• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40524

Moltes gràcies Neus, també m'el llegiré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40535

EvaV ha escrit:

Neus, i Suïssa?

Era un altre opció, però com tu ja saps, Suïssa sense muntanyes ... ja no és Suíssa !!!

A més, ja hem estat en aquest pais en diverses ocasions i el que ara ens queda és profunditzar; no crec que sigui el millor any per anar-hi.

Salutacions.

... I en Mateu ???
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40536

Tiramillas espero que et posis bé aviat i pugueu tornar a sortir. M'he llegit els teus relats dels vostres viatges i de ben segur que ens serviràn per prepararnos la ruta d'aquest estiu. En un primer pensament volíam anar a Escócia, pero hem fet càlculs i creiem que surt una mica massa car. O sigui que es molt possible que anem a Alemanya o Austria.
Per cert, tinc una pregunta. A les àreas on pareu les AC, també poden pernoctar caravanes? Nosaltres sempre anem de càmping en càmping, i no ens hem fixat mai si podem parar a les àreas.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40539

A les cv no les deixen, estan desterrades parar a les arees, pel que jo he patit, tan sols la dels muntells i fora de temporada ningú ha dit res.

He de reconeixa que m'he aprofitat durant sortides d'anar amb ac i aleshores elles m'han cobert, això si a França.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40550

Neus ha escrit:

EvaV ha escrit:

Neus, i Suïssa?

Era un altre opció, però com tu ja saps, Suïssa sense muntanyes ... ja no és Suíssa !!!

A més, ja hem estat en aquest pais en diverses ocasions i el que ara ens queda és profunditzar; no crec que sigui el millor any per anar-hi.

Salutacions.

... I en Mateu ???
Neus, cert, Suïssa sense muntanyes no és Suïssa !
En Mateo millora ràpidament, a veure si la setmana que ve el podem anar a buscar i "presentar-lo en societat".
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40580

Nosaltres com sempre amb un munt d'idees sense definir del tot...fins ara no hem sabut quan tindriem vacances....després està la qüestió econòmica i el dilema: quedar-nos a propet però sabent que haurem d'acabar entrant a campings (cars a l'agost, no accepten camping-xecs ni Acsi, i mira que ens agrada entrar-hi de tant en tant) o fer més kilòmetres gastant per d'altra banda més betzina?? I una pregunta us vull fer: Que resulta més barat Alemanya o Suissa (amb els telefèrics se'n deu anar una pasta...?)??..com diu el meu pare: se'm nota que estem de very scatim?? :laugh:

Una abraçada

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40581

Glòria, no hem fet vacances a Alemanya amb l'auto, no te la puc comparar amb Suïssa.

Pel que fa als paisatges, Suïssa és una passada, i no està lluny, pots veure molta cosa fent pocs kms.

Nosaltres entrem força a campings a l'estiu.
T'envio el resum en xifres del nostre viatge a Suïssa del 2008, algunes partides són prescindibles.
Vam pujar a molts telefèrics.
http://viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=32670&GeneFoundCount=28&GeneSkipNumber=27
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40583

Gràcies Eva! Me l'havia imprès el teu relat, per això em sonava que era car... deu ni dó les despeses..tot i treient els campings...de moment haurem de descartar aquest viatge. Però tan és, hi ha tants llocs que no hem vist!

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40586

Jo, en aquests temps de crisi, apuntaria com a destí còmode i no gaire car (crec recordar) una visita a Galícia, ens va encantar al 2007( www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=17201&GeneFoundCount=12 ): no gaire pressió turística, preus normals, bon clima , molta natura i una bona xarxa d'àrees d'autocaravanes...ah! i la gastronomia ja us la podeu imaginar.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40587

iogui ha escrit:

Nosaltres com sempre amb un munt d'idees sense definir del tot....com diu el meu pare: se'm nota que estem de very scatim??

França sempre dona molt de joc ...
Començant pels Pirineus, Landes i Perigord (Aquitania), Bretanya i Normandia, Gorges del Tarn i Aveyron; Auvergne i els seus volcans o Bourgogne (entre vinyes i canals). També estan els Alps o La Camargue ...

En fi, hi han molts llocs per triar, i sigui més a prop o més lluny, el més important és poguer disfrutar d'uns dies d'esbarjo !!!

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40588

gloria, conta que a Alemanya pots pagar a la vora de 5-6 euros a les areas, però no pagaràs peatges. Però aquest dilema el tens a la que travesis els pirineus. Suissa està més a prop i, per tant, el total de km que faràs serà menys. ajudo o estorbo?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40591

Glòria... almanya...és molt maca, la part de la Selva Negra i una mica de Baviera..... n té cap desperdici.... i hi ha forces àrees....
hi ha algun relta a la web per que et facis una idea...

Nosaltres vam estar fa un parelll d´anys i ens va encantar.

De pas, si no coneixes l ´alsàcia, o la partç dels Apls... ho tens molt a prop.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40600

Gràcies Darty, gairebé ja estic recuperada i com ja tenim l 'auto estem fent molts plans :whistle:
De fet hem decicidt si les coses van bé(ja veruem fins on arriven les peles :-S )anar a buscar la nostra filla a Edimburg.
Si la cosa no pogués ser i el presupost el tinguessim que baixar, aniriem per les Landes que no coneixem i per Borgonya com l´any pasat , però a casa no ens hi quedarem :)

Quines ganes tenim de sortir amb la nostra Tiramillasssssssssssss i recórrer aquests mons de Deu :woohoo:
Ara ens toca viura una etapa una mica dificil amb les nostres filles i ho hem de anar de combinant per tal que vinguin amb nosaltres al menys alguns caps de setmana i les vacances :sick: .

Per cert Gloria, Alemanya es un món obert pel autocaravanista!
Es un pais increible i ens reben a tot arreu molt bé.
Nosaltres hem vist en alguna àrea de autos també caravanes, per exemple a Rotemburg ob der Tauber, em sembla que s' escriu aixi i a Nuremberg.

Una forta abraçada!!
Mª José :kiss:

Last edit: per Tiramillas.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40603

MarceCRN ha escrit:

Jo, en aquests temps de crisi, apuntaria com a destí còmode i no gaire car (crec recordar) una visita a Galícia, ens va encantar al 2007( www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=17201&GeneFoundCount=12 ): no gaire pressió turística, preus normals, bon clima , molta natura i una bona xarxa d'àrees d'autocaravanes...ah! i la gastronomia ja us la podeu imaginar.
Salutacions,
Marce.

Gràcies Marce! Ara me'l llegiré!!! Mira, no us ho vaig preguntar perquè tot i ser el meu primer destí pensat, el conductor (ciuatanejo)té por per les possibles massificacions a les carreteres pel fet de ser agost i any Xacobeu. Com a condició hauria de conduir jo també :( , i no sé perquè no me n'acabo de veure en cor..tinc la guia, i alguna ruta perfilada...

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40604

Neus ha escrit:

iogui ha escrit:

Nosaltres com sempre amb un munt d'idees sense definir del tot....com diu el meu pare: se'm nota que estem de very scatim??

França sempre dona molt de joc ...
Començant pels Pirineus, Landes i Perigord (Aquitania), Bretanya i Normandia, Gorges del Tarn i Aveyron; Auvergne i els seus volcans o Bourgogne (entre vinyes i canals). També estan els Alps o La Camargue ...

En fi, hi han molts llocs per triar, i sigui més a prop o més lluny, el més important és poguer disfrutar d'uns dies d'esbarjo !!!

Salutacions.

Sí que és cert!!! tinc moltes ganes de marxar i ens ho passarem bé allà on anem. Gràcies Neus. Alguns dels llocs que dius ja els hem visitat, però no m'importaria repetir....d'altre banda hi ha tants llocs que em venen de gust!!!

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40605

Jimmy, matrix i tiramilles coincidiu amb els meus cunyats, també van quedar enamorats d'Alemanya, quan hi van anar fa dos anys en cv. Gràcies!! Faré "números" de tot plegat!! M'ho passo tan bé decidint el lloc que sempre quan s'acosta el moment haig de córrer...

Una salutació per tothom.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40607

Enhorabona per la teva recuperació Mª Jose, :-P:cheer:

Em sembla que aniré preparant la ruta per anar a Alemanya (em servirà de guía el teu relat) i a veure si podem pernoctar algún día en àrees i així estalviem uns pempis !!!!!!

Com es nota que aquest any hi ha crisi !!!!! :-S:-S:-S

Salutacions !!!!

Last edit: per darty.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40608

Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40610

Trenkakames si vas a Antequera, no te pierdas el Torcal de
Antequera.

Re: PLANNING VACANCES 2010 fa 10 anys 11 mesos #40611

DArty, nosaltres vam fer el viatge amb JAvce4 , els tenen cv i van combinar les àrees i els campings , sense problemes.

Trenkakames... com diu Los Pacos, el torcal, no t´ho perdis... i amb els dies que estàs a Granada podries fer una sorideta cap a LAs Alpujarras, molt, molt maques.
Nosaltres vam dormir al càmping Las Lomas.. forçs fresquets.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12