• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Europa Park i Holanda

Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36103

Bé, aquest any aquestes son les nostres vacances.
sé que alguns heu esta al Park , només pararem 1 dia... quines atraccion recomaneu??

I a Holanda?? quins llosc son "imperdibles"??
Quines ciutats grans valen la pena o de quines pasariem??

Nomes tenim 20 dies contant el viatge de pujada i baixada. Quan més miro, més temps em falta....

També volem parar a Bruges i, no sé si a Gante.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36104

Marta, te leíste nuestro relato del año pasado.
Si no lo tienes, dimelo y te lo paso.;-)

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36105

nosotros subimos en una montaña rusa que aveces ibas de espaldas, era en la zona de Rusia, la verdad hacer bajadas de espaldas tiene su "que". tambien disfrutamos del formula 1 de mercedes y del area de Portugal, ten en cuenta que abren pronto y cierran mas pronto aun.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36106

Hola no he anat ni a Europa Park, ni a Holanda. pero si que he anat a Bruges i Gant i són dues ciutats precioses.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36108

Los_Pacos ha escrit:

Marta, te leíste nuestro relato del año pasado.
Si no lo tienes, dimelo y te lo paso.;-)

sí, si que el tinc.. el que m´agradaria sabeer qué é el prescindible, doncs no tenim masses dies...

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36109

Jordinarlet ha escrit:

Hola no he anat ni a Europa Park, ni a Holanda. pero si que he anat a Bruges i Gant i són dues ciutats precioses.

donsc no ens les perdrem..

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36110

Tonio ha escrit:

nosotros subimos en una montaña rusa que aveces ibas de espaldas, era en la zona de Rusia, la verdad hacer bajadas de espaldas tiene su "que". tambien disfrutamos del formula 1 de mercedes y del area de Portugal, ten en cuenta que abren pronto y cierran mas pronto aun.

a mi el que no m´agrada és anar cap baix....quantes vegades és més gran que Port Aventura?

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36111

a mi tampoco, lo pase fatal, suerte que nosotros fue poco rato, mi mujer y Silvia fue casi toda la atraccion, EuropaPark es grande en extension, pero lo haces bien en un dia completo, nosotros fuimos un 10 de julio y no habia colas, en el sitio que mas no llego a los 20 minutos, hay mucho jardin, con flores, arboles y demas, con decirte que repetimos en muchas atracciones, en la de F1 solo dos veces porque era donde mas cola habia.
si no fuera por las tremendas colas a mi me gusta mas port aventura.
otra cosa, los precios de las bebidas y comidas del parque creo que son inferiores a port aventura, la entrada creo que es el mismo precio.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36113

Hola matrix!

L'estiu del 2006 vàrem anar amb la caravana a Holanda i una petita part de Belgica (20 dies). De la nostra experiència et podriem dir que, en general, ens va agradar força Holanda, i tot i que vàrem recorrer força llocs, el que més recordem és:

- Per descomptat, Amsterdam: mercat de les flors, museus, patejar carrers i places, si us agraden els "mercadillos" val la pena anar al de Albert Cuyp, i també passejar-se amb el canal-bus (una mena de bus turístic però per l'aigua, hi ha tres rutes i pots pujar i baixar tantes vegades com vulguis), .........
- Gouda
- Molins de Kinderdijk
- Alkmaar amb el seu espectacle de pesar formatges
- El Gran Dic
- Parc natural de Hoge Veluwe. Val la pena destinar-hi una dia. El parc es pot recorre de diferents formes, però una d'elles és amb les bicicletes de diferents mides que hi ha situades a diferents punts del parc. Són gratuïtes. A dins del parc hi ha un museu que val la pena visitar, es diu "Kröller Müller" (hi ha quadres de Van Gogh, Renoir, Gauguin, ...)
- Giethorn (a poder ser no us perdeu aquest lloc).

De Belgica, a més de Brussel·les (però cal més d'un dia si és vol veure el més important), realment Bruges i Gant no s'ha de perdre fer-hi una visita, és quasi obligat.

L'Europa Park no el coneixem.

Esperem et serveixi aquesta informació. Si en necessites alguna més ens ho fas saber.

Bona preparació del viatge!! (que és tant o més divertit que el propi viatge, no creus?).

Ramon-Isabel

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36114

Hola,
nosaltres van ser-hi tres setmanes als PPBB l’estiu del 2006, i pujant no van parar en Europa Park...sinó en Disney, a més els nens no sabien res d’aquesta “parada tècnica” i van al•lucinar quan van veure que entràvem en les instal•lacions del parc.
Europa Park el van visitar l’any anterior tornant de Selva Negra+Alps Bàvars i la veritat sigui dita: jo aquests llocs els visito per imperatiu familiar; vaja, que no m’entusiasmen. Recordo que és enorme i amb molts espectacles (els vaig veure tots).
Pel que fa als PPBB ens va agradar molt, té molts llocs per visitar (el relat el tens en www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=8745 ) Jo vaig fer servir bàsicament la Guide Vert de “Holanda” i plànols de la Michelin (1:400.000), i algunes coses que recordo:
- Als estius plou, és qüestió d’anar equipats (capelina al nostre cas) i ignorar la pluja (com fan ells)
- Carregar les bicis, si és possible
- És un país petit, tot està a prop, no cal fer molts quilòmetres.
- Moltes àrees estan en ports esportius. Tenen poques places, llavors s’ha d’arribar d’hora per agafar lloc. Hi ha una web ( www.campervriendelijk.nl ) que indica les àrees.
- I malauradament no van visitar cap pinacoteca :(
I ja està! I que tingueu un bon viatge.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36116

Nosaltres vem estar a Europa Park fara un parell de anys, la veritat es que a mi no m'estusiamen les atraccions però el park esta molt be. A més si el dia que hi aneu coincideix amb el cumpleanys d'algun nen, l'entrada es gratuita.
Salutacions

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36118

Hola Marta,

En aquest fil hi ha informació: www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&func=view&catid=3&id=33021 que vaig cercar quan inicialment teniem previst anar a Holanda.

També tens de Bèlgica

Salutacions :)

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36122

Moltes gràcies a tots....

Marce.. jo tamb`´e faig la parada de l´Europa Park per imperatiu familiar....jejjej.. el relat ja el tenia.

Diana..... serveix l´aniversaria d´un nen gran de 44 ??:whistle:

Rais, gràcies tambè a tú.. crec que el que ens dius serà lo bàsic...

Tonio, a veure si tenim sort i no agafem cues, en principi el dia d´entrada és el 12 de juliol.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36123

Nosaltres hi vam estar el any pasat.
La ârea per autos està molt bé, sembla més aviat un camping.
A partir de 11 anys les entrades son d' adult. Em sembla que era uns 32 euros cada entrada.
El parc es enorme com dues vegades port aventura. Hi ha un tren com el de port aventura que et porta de una estació a altre però aqui es com un AVE.
Les atraccions més interessants per les meves filles van ser:
France: Silver Star ( com un dragon kan però mes gran i impressionant)
Grecia: Poseidon i Pegasus
Russia: Estació del espai Mir
També fan espectacles molt bonics i et vas entretenint mirant per aqui i per all'a i el temps pasa que vola jajajaja.
Al tenir solament un dia pel parc van haver de prioritzar atracciones i van repetir de les que elles havien triat. Les cues eren de mitja a tres quarts d' hora i no donava temps de poder pujar a moltes més perque es inmens.
A noslatres ens va faltar un dia mes.
Per dinar varem fer entrepans i vam portar una ampolla de dos litres d' aigua però amb la calor es va acabar i vam haver de comprar a preu de escandol ufffffff...es carisima!!! 4 euros una botella petita.

De Holanda et puc dir que tota ella es presiosa.... hi varem estar quan ens vam casar en un mes d e Maig i els camps estaven carregats de tulipes de tots colors....
No et puc dir res mes de tot el que t' han dit.
Que disfruteu!!!

Una abraçada!
Mª José

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36134

Marta, em sembla que no et servira, però tu prova :2funny::2funny::2funny:

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36141

Gràcies Mº José.... a veure si no ens fa tanta calor!!

Diana... em dona que ni que el porti amb xumet!:laugh:

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36143

Hola Marta
Aquest va ser el nostre primer viatge amb AC, i com estavem acostumats a fer les rutes amb caravana ens van sobrar la mitad de dies ...
Aquesta setmana m'ham operat la ma dreta i no puc trastejar coses pessades (els albums de fotos pesen molt)però quan pugui buscaré el d'Holanda i et faré un resum del nostre recurregut.
... Va ser un viatge que ens va agradar !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36147

Tranuila, tinc temps... no sigui que per la meva culpa et facis mal a la mà... esperaré la teva aportació.;-)

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36176

A mí Europa Park hem va encantar.M'explicaré.Jo no pujo a les atraccions(normalment)i busco llocs amb encant,per exemple Terra Mitica per a mi es molt millor que qualsevol parc d'atraccions a l'estat espanyol,perque?doncs pels decorats,per l'entorn,pels espectacles amb origen.Doncs Europa Park es un d'aquells encants de parc on cada pais està representat(evidentment ,nosaltres amb una plaça de braus).Es molt bonic de visitar i molt facil de trobar ombres.Els nens i la Carme s'ho van passar xupi doncs les cues no eren exagerades i varen poder repetir varies vegades de les atraccions més fortes sobretot la de Russia que comenteu que es baixa d'esquena i la de la casa mercedes que es veu que es una passada,però el sumum de tot aixó es la gran area d'autocaravanes i caravanes i tendes que hi ha ,només per aquest detall val la pena visitar aquest fantastic park.Aquí varem coincidir amb la Fina , L'igni i en Joan i també amb en Xikiwilli.
D'Holanda et puc dir poca cosa,te unes boniques platges quan estàs a 43 graus a l'ombra.Varem anar-hi amb una onada de calor i no es podia ni respirar,ens varem passar els dies a la platga i visitant ben poquet doncs no es podia ni fer un pas que t'ofegaves de calor.Hi tornarem alguna vegada.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Last edit: per Jepi.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36180

Es pot dormir al pàrquing de lÉuropa Park??... tenia entés que no....

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Calton en 3 dies (16.11), avisuso en 11 dies (24.11), Gebra en 14 dies (27.11), Putxet en 17 dies (30.11)

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.