• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24687

Mare de Déu mitjancera,
feu que tots els catalans,
tant polítics com votants,
tinguem molta més trempera.

I que a les properes eleccions
el Pesoe i el Pepé
perdin tots els seus escons
o quasi tots, pel nostre bé.

A Madrid, els aeroports.
I els papers, a Salamanca..
I si aquí no ens fotem forts
no tindrem ni la Petanca.

A Madrid, els cinturons
i autopistes gratuïtes.
Aquí paga per collons,
que qui es queixa és victimista.

Damunt dels Cirera i Montilla
hi ha l'Aznar i el Zapatero:
un falangista al capdavall
i un aspirant a torero.

Estem cecs si no veiem
que ens estafen cada dia
i si a més va i els votem,
som masoques, jo et diria.

Mig milió de signatures
reclamaven seleccions.
¿Catalanes? ¡Mano dura!
¡Viva España y de las JONS!

Aquí estem cosits a impostos
i allà tenen subvencions.
Ens munyeixen ben ansiosos,
ens expremen fins al fons.

I menteixen i ens insulten
Razón, COPE i ABC.
Si a Madrid així s'ho munten
no hi tindrem mai res a fer.

I a l'Espanya imperialista,
la que ens buida la cartera,
per si ens queda poca vista
han fet una gran bandera.

L'any 2008 en fa trenta
que esperem tornar a ser grans.
Mare de Déu de l'Empenta,
empenyeu els catalans!

AQUESTA ORACIÓ HA DE FER 7 VOLTES AL MÓN. FES-NE 7 CÒPIES I ENVIA-LES PER CORREU CONVENCIONAL O ELECTRÒNIC ABANS DE 7 DIES.

NO ENVIÏS DINERS. JA N'ENVIES PROU A MADRID AMB L'IRPF, L'IVA, L'IBI, L'IMPOST DE SOCIETATS I ELS IMPOSTOS ESPECIALS. PENSA UN DESIG I, SI NO FAS EL PRÉSSEC, LA MARE DE DÉU DE L'EMPENTA TE'L CONCEDIRÀ UN DIA O ALTRE.

EXEMPLES DE DESITJOS PER ALS DESORIENTATS: UN AEROPORT COM DÉU MANA; AUTOVIES/AUTOPISTES FINANÇADES PEL MATEIX ESTAT QUE FINANCEM NOSALTRES; SELECCIONS NACIONALS CATALANES; TGV CONNECTAT AMB EUROPA; EL RETORN DELS DOCUMENTS ROBATS A CATALUNYA I ARA EMMAGATZEMATS A SALAMANCA; EL RECONEIXEMENT DEL NOSTRE DRET A L'AUTODETERMINACIÓ; UN CLAU INTERESSANT ( i per què no?), ETC., ETC.

X. BLANCAFORT, VETERINARI, NO VA FER CAS DE LA CADENA, I SE LI VA APARÈIXER L'AZNAR CANTANT EL 'CARA AL SOL'.

P. VILLANUEVA, AGENT D'ASSEGURANCES, VA TRENCAR LA CADENA, I VA HAVER DE VEURE LA SÈRIE COMPLETA DE 'CINE DE BARRIO' AMB LA CARMEN SEVILLA AL COSTAT.

N. PONS, ACTRIU, HO VA DEIXAR A MITGES, I SE LI VA ATRAVESSAR UNA ESCUDELLA DUBTOSA. PENEDIDA, VA COMPLETAR LA CADENA I DE SEGUIDA VA TROBAR UN MARIT EX-CONSELLER D'OBRES PÚBIQUES.

E. AMETLLA, ECONOMISTA, VA LLENÇAR L'E-MAIL A LA PAPERERA. DES DE LLAVORS, CADA NIT SOMIA QUE L'ACEBES ÉS NOMENAT PRESIDENT DE LA GENERALITAT, I QUE EL GASPART CONTINUA SENT PRESIDENT DEL BARÇA. ESTÀ DESESPERAT.

J. RODERGAS, FEMINISTA, NO VA FER-NE 7 CÒPIES, SINÓ 25. LA MARE DE DÉU DE L'EMPENTA PREMIARÀ LA SEVA DEVOCIÓ AMB LA CONSELLERIA DE SANITAT DEL PROPER GOVERN, ON PODRÀ IMPULSAR LA NOVA DIRECCIÓ GENERAL DE CASTRACIONS.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24692

Mol bona Mari, ho tu as trobattttttt???????

Jo per si decas faré las copias =)) =)) =))

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24697

El problema de tot no es que allà a "Madris" siguin una colla de torracolllons, mes aviat penso o millor dit afirmo que els que ens manen aqui no valen una put. merd.

Dit aixo el meu consell es que el dia de les eleccions us quedeu a casa i us preneu unes copes de cava a la salut dels catalans.

Un catala emprenyat de veritat

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24710

m'habia oblidat de dir-vos que aquets dies de precampanya electoral, aneu en compte que quan surtin els que s'anomenen defensors de Catalunya, doncs amagueu les carteres que posiblement la seva defensa va acompanyada d'un impost o possaran mes cobradors d'impostos indirectes a les carreteres
un català emprenyat

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24751

Es molt bo mari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Li havies d'haver donat una còpia al Montilla d'això =)) =)) =))

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24762

Boníssim. Ara mateix ho faix còrrer.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24768

Ostres Jofranc,estàs fort.Jo que també soc un Català emprenyat penso que l'opció més bona es el vot en blanc si no t'agrada ningu.Va costar molt aconseguir la democracia,que encara que no s'hagui trobat res millor,es el més efectiu.Un vot en blanc significa estar amb desacord amb tota la politica que es fa i respecta l'esperit democratic que ens ha de carecteritzar.Molts vots en blanc volen dir emprenyamenta...,desacord...,castig...,quedarse a casa significa ,no ho se...,eren a la platja...,no els hem convençut pero ens haurien votat...,ja ho veurem...,si ja farem...,pero no s'en treu res real,en canvi lo altre es palpable i eficient i valorable.
Espero que les proximes eleccions ens agudin a tots a estar menys emprenyats,la esperança es lo ultim que es pot perdre.
Una abraçada a tota la colla d'Olost.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24834

Penso que som una gran part de emprenyats, solsament pensant en el cales, tot es proivit.

Pro prefereix-ho com diu en Jepi, en BLANC

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24856

Ostres, jo vaig veure un troç del debat l'altre dia i es que la sensació que em provocaven era ben bé d'indiferència. Veig que t'estan dient el que diu el guió per quedar bé i jo ja no soc capaç de creurem res.

La meva guerra interior ara es tractar d'esbrinar quin de tots els partits existents es el que farà menys mal a Catalunya i veig el tema complicat.

Estic d'acord amb el significat del vot en blanc, però penso que hem de lluitar per tenir representació catalana i si pocs que som, no votem a cap dels nostres... qui cuidarà del nostre país petit? mmmmm quin embolic! :evil:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24879

estic d'acord i en desacord a la vegada es evident que tenim de fer el que cal pel nostre principat, pero referent al vot hi estic en desacort per la sencilla reo de que ja fa...diguem...algunes decades que practicament manen els mateixos i si no recordo malament, a dia d'avui que tinc gairebe 53 anys sento els mateixos discursos, que ens donaran el mateix, que faran el mateix, des de que en tenia 20, per tant he arrivat a la conclucio de que vist el que han fet per Catalunya, de les seves promeses no m'hen crec res de res.
Quan surti un personatge amb tots els ets i uts a les hores potser tornare anar ha votar.
Una altre cosa que tinc clar es que mai a la vida m'han demanat si he anat ha votar o no, normalment m'han preguntat si faig la declaracio de renda, aixo si que val, tot el dames es molta fumarel-la per justificar els magnifics sous dels quatre ............. que ens manen.
Salut i força

pregaria fa 12 anys 9 mesos #24882

Crec que lo millor es no votar a las eleccions de espanya. Si ningú anisi a votar Ja se o pensarien abans de ficar-se han nosaltres. Ens treuen tots el cales i a sobre es riuen de nosaltres .

Molt bona la pregaria. :D :D
Joan Bta.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24897

Crec que és positiu anar a votar, és la única manera d'enviar un missatge del que pensem i volem fer d'aquest país. Encara que tots pensem que son una colla de malparits que el que primer fan es ompliar les seves butxaques i després repartir amb la resta ...... d'amics es clar.

Llibertat de vot i de pensament. Llibertat i respecte

Ya lo dijo el profeta:_

Ayudame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes inculpar de traición a los demás por no pensar como yo.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24902

Pues yo, sea por historial, sea por mis convicciones "nacionalistas" (yo soy un nacionalista muy raro, que aspira a la destrucción de todos los estados de la UE, para que sólo tengamos Europa, de forma que no veo que el camino del nacionalismo catalán -ni del español- sirvan para nada), pienso que siempre hay que ir a votar, incluso a las elecciones a presidente de escalera (si las hay).
Primero, porque entre todas las opciones, alguna tiene que haber que cuadre con tus intereses.
Segundo, porque, si no la hay, la puedes crear. Y así verás si hay más gente que cuadre con tus intereses.
Tercero, porque afirmaciones genéricas sobre un grupo amplio de gente ("todos los catalanes", "nos toman el pelo") esconden la verdadera situación, que es la de (aunque parezca un anacronismo) la existencia de clases sociales: ¿de verdad está igual de cabreado, y por los mismos motivos, un tío que vive en una torre de 1.000 mts cuadrados en Pedralbes que un camarero ochocientoseurista de un pueblo de la Garrotxa? Porque catalanes lo son los dos, y seguro que no les impacta igual la política en enseñanza, sanidad o transporte públicos vs privados, por ejemplo. Ni la calidad de la justicia, cuando uno se puede pagar abogados a patadas y el otro, no....
Cuarto, porque aunque mucha gente piensa que "todos son iguales" y "nada cambia", los que ya somos algo mayorcitos sabemos que ni todos son iguales (el que vea igual al "gallego-bajito-del-bigote-que-murió-el-año-75" que a Zapatero, Rajoy, Ibarretxe o Chaves tiene que hacérselo mirar en oculistas de primera fila), ni es cierto que nada cambie: hace ya 28 años que aquí no se fusila a la gente por sus ideas. De hecho, ya no se fusila por nada. Y el cambio entre estar vivo o muerto, creo que sí se nota....
Quinto (last, but not least), porque para eso mandamos: para elegirles, caramba. Y para tumbarles, si lo hacen mal. Si no votamos, renunciamos a nuestro derecho. ¿A cambio de qué? ¿La satisfacción de "epater le bourgeois"? ¿De pensar "no va conmigo"? Pues claro que va, si va con todos. ¿De pensar: "es que yo quiero otro pais, y mientras no exista, que no cuenten conmigo"? Pues entonces, no cuentas.... ni para hacer el pais que quieres. Simplemente, no cuentas.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24903

ahplau ahplau ahplau
Bien dicho

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24904

Quincho....Se puede hablar más alto.. pero no más claro :mrgreen:

Por si le hace falta a alguien que sepais que conozco a algún oftalmólogo de primera =)) os puedo colar.... =)) dance

Mª José :mrgreen:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24910

muy bien Quincho.
para mi el problema es la ley electoral, que no me deja votar al que yo quiero, tendria que ser a dos vueltas o que todos los votos valieran lo mismo ( una persona = un voto ), esto tan sencillo no se cumple y mucha gente no lo sabe, no vale lo mismo un voto en Barcelona que uno en Soria.
IU con mas votos tiene menos diputados que CiU con la mitad de votos
PSOE de Extremadura tiene mas diputados con menos votos que ERC con mas votos, pero una es primera fuerza en Extremadura y ERC es 3 o 4 fuerza en Catalunya, no es de extrañar que la gente se sienta engañada electoralmente, pero no les interesa cambiarla, porque pase lo que pase una sera 1º fuerza y el otro jefe de la oposicion, no hay posibilidad de cambio, lo mismo pasa aqui a Catalunya que tenemos "provisionalmente" desde hace 30 años la ley electoral, pero no les interesa cambiarla y cuando miran de cambiarla en lugar de pensar cual seria el sistema mas justo, cada partido mira cual es el sistema que mas les beneficia electoralmente.
yo ire a votar, la lastima que no pueda votar a quien quiera, tengo demasiado miedo de que gane quien no quiero que gane.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24915

Jo de moment ja he fet la meva sol.licitud de vot per correu. ¡Que nassos! ¿Per què hem d'exercir el nostre dret de vot el diumenge? ¿Per què no pot ser dilluns o dimarts en comptes de diumenge, dia de descans de la majoria d'espanyolitus?
Doncs això, que el diumenge 9 de març estaré tranquilament amb els meus amics a Navarcles, sense presses perquè tanquen el col.legi electoral :mrgreen:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24919

Muy bien, Tonio (sobretodo, la última frase: chapó)
Un cambio sencillo (bueno, sólo hay que cambiar la Consti....) sería que la circunscripción electoral, en lugar de la provincia, fuera la Comunidad Autónoma. Eso permitiría que partidos que, provincia a provincia, no se comen una rosca, tuvieran representación. Y mejoraría la proporcionalidad de esta representación.
Claro, los perjudicados (los 2 grandes + CIU + PNV) no están por la labor....

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24920

Quincho,
Estem en linea i com diu la poesia:

Maldigo la poesia
concevida como un lujo
cultural por los neutrales

Maldigo la poesia
de quien no toma partido
partido hasta mancharse.

I no es el mateix que surtin uns que altres.
Jo no vul, que surti la dreta espanyolista d'en Rajoi
i per aixó un a de pendre partit , partit fins a tacarse.

Salut.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24921

Dons jo sentin-lo molt no podrè estar a Navarcles , estarè voluntariament amb una taula electoral.

Salut.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.