• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Consulta sobre els ventiladors de la nevera.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36594

ja ho he mirat pero crec que si poso posare els de dalt donat que si ho he de comprar tot no se que em sortira mes a compte donat que el kit que posso a dalt costa tot amb centraleta ventiladors i sonda 60,66€

www.m3caravaning.com/index.php?page=shop.product_details&fly...=com_phpshop&lang=es
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36629

Jofranc ha escrit:

Nosaltres els tenim segons diu la Mireia (ara el nostre ordinador quan te calor té de bufar :laugh: ) els engeguem quan fa falta.
M'imagino que els que has comprat ja son més sofisticats i van sempre i regulan segons l'escalfor, els nostres son més rudimentaris, peró son funcionals

encara no els he comprat, per això preguntava donat que no sabia si posar-los o no, perqué la nevera em porta boig

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36635

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1794
  • Gràcies rebudes: 46
Has mirat a la zona de bricos de la web ?
A que no ?

www.totcamping.cat/index.php?option=com_remository&Itemid=72&func=select&id=4
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Consulta sobre els ventiladors de la nevera. fa 11 anys 2 setmanes #36636

gracies nouespai, si ho havia mirat, el que passa es que soc una mica mandrós i s'hi ho he de comprar tot fer les conexions forats, interuptors i tot aixó, prefereixo obtar per el kit que ho porta tot fins la sonda temperatura, tot i que reconec que el brico esta molt be igual que jo os penjare el meu si posso com estic estudian la bateria amb piña exterior

moltes gracies i saluts

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.