|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Josep María, he començat a llegir el relat i em surt tallat per la banda dreta; és només a mi ???
Quan nosaltres hi vàrem anar, la bola del món de Nordkapp no tenía escales per enfilar-se i no et pots imaginar el que em va costar pujar: en Ramón i la meva filla em deien ... "no pesan los años, pesan los kilos" !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
moltes gracies josep maria,
Ara ja el puc copiar!!. Està molt be. |
|
|
Neus ha escrit:
Jo ho veig bé, amb el mozilla, com sempre. Amb l'explorer, vés a saber... Posa't el mozilla, dona !!! Neus ha escrit:
jaaaa !!! Hauràs de tornar per enfilar-te còmodament i mirar si encara està la tortuga que vaig enganxar a la part alta-posterior de la columna, a la foto més fosca es veu, si és que ha passat l'hivern sense caure. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Finalment he pogut llegir tot el relat ... i només puc comentar que tinc ganes de tornar-hi !!!
Com possiblement el nostre proper viatges per terres nórdiques serà d'aquí uns poquets anys i amb tot el temps del món, no crec que tornem a entrar a l'illa de Mageroya; segur que trobarem indrets quasi tant septentrionals com aquest on puguer gaudir del sol de mitjanit sense haver de pagar la "turistada". Mentre continuo somniant en el moment de fer-ho realitat !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Un relat preciós, Josep Maria.
Se'n va cap a la nostra llarga llista de pendents !!! (m'ha fet il.lusió veure el meu nick enmig d'altres a la part final 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
Ostres!! ja tenim l´entrega completa!!!
M´ho he mirat per sobre ara, però les fotos son precioses... em sembla que ja tinc molta ruta i feina feta per l´any que bé!! Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Al relat em falta d'afegir les webs d'on vaig treure informació, la bibliografia, i algun petit detall més.
Ho faré aquesta setmana. Si voleu més fotos, o alguna informació més, ja sabeu. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
|
|
Aquí tens un vídeo que he vist sobre la carretera turística Aurlandsvegen. Per sota passa la nova amb un túnel de 24,5 kms.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Espero que aquest video no sigui per "acollonirme". Ja veig que hauré de fer maravelles amb la cv.
Aquí us deixo una pàgina holandesa, que hi han coses interessants. www.noorwegenlinks.nl/ salutacions P.D. Jo per traduir les pàgines faig servir el traductor del google. |
|