• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23051

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Josep Maria: Si teniu ganes d'anar-hi, deixa que en Jepi i la Neus us vagin encomanant la il.lusió que transmeten cada vegada que parlen d'aquest destí, i no us hi podreu resistir.

Amb això estic una mica en línia amb en Quincho, cadascú té un destí somiat.

Somieu i viatgeu, com diuen la Neus i en Cala, "No deixis per a demà el que puguis fer avui"

El problema no sóc jo, ni tan sols la meva parella, si fós per mí estaria clar, però és una pallissa extra de kms. per la resta de la familia per un "desig" meu de fa molts anys... i nomès imaginar que el "tute" no pagui, "francament" la pena em frena.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23056

Cada casa és un món, i és difícil intentar que el que és vàlid a una casa ho sigui també a una altra.

Dit això, t'explico el que em passa a casa meva: Les meves nenes, després d'haver vist neu a Noruega a l'agost, i celebrar la visió, van abaixar el cap i van seguir jugant a nines... Van creuar bona part d'Islàndia veient High School Musical.
De moment encara els és francament igual si anem per Noruega, Islàndia, o la Plana de Vic....

A mí no m'és igual !!!

Això sí, he de buscar que no hi estiguin a disgust (en el seu cas, vol dir que tinguin les seves estones de joc)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23060

Eva ,aprofita aquest "es igual on anem" perque a nosaltres s'ens està acabant i fa un mal a l'estomac cada cop que proposes i arrufen el nas,encara recordo quan obriem la porta de l'auto o la caravana i tots corriem per veure qui arribava primer,""""quina delicia""" sort que encara us queden uns quants anys.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23064

Això crec que és el que he de fer, aprofitar ara !!!

Jepi, consola't pensant que tornaràs a ser independent i anar de parella amb la Carme abans que en David i jo !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23065

Diuen que s'allunyen un temps i despres quan son més grans retornen.Es molt dur aquest impas de separació.Ja se que es llei de vida,pero pensavem que duraria una miqueta més :cry: :cry: .Però com bé dius ens consola pensar que com a parella podrem tornar a viure les nostres aventures,encara que sense ells mai més serà el mateix.
A disfrutar nois que la vida son quatre dies.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23068

de totes formes potser crideu el mal temps avans d'hora els nostres dos fills tenien 18 i 21 anys i encara venian amb nosaltres.... nomes per vacances esclar.

Jepi la teva afirmacio de son quatre dies, es mes que segur... i per alguns ja n'han passat gairebe tres :mrgreen: :mrgreen:

Aprofiteu tan com pogueu

Salut a tots

Re: Nordkapp fa 18 anys 6 mesos #23084

Jofranc ,per vacances no es pas el problema,perque ja son fixes i les preparem junts,el problema son els caps de setmana que els tenim molt atapeits amb el basquet i quan acabem tenen moltes coses pendents de fer amb les seves colles i costa fer-los marxar amb l'auto i es una llsatima doncs de moment ja li comencen a sortir tiraranyes :mrgreen: :mrgreen: .
una abraçada.
salutacions.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12