• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Europa Park i Holanda

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36182

Al parking no,hi ha un lloc especific per a autos , caravanes i tendes,està a cinc minuts caminant,es genial.
http://www.europapark.de/kundenbereich/park/plan/PanZoom_fr.html
fixa't abaix a l'esquerra hi ha unes tendes indies i si amplies i veuras unes autocaravanes aparcades.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36186

Per la nit a la zona d'autos, fan un espectacle( almenys quan nosaltres i vam anar van fer un espectacle d'indis amb cavalls)va estar molt be. També hi ha restaurants i lavabos amb dutxes, la zona esta molt be.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36188

Donsc que bé... jo pensava que no deixaven dormir....!! té molt bona pinta...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36202

Hola Marta, com t'ha dit en Jepi ens vam traobar a Europa Parc fa dos estius, el que et volia dir es que amb el passi anual de Port Aventura tens un dia d'entrada gratis a Europa Parc (i altres parcs a Europa) val la pena que hoi mirirs perque la entrada es careta i surt molt a compte si tens pensat anar a Port aventura al menys dos cops en un any.
Ho hauries de comprovar actualment pero fa dos anys era aixi, que el disfruteu a noslatres ens va aagradar molt. Aquest any pero anem a Puy du Fou a França, tenim ganes de veure el parc i l'espectacle de nit Cinescenie.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36204

Gràcies Fina, ho mirarem....

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36234

si aneu amb poc temps jo no pararia a Europa Park , creuaria França
pel centre , travesas Belgica i si no recordo malament a prop de Breda ja un parc tematic (crec que es diu effteling) tenen pagina web .tambe em sembla que a Tillburg ja un camping que inclou una especie de Rio Leon Safari , pero en gran la entrada es gratuita per els campistas .

revisare els meus apunts perque ja fa 5 anys que vaig anar-hi ,
l'Europa parK jo el reservaria per un viatje a Baden-wurtenberg i Baviera .

perdoneu les errades pero es el primer cop que faig servir un forum.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36237

rmp3 ha escrit:

pel centre , travesas Belgica i si no recordo malament a prop de Breda ja un parc tematic (crec que es diu effteling) tenen pagina web .

Em sembla que aquest parc també és del "holding" Port Aventura i també hi ha entrada gratis amb el passi anual.

Nosaltres vem anar a Holanda ja fa temps pero recordo que un dels campings tenia un parc aquatic adosat que també era gratuït (una vegada) pels campists, era gran i molt xulo.

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36244

rmp3 ha escrit:

si aneu amb poc temps jo no pararia a Europa Park , creuaria França
pel centre , travesas Belgica i si no recordo malament a prop de Breda ja un parc tematic (crec que es diu effteling) tenen pagina web .tambe em sembla que a Tillburg ja un camping que inclou una especie de Rio Leon Safari , pero en gran la entrada es gratuita per els campistas .

revisare els meus apunts perque ja fa 5 anys que vaig anar-hi ,
l'Europa parK jo el reservaria per un viatje a Baden-wurtenberg i Baviera .

perdoneu les errades pero es el primer cop que faig servir un forum.

Gràcies pels teus consells...i no pateixis per l´ortografia... tots en fem , de faltes.

El viatje a la Selva Negra i part de Baviera va ser l´any pasat...
Pra a Europa park...és inqüestionable... ho prefereixo a repetir Eurodisney... i per l´edat dels meus fills , no crec que es conformin amb un altre parc, ja han vist aquet a internet...

Re:Europa Park i Holanda fa 10 anys 5 mesos #36271

Malgrat tingui raó rmp3 jo aniria a Europa Park,a mi per una promesa d'hivern hem va tocar fer 800 km de distancia del lloc on estavem fent vacances i no m'en arrepenteixo,només la cara d'aquells dos pre -adolescents entrant a l'atracció de la mercedes ja val la pena.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Calton en 2 dies (16.11), avisuso en 10 dies (24.11), Gebra en 13 dies (27.11), Putxet en 16 dies (30.11)

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.