|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
hola,he mirat les vostres fotos les de carlosk75 com les de EvaV i m'han agradat molt us felicito , ens fa agafar ganes d'anar-hi ben segur que ho tenim anotat . gràcies per compartir-les amb tots nosaltres.
salutacions. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies !! En el meu cas el fotògraf és el meu marit.
La veritat és que Alsàcia en aquestes dades és pura temptació per als sentits, inclòs el de la vista !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
dic igual que merma, gràcies Carlos i Eva per compartir aquestes fotos, donant ganes de anar ara mateix...
|
|
|
Gràcies, per nosaltres ha estat la primera vegada que anem, i molt probablement tornarem de nou, per llavors afegirem al viatge Freiburg que ens va quedar pendent, i és que són poc dies per moltes coses...
Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
L'Alsacia pel decembre és com una gran mostra de las boniques i encisadores botigues d'objectes nadalencs que ens trobem arreu d'Alemanya durant tot l'any...
Eva, Carlos75, gràcies per compartir amb nosaltres aquestes encantadores "postals de Nadal" Una abraçada. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Nosaltres també hem estat per l'Alsàcia aquesta setmana del pont de la Constitució, i també ens vam acostar a Nuremberg, per veure els mercats d'Alemania, que són semblants als de l'Alscacia, amb el seu vi calent tambe!!! La veritat es que el de Nuremberg és moooolt gran, i la ciutat per aquestes dates està preciosa...
Evaaaaaa Carloos per poc no ens vam veure!!!!!!!!!!!!!!! Per les fotos he vist que vau estar a Turkheim (plaça del calendari d'advent) el dia 7 de desembre que tenieu la finestra oberta i nosaltres vam estar el dia 5 de desembre allà mateix!! Quin fart de "vin chaud", ens "fotiem" un litro al dia jejeejeje (per matar el fred |
|
|
Hola Jaume,
Doncs com dius,una mica més i segur que ens trobem. Veig que “le vin chaud” ha fet adeptes, realment amb aquell fred era un molt bona opció..., a nosaltres el que més ens va agradar va ser el de Colmar, fins hi tot ho servien amb un got de poliespan i no et cremaves els dits. Sort que no va fer aquest temps de neu i pluja ja que ens hauria dificultat força moure’ns per allí (també es cer que hauria estat llavors com a una postal nadalenca). Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Jaume, el dia 5 arribàvem a Eguisheim, no hi havia vist mai tanta gent, és clar que era dissabte.
És a dir, que érem tots prop de Colmar. I el vin chaud deu ser part de l'excusa que ens fa repetir any rere any. Haurem de comprovar si l'alemany és tan bo com el francès !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
|
|