que fa molt tems que no tenien contacte. Mirarem de venir el divendres i marxaríem el dimarts. He omplert el qüestionari i suposo que el rebràs, de totes maneres som 2 adults amb autocaravana. Salutacions a tothom i fins aviat nanan |
|
Carles, quina alegria llegir-te de nou! I tant que estarem encantats en que vinguis de visita. Segur que molts dels assistents tenen ganes de fer-te una abraçada ben forta. En quant les activitats, encara ho hem de plantejar a la penya, però el que es faci segurament serà diumenge al matí, i per dinar ja estarem de tornada. Bé, de fet jo no, perquè tinc previst assistir a un taller de gospel a Mataró el mateix diumenge, o sigui que pujaré i baixaré en tren, però arribaré cap a les 20:00 del vespre, però el resto de la family sí que hi seran.
T'esperem! Mercè & Cia.
|
|
Nanan, ara mateix us apunto al primer missatge. Ens veiem ben aviat!
Mercè & Cia.
|
|
!!Que alegria¡¡ Cuanta gente buena, que hacía tiempo que no veíamos.
Carles, tenemos muchas ganas de darte un fuerte abrazo, ya hace mucho que no sabíamos de tí, pensabamos que nos habías olviado. ![]() |
|
Hola,
Hola Merce i familia, ens voldriem apuntar. Som 2 adults, 1 nena i 1 nen amb autocaravana. L'arribada no sabem si serà diumenge o podrem arribar el dissabte. La sortida sera el dilluns. T'he enviat les dades pel full oficial. Salutacions Salutacions
|
|
CiM ha escrit:
Això dic jo, quan de temps sense veuren's ![]() ...Ja tinc ganes que arribi el diumenge 30 per donar-te una forta abraçada !!! A reveure ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Jaume (Mercuri), ja esteu apuntats. Quan sàpigues el dia que arribeu, si hi ha cap canvi respecte al formulari, m'ho fas saber, d'acord? Una abraçada!
Mercè & Cia.
|
|
Hola Merçe 67,
Si encara hi som a temps ens agradaria apuntans, ja te he fet arriba el questionari Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Núria (Gebra), he rebut el formulari correctament. Ara mateix us apunto a la llista. Fins aviat!
Mercè & Cia.
|
|
Quina alegría Carles
Jaume i Oscar porteu fotos de Croaciaaaaaaaaaaa |
|
Mercè nosaltres tenim previst desde fa temps una sortideta.....espero que us ho paseu molt bé guapa! Un petonàs!
![]() ![]() |
|
Jolines, quina ràbia fa veure aquestes trobades i no poder assistir. Si, també som uns dels que seguim desde la part fosca
![]() Mercè, nosaltres estem pendents de poder arreglar el cotxe i no sabem si llavors ja el tindrem, per tant no ens apuntem i deixem el nostre lloc a d'altres. Saps en quina zona del camping os ficaran?, perque estic rumiant la possibilitat de venir una nit i dormir amb un bunga. Besitos desde Lleida Marta & cia.
|