• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 1 any 2 mesos #51238

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1779
  • Gràcies rebudes: 42
Gràcies per fer-ho Mercè.
M'ho guardo per llegir-ho un dia d'aquests, però a mi no em veuran pas al sud i a l'estiu. Només de pensar-ho ja m'entra calor.
De vegades he vist imatges i paga molt la pena.

Respecte el comentari que es feia més amunt..., soc del parer de que on, en general, no em volen jo no hi vaig.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 1 any 2 mesos #51243

Gràcies pel comentari Josep Maria. La veritat és que ens va agradar molt tot el que vam veure. Tot i que és difícil escollir, potser em quedaria amb Conca, perquè no sabia ben bé que ens hi trobaríem i tota la serralada és molt maca, a part de la pròpia ciutat, però anar a l'agost és molt heavy, jajaja.

Nosaltres potser vam tenir sort, però en cap moment vam tenir cap sensació de que ens tractessin i/o miressin malament (i als vespres jo anava amb el meu llaç a la jaqueta texana). Jo també tenia molta recança a anar-hi, però va pesar més el fet que la meva germana petita feia 40 anys, i volia que ho celebrés amb part de la família.

Un cop dit això, us poso l'enllaç de les dues darreres entrades i, amb això, finalitzo el meu relat d'aquestes vacances. Està una mica comprimit en dues entrades, però realment els darrers dies no vam fer gaires coses...

Aquí teniu el darrer dia a Conca ( dia 11 ), i els darrers dies a Casp ( dies 12, 13 i 14 ).
Mercè & Cia.

Re:Vacances 2018 - 4.000 quilòmetres i tres càmpings amb C fa 1 any 2 mesos #51248

Bé jo us explicaré les nostres... L ideia era anar a puy dou fou... Però el mateix divendres els d ac peques feien una quedada a Andorra i vàrem aconseguir entrades gratuïtes com anàvem de camí ens vàrem apuntar i vàrem anar al circ du Soleil dissabte i vàrem fer una mica de shopping per Andorra i ens vàrem quedar a dormir al River ....d.alla vàrem creuar per el pas.de la casa cap a frança... Allí ens vàrem quedar una setmana en un càmping que es.diu.le.castella. te psicina es.municipal.i.ben barat més O menys 25 euros.amb l electricitat i tot A luzenac al costat d.ax.les termes. Allí vàrem fer ruta per.els.voltants per tot l ariege la nana va fer.excursions a.cavall a les crineres noires a les.cabannes i vàrem pescar truites a.una piscifactoria vàrem estar en.la.maison des loups.varem estar també a Foix visitant allò també hi ha el tema.de.la.prehistoria per allà i altres coses més.a la zona de orlu com l observatori la casa del marquès d.orlu etc.. això és part de la ruta que va anar per el Pirineu

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

avisuso en 3 dies (24.11), Gebra en 6 dies (27.11), Putxet en 9 dies (30.11)

Alguns viatges

• Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.