• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Consulta sobre els ventiladors de la nevera.

Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36556

Bones Comapnys:

Desprès de provar la nevera de la caravana diversos caps de setmana, em trobo amb un dilema algu te o porta el ventilador doble per possar d'arrera la nevera, perque aquesta li costa de tirar que no vegis, al final el ultim cap de setmana el dissabte tarde vaig obtar per possar glaçons al cogelador per veure si aixi anava millor i la qüestio es que tota la veguda la varem col·locar freda.

si algu els porta que m'acossellliiiiiii!!!

els que vull possar son aquets :

www.m3caravaning.com/index.php?page=shop.product_details&fly...=com_phpshop&lang=es
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36557

Aquestes neveres acostumen a trigar una mica (24 h) en arrancar y refredar. Jo no posso mai els aliments i les begudes abans de 4/5 h de funcionar. Mentre ho tinc tot en una nevera "portatil".
Quan marxem de vacances la conecto el dia abans.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36558

ok, si al principi, nosaltres com en l'altra caravana no la feiem srvir la nevera de la carvana doncs ara varem pecar de pardillos i els primers dies, li costava molt, i com la carvana la tenim en un parking de caravanes no la podem endollar abans, encara que durant el viatge si la porto endollada al cotxe a 12v ja em vaig possar la pinya de 13 pols expresament per això, pero ja dinc que no va servir de massa, la ultima sortida ja teniem la beguda i les coses fredes a casa pero tambe li va costar molt.

moltes gracies per la resposta.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36560

Però encara que no la puguis endullar a 220, si que la pots engegar a gas. Quan nosaltres teniem la CV, 24 ó 36 h abans de marxar de vacances, anàvem al àrea y la conectavem a gas; aixi quan sortiem ja podiem possar les coses fredes de la nevera de casa sense por de que no refredés prou. A gas refreda més que amb llum, i la bateria només per conservar durant la ruta el que ja està fred.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36562

Jo porto els famosos ventiladors i et puc dir que funcionen d'allo més be
Aquest cap de setmana pasada el vam pasar al panta de sau i allo a l'estiu es un cul d'olla, vaja que i fot una calor que riu-te del sahara ;-) doncs els vaig possar en marxa i tota la veguda fresqueta.
Salutacions

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36563

aixo no ho havia pensat neus

moltes gracies

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36564

crec que veien el que em diu el Jofranc juntat amb el molt bon consell de la Neus quan pugui mels possare

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36566

Jofranc suposo que els portes a la reixa de dalt, i et fan la funció de treure la calor de dintre?

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36567

nosotros para la salida siempre llevabamos una botella de agua que la noche anterior colocabamos en el congelador, eso le daba el tiron necesario para que enfriara bien, otra cosa importante, al menos en nuestra caravana, era que tenia que estar bien nivelada, si estaba muy desnivelada no enfriaba o enfriaba menos.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36568

Gracias Tonio, por esas aclaraciones.

un saludo

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36571

Doncs si els vaig posar a la reixa de dalt, els vaig conectar als fils de més a prop i d'aqui a un petit interruptor que engego i paro quan vull.
de totes maneres nosaltres quan volem fer sortdes llargues també una bolsa d'aquestes blaves al congelador, aixi va més rapit.
salut

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36573

On vas posar l'interruptor?

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36574

Jo vaig empalmar els cables a sobre la nevera i vaig fer un petit forat al frontal de la navera per posar-hi un interruptor dels mes petits que hi ha al mercat.
per tot aixo vaig tenir de treure una mica la navera, just per trobar els fils pero sense tenir de remanar els tubs del gas

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36578

Be aquets que vaig mirar jo van amb la caixeta que surt a la foto que es per regular la velocitat i la temperatura que vols que es dispari si van automatics.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36581

Nosaltres fem el mateix:

-Connectar la nevera un dia abans de marxar.
-Fer-la anar sempre a 220 o amb gas (a 12 volts pràcticament no fa res)
-Vaig instal·lar un ventilador a la reixa exterior superior i un petit interruptor, col·locat a la paret lateral de la nevera (si la tens al mig de dos armaris, no es pot fer. La meva està en un costat)

Només dir-te que el ventilador que hi vaig posar és dels que porten els ordinadors i que l'engego i el paro quan vull, quan em sembla que cal. Que tingui un termòstat perquè s'engegi segons la temperatura... no sé. A mi em convenç més fer-ho segons les necessitats.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36582

Nosaltres els tenim segons diu la Mireia (ara el nostre ordinador quan te calor té de bufar :laugh: ) els engeguem quan fa falta.
M'imagino que els que has comprat ja son més sofisticats i van sempre i regulan segons l'escalfor, els nostres son més rudimentaris, peró son funcionals

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36583

Hola, jo porto els mateixos que tú i me'ls vaig col.locar jo, amb el que et puc aconsellar perquè no facis les mateixes "cagades", partim de que tinc AC i potser hi ha coses que van diferent, però pren nota del que et convingui:
- Comprovar que el ventilador i la placa funcionin, jo en vaig comprar dos i tots dos la placa anava malament i la vaig pontejar.
- L' interruptor es convenient perque per la nit fa soroll i es sent
- Si agafes els cables de 12 v. que arriben a la nevera, als menys a la meva Ac, no funciona quan es parada (per evitar descarregar la bateria), conseqüentment agafa els 12v del circuit de llum, no dels de la nevera.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36586

molts gracies genoveva

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36588

moltes gracies, per els consells, ja havia pensat amb el dels ordinadors pero en veure uns i els altres vaig veure que aquets eren mes potens.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36591

a webcampista em sembla que tens un brico amb fotos i esquema electric de la instalacio.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

EL JOSEP i LA MAIT en 6 dies (13.07), Jepi en 6 dies (13.07), Toni-de-Ros en 19 dies (26.07), costalbert en 21 dies (28.07), Lluís García en 28 dies (04.08), ciuatanejo en 29 dies (05.08), IVISANT en 32 dies (08.08), Mont-lleó en 35 dies (11.08), Unalome81 en 47 dies (23.08), JordiJ en 50 dies (26.08)

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.