• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 4 dies #40343

Este año toca el oeste americano y del este NY ya tenemos todo reservado tambien los 15 dias de alquiler de la AC en San Francisco con devolucion en Los Angeles.
Saludos Amador

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 4 dies #40349

Nosaltres en principi anirem al sud de França, encara que Merce 67 la Toscana...m'encantaria, desde que vaig veure la peli "Bajo el Sol de la Toscana" que em vaig enamorar, o sigui que fins l'Agost podem canviar moltes vegades de idea... :kiss:

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 4 dies #40356

carlosk75 ha escrit:

Neus,

En aquest enllaç tens informació d'un llibre digital de Le Petit Futé on hi ha l'Auvergne:

books.google.es/books?id=r2lTjXsWgSUC&lpg=PA276&dq=auvegne%2...#v=onepage&q&f=false

Salutacions :)

Gràcies Carlos !!!

Per preparar les sortides faig servir molt sovint els enllaços que tenim posats al fil de "Planificadors de rutes" (que per cert vas obrir tu)i que son una bona eina per buscar informació tant de llocs propers com llunyans:

www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&func=view&catid=3&id=33021

En el cas d'Auvergne, vaig trobar informació força interessant.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 4 dies #40358

Nosotros este año Suiza, iremos en agosto solo tenemos 15 días, hay tanto que nos gustaría visitar que me esta costando elegir ruta.
Saludos
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 3 dies #40362

Mª Jose cuidat força.

Nosaltres anirem a Disney i despres a Paris, sense presses amb molta calma (no se si sere capaç de tanta calma)

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 2 dies #40373

quina enveja!!!

Vas estar a alemanya i no he vist el teu relat. A veure si el poses i ens animen. L'estiu passat van tenir molta calor al Perigord.

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 2 dies #40374

La resposta anterior anava adreçada a Matrix, com no tinc pràctica a forum em sembla que no ho he fet bé. Hauré de preguntar com es fa. :whistle:

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 2 dies #40375

Després d'una temporadeta fora de circulació en el sentit literal de l'expressió, tornem a tenir ganes de quilómetres. I per retrobar-nos amb la carretera, aquest any ens hem decidit per Alemanya. Com que el país és força gran i ens agrada deixar marge per la improvització, només farem Baviera, amb alguna extensió a zones properes.
De moment estem recopilant guies, articles de revistes, relats i poc a poc anirem confeccionant una rutilla que com sempre, es veurà modificada sobre la marxa: és l'encant de l'autocaravana.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 1 dia #40383

aquest fil és perquè ens caigui la baba a la resta, oi?
si que n'hi ha d'afortunats kilometreros!
nosaltres volem fer la romantic-strasse, (castells d'alemanya)
anirem pujant i la meva ilusió és arribar a Berlin.
Crec que podrem, en tres eternes setmanes, al juliol.
Cuida't Mª José.
Eva, t'he dit alguna vegada quant t'envejo?????
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 1 dia #40384

Hola:

Nosotros este año tambien queremos ir a Alemania, pero la idea es hacer la Ruta de los Cuentos de Hadas.

Saludos

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 22 hores #40385

jimmy ha escrit:

...Eva, t'he dit alguna vegada quant t'envejo?????

jimmy, aquest any també "m'envejo".

Molt segurament trigarem uns anys en tornar a fer un viatge així, fa temps que somiem amb Alaska i també amb els parcs americans.

Per fi és el torn del Canadà.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 11 anys 22 hores #40386

LaSanta ha escrit:

La resposta anterior anava adreçada a Matrix, com no tinc pràctica a forum em sembla que no ho he fet bé. Hauré de preguntar com es fa. :whistle:

No he fet cap relat, vaig començar un blog amb el viatge d´Alemanya..però no ho vaig acabar, i em fa molta ràbia...però no tinc temps.....
De totes menes ambs el relats que tenim per el fòrum.... tens bona informació. si vols qualsevol cosa.... ja saps on trobar-me :)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40390

Nosaltres tenim previst anra a Escocia, durant el mes d'agost.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40492

Si, si, decididament aquest fil, es "llegeix i babeja"

Nosaltres encara no tenim res clar, ni tant sols el dies de festa.

Mª José, sap greu que estiguis "pati-tiesa", però els tupers jo els guardaria més a mà. No t'amoinis que veuras com aviat tornareu a la carretera.

Una abraçada desde Lleida
Marta & cia.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40512

Doncs nosaltres finalment no sé on anirem ...
Pensava fer el recorregut d'Auvernia que tenia preparat pel estiu passat i que no pogueren fer al trencar-me la tibia, però aquest cap de setmana quan li vaig comentar al Ramon, em var arronsar el nas amb cara de fastig.
Aleshores ja puc començar a preparar un altre destinació, no massa llunyana, sense massa turisme, poc calorosa i prou atractiva per fer-nos disfrutar d'uns dies d'esbarjo.

... penso que ja ho tinc mig triat !!!

Salutacions

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40513

nosaltres també hi hem pensat amb Escocia, peró m'agradaría que algú ´que hi hagi estat em digui com son les carreteres, i m'expliqui una mica les rutes que van fer. També volem anar des de l'última setmana de Juliol fins mitjans d'Agost.

Last edit: per darty.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40516

Neus ha escrit:

Doncs nosaltres finalment no sé on anirem ...
Pensava fer el recorregut d'Auvernia que tenia preparat pel estiu passat i que no pogueren fer al trencar-me la tibia, però aquest cap de setmana quan li vaig comentar al Ramon, em var arronsar el nas amb cara de fastig.
Aleshores ja puc començar a preparar un altre destinació, no massa llunyana, sense massa turisme, poc calorosa i prou atractiva per fer-nos disfrutar d'uns dies d'esbarjo.

... penso que ja ho tinc mig triat !!!

Salutacions

I es pot saber a on???? :unsure:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40517

darty ha escrit:

nosaltres també hi hem pensat amb Escocia, peró m'agradaría que algú ´que hi hagi estat em digui com son les carreteres, i m'expliqui una mica les rutes que van fer. També volem anar des de l'última setmana de Juliol fins mitjans d'Agost.

En el apartat de "viatges i sortides" pots llegir el meu relat del viatge fet a U.K l'estiu del 2008:

També t'afegeixo el dossier de preparació del viatge :

Si tens qualsevol dubte, ja saps, a preguntar ...

Salutacions

Last edit: per webmestre. Raó: canvi de situació de l'arxiu

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40518

Marta, el Ramón está a l'espera de que li possin un altre sten a l'arteria del cor (li varen prescriure a primers de decembre i encare no l'han cridat) i per tant no podem anar massa lluny i menys a cap pais on no ens fos fàcil entendrens en cas de que es trobes mal·lament ...
... un dels llocs on he pensat pot ser La Bourgogne !!!

De moment estic regirant tota la paperassa que tinc per casa :emoticon_to intentant trobar quelcom que em seduexi prou !!!

... I els preparatius per Noruega com van ???

Salutacions

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40521

Neus, i Suïssa?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12