• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 3 setmanes #51122

Després de llegir el blog de l'EvaV m'han vingut ganes d'escriure també el nostre viatge d'aquest estiu. És quelcom que cada any em proposo fer, però després em falta constància, o m'oblido, o no tinc ganes...

En fi, que m'enrecordat que fa anys vaig obrir un Blogger i he decidit aprofitar-lo. Aquí us deixo un enllaç a les dues primeres entrades, prometo enllestir-ho el més aviat possible!

Introducció
Dia 1
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 3 setmanes #51123

Continuo, que estic "en ratxa"!

Dia 2
Mercè & Cia.

Re:Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 3 setmanes #51125

Doncs ja et segueixo i t’he deixat un comentari al blog.

A mi a 38ºC em troben desfeta. Sou uns valents.

M’encanta llegir-te i m’alegro que t’hagis animat a reprendre el blog !

Sent from my iPad using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 3 setmanes #51126

Moltes gràcies pel comentari Eva, m'afalaga que t'agradi i, també s'ha de dir, m'anima a continuar.

Doncs aquí tens un parell de capítols més:

Dia 3
Dia 4
Mercè & Cia.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 3 setmanes #51130

Acabo d’acompanyar-vos a les piscines, cada terra té la seva forma de refrescar.se. Les del segon dia ja semblen tot un luxe reservat per als iniciats !

2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Last edit: per EvaV.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 3 setmanes #51131

Continuem la nostra incursió per terres extremenyes coneixent una petita part del Valle del Jerte.

Dia 5
Mercè & Cia.

Last edit: per merce67.

Re:Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51134

Caram, quantes possibilitats de remullar-se i fer-se passar la calor ! Molt xulo !

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51136

Bon dia i molt bé, Mercè67! per aquesta iniciativa del bloc. Fantàstic!

I enhorabona per escollir Extremadura i visitar-la a l'estiu...uau! deu n'hi do! ho dic per la calor, encara qiue aquesta part de Càceres deu ser més fresqueta, coma mínim a la nit. La meva família és d'allà (Badajoz) i recordo amb molt de carinyo ( i suor :-D ) aquells estiu interminables, aquelles nits estrellades, dominada per la via làctia.
En qualsevol cas la riquesa cultural (gastronòmica inclosa) que tenen et fa oblidar la calor :-D

Salut i encert! i gràcies pel bloc i per compartir les teves experiències.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51145

Moltes gràcies Marce! Aquí us deixo la crònica del Dia 6. Tinc pendent penjar un vídeo a Youtube, doncs des del Blogger no em permet fer-ho perquè "pesa" massa! Ja passaré l'enllaç quan estigui llest.

Dia 6
Mercè & Cia.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51149

Cada dia us remulleu a un lloc més original que l'anterior, la teva germana (i ara també tu) podeu fer un recull de llocs on fer-se passar la calor en remull, molt xulo !
Si bé és cert que a mi la calor em transforma, i l'estona que descrius que camineu carregats, acalorats i malhumorats, no sé pas si hauria sobreviscut !

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51150

apali, ja m'ho he llegit, i realment els llocs son molt xulos....suposo que fer-ho amb ac seria molt més complicat,
tot i així cada cop ens fa més mandra anar per les espanyes, però reconec que hi ha paratges tant o més interessants qu el que trobem per europa

de moment ens conformarem amb el teu relat i les fotos tant refrescants!!!
Salut, Kms i República!!!

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51151

Kabretes va escriure: apali, ja m'ho he llegit, i realment els llocs son molt xulos....suposo que fer-ho amb ac seria molt més complicat,
tot i així cada cop ens fa més mandra anar per les espanyes, però reconec que hi ha paratges tant o més interessants qu el que trobem per europa

de moment ens conformarem amb el teu relat i les fotos tant refrescants!!!

De totes les zones de bany que hem posar, només la darrera no era accesible pero a AC. La resta sense problemas. De fet, a Barandilla van aparcar al costar d'una caputxina.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

Last edit: per merce67.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51155

Continuo el relat de les nostres vacances per les espanyes. Aquí teniu el Dia 7 .

Quan preparava el viatge vaig veure que a Càceres capital i a altres zones properes s'havien gravat vàries escenes de Juego de Tronos. Al final vam veure poques coses, però si algú està interessat tinc una guia que em van facilitar des de Frikitrip que està molt i molt bé.
Mercè & Cia.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51167

M'apunto al Blog, Mercè!!

Aniré llegint tot el relat que hi poses. Felicitats per la iniciativa!!! jo no m'he atrevit mai a fer un blog o web...

Salut!!

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 2 setmanes #51169

Moltes gràcies Jordi pel comentari. Això del blog imagino que és com tot, has de posar-t'hi i tenir una mica de constància (això a mi em costa molt).

Aquí us poso una nova entrada al blog, el Dia 8 , ja a la província de Conca.

Aquests dies ja no vam voltar tant, i no hi ha gaire cosa a explicar, però espero que us agradi. Conca, per a mi, va ser una gran sorpresa, en positiu.
Mercè & Cia.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 1 setmana #51189

Encara podeu gaudir d'una operació tornada amb visites i relax, molt bé !

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 5 dies #51202

No penseu que m'havia oblidat del blog, però he estat uns quants dies remenant l'ordinador. Tenia Windows 7 i de sobte va decidir no reconèixer el meu perfil ni, evidentment, la contrasenya. Després de fer proves i totes les consultes que vaig poder al foro d'HP, vaig acabar tornant a instal·lat el SO, drivers, etc., i com que continuava fallant en algunes coses, al final ha tocat renovar-lo.

I ja que estic amb ordinador nou he aprofitat per canviar la plantilla del blog, espero que us agradi.

Podeu consultar aquí el relat del dia 9 .
Mercè & Cia.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 5 dies #51203

M'acabo d'adonar que amb la nova plantilla de blog em permet posar les fotos més grans. Com us agrada més?
Mercè & Cia.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 4 dies #51205

les fotos grans tenen prou resolució, per tant es veuen bé!!
gràcies per compatir-lo
seguim llegint!!!
Salut, Kms i República!!!

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 3 mesos 4 dies #51207

Moltes gràcies pel comentari. He procedit a canviar la mida de totes les fotos.

I aquí teniu el resum del dia 10 de les nostres vacances.
Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

Ficus en 2 dies (19.12), Kabretes en 7 dies (24.12), Carles.cat en 10 dies (27.12), MARGA en 12 dies (29.12)

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.