|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona idea, pero jo ... estic peix, peix
|
|
|
fina ha escrit:
Ves seguint les pistes que segur que ho descobriràs !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
La ciutat és a uns 430 km de Barcelona?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Eva, jo crec que està força més lluny...
Ankara no. Ho sabem. Volem més pistes... Neus, què parlen "raro" allà ( com diria Pau ) ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Last edit: per nouespai.
|
|
Eva, les distancies aèries depenen molt del lloc on es facin les escales técniques ...
Nouespai, en aquest lloc "Ankara" no parlen anglés, no respecten els semàfors i tothom t'intenta timar ... Per cert, coneixeu aquella cançó que diu: Volando, volando, a M a voy a M a voy, volando, volando a M a voy con mi canción !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ufff, ara veig que estic fatal de geografia!!!!!
|
|
|
Em sembla que vaig llegir fa poc que en aquesta ciutat uns turistes que venien de València van anar de sopar i a l'hora de les postres va haver-hi merder. Clar ,que després es va fer neteja, i tot va quedar molt tranquil.
Bona idea aquesta del fil. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Explica la llegenda que totes les nits Hero (sacerdotessa d'Afrodita) encenia una torxa per il·luminar al seu estimat Leandro mentre creuava nedant l'estret. Una nit de tempesta, la teia es va apagar i el jove es va ofegar. Hero, al saber la desafortunada noticia es va llançar al mar per retrobar-se amb ell.
|
|
|
|
Explica la llegenda que totes les nits Hero (sacerdotessa d'Afrodita) encenia una torxa per il·luminar al seu estimat Leandro mentre creuava nedant l'estret. Una nit de tempesta, la teia es va apagar i el jove es va ofegar. Hero, al saber la desafortunada noticia es va llançar al mar per retrobar-se amb ell.
|
|
|
|
Em penso que amb aquesta pista, sense arribar a Ankara, ens hi hem apropat.
Fa frontera entre dos continents? 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
EvaV ha escrit:
... La ciutat o el far ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Aquest passatge d'un poema os donarà la solució:
Y del trueno al son violento, y del viento al rebramar, yo me duermo sosegado, arrullado por el mar. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Voto per perecompte !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Sobre el roc que Hero encenia la teia cada nit, es va construir un castell (segle V a.C.) i molts segles després, la torre es va fer servir com a far ...
Vot de l'Eva per perecompte !!! AnKara no sabeu a qui més votar ??? ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|