|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A la segona imatge, si us fixeu veureu diversos cotxes grocs. Casualitat o taxis...
Quines ciutats tenen taxis grocs ? Google té la resposta...i Quines ciutats amb taxis grocs que tinguin un aqüeducte antic ? Doncs prop d'Ankara, ja ho deia, no ?. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nouespai ha escrit:
... 10 points per nouespai !!! AnKara que la "matrícula d'honor" se la mareix "La Santa" que a travers d'un MP em va fer cinq centims del resultat de les seves indagacions i amb el seu silenci va permetrer que el joc continues. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Ankara es capital,mas pistas por favor
|
|
|
Estaréis todos de acuerdo que entre bromas, engaños y mentirijillas, amadorp también se merece un voto ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Molt aviat em vaig adonar que no us podria enganyar fàcilment i va ser llavors quan vaig començar a retocar (tallar i borrar) alguns detalls significatius i que os donarien unes pistes evidents del lloc:
- cúpules bizantines - minarets estilitzats - banderes amb la mitja lluna - indicadors de carrers - cartells de botigues - i com no, algún que altre personatge inequívocament musulmà Darrera la Torre de Leandro es poden veure les ombres d'un parell de mesquites. Està situda a pocs m. de la costa asiàtica de la ciutat, al encreuament del "estret del Bosforo", el "mar de Marmara" i el "Cuerno de oro". ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Neus ha escrit:
És un fragment de La canción del Pirata de José Espronceda ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Pot ser Noruega?
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Gebra ha escrit:
Eiiiiiii ... ... espavila, o et donarem "0 points" !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MarceCRN ha escrit:
Jo reconec que em vaig equivocar: la meva pista (més críptica, impossible) era errònia a l’insinuar que a Roger de Flor i als seus companys almogàvers els havien matat a Istanbul; avui he descobert que la matança va ser a Adrianòpolis (l’actual Edirne). Ho sento. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Hola Neus, després de llegir totes les pistes nosaltres creiem que pot ser Estambul.
Ja ens ho diràs. Salutacions. |
|
|
Bonita foto de la torre del reloj y muy buenos los higos de la zona
Saludos |
|
|
MarceCRN ha escrit:
I jo que pensava que era rebuscada a l'hora de donar pistes ... ... Merce, em guanyes per "goleixada !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
merma ha escrit:
Merma, el d'ara ja no son pistes ... ... només ratifico el que tots ja sabeu !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
amadorp ha escrit:
Amadorp, lástima del frío y la lluvia que deslucieron el paseo por las ruinas i por la ciudad. Cuando finalice el juego, deberás contarnos que ocurrió con la "ley de costas". ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
La ciutat és: Éfeso
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
carlosk75 ha escrit:
Crec que t'has perdut alguna part del fil. ... Espavila o també et donarem "0 points" !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|