• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24923

ni el Zapatero , ni Rajoy no m'agradan, els dos van en contra de la meva terra, la meva llengua i de les meves tradicions.
El Mas nomes persegueix el "trono" de la Generalitat (aquest senyor no s'ha adonat que ja esta ocupat), el seu soci Duran-Lleida el farem ministre de ministres, els d'Esquerra una vegada han trobat el poder que entraba per les seves butxaques doncs s'han acomodat i el que no farem avui ja ho farem demà, els verts bueno sense comentaris i per ultim el Montilla que defensa a ultrança Catalunya, nomes fa que apujar preus , autopistes,aigua,llum, tunel del cadi etc.
Be vist el que hi ha, no anire pas a votar, i espero que molts pensin com jo aveure si de una vegada els fan fora i surt gent nova amb idees noves i amb ganes de fer coses i de defensar els interesos del meu pais, potser a les hores si anire a votar.
Tambe vull fer esment que a tota aquesta colla el que mes por els fa es precisament l'abstanció, inclus aconsellan la opcio del vot en blanc, quan es van fer les primeres eleccions cada vot eran diners a les hores un vot soposba per cada partit 25 de les antigues ptes, m'imagino que aquestes altures ja passaran als 25€, doncs jo no els donare res, els vots en blanc s'els reparteixen entre tots.
Salutacions a tots.

PD el mon es divers i amb les seves formes i maneres diferentes de pensar, per tant nomes resta dir visca la DEMOCRACIA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24933

Doncs jo he estat pensant i crec que sí s'hauria de votar, blanc negre o taronja, però la nostre opinió s'hauria de sentir. També penso que molta culpa del que ens està passant es nostre i només nostre.

Sí que un cop pujen a la poltrona s'acomoden i deixan passar el temps sense solucionar problemes, o l'únic que fan es pujar-nos impostos, autopistes, aigua, llum..... però i què fem nosaltres com a ciutadans? Ara per exemple hem d'anar a 80 per l'autopista durant uns Km. Tothom s'ha queixat sí, però boca a boca. Què hem fet per aturar-ho? Quan fa que no anem a una manifestació de les de veritat? Jo es que tinc la impresió que com que tenim "democràcia" tot està bé i no val protestar. Crec que dins de tot som uns conformistes i potser necessitariem unes quantes lliçons dels nostres avis per aprendre a reivindicar, a queixar-nos i a defensar els nostres drets. Potser si els governants sabessin que el poble sels enfrontarà si no compleixen les promeses, es prendrien la seva feina més seriosament. Es només una opinió :-|

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24935

Volem volem volem, volem la indepedència, volem volem volem campistas catalans
:mrgreen:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24936

Però volem saber qui son. eeeehhhhhhhh Mangonguillaaaaaa!!??????

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24939

Som catalans, per desgràcia tambè espanyols, europeus, ciutadans del món :mrgreen:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24942

Podem sugerir a Andorra que ens invaeixin?? Només ens deixem guanyar i ja està. :-P

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24945

Ara per exemple hem d'anar a 80 per l'autopista durant uns Km. Tothom s'ha queixat sí, però boca a boca|

Tothom, no: yo estoy a favor de esa medida. Quizá porque, desde la ventana de la oficina, veo la nube de humo que sobrevuela la Ronda Litoral....

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24947

I no crees que adelantaríamos más solucionando el tema de las caravanas diarias que yendo a 80 en tercera por una autopista cuando tienes todos los carriles para ti solo?

A mi cada día me cuesta un mundo llegar desde la Meridiana hasta la autopista de Gerona. Todos parados con los motores encendidos y cuando al fin llegas a la pista, ves via más o menos libre, te tienes que poer en el carril de la derecha y en tercera controlando todo el rato el cuentaKm hasta que por fin ves el 120. Eso sin contar con las chimeneas de humo que salen de las fábricas. Sinceramente, creo que habría otras cosas que arreglar antes que los 80Km/hora.

Por cierto, la vuelta a casa vuelve a ser otra odisea cada día. Ahí sí que contaminamos y mucho. ¿Eso no lo ven?

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24948

Som catalans, per desgràcia tambè espanyols, europeus, ciutadans del món :mrgreen:

¿Cuál es la desgracia, Mandonguilla? ¿Ser españoles, europeos o ciudadanos del mundo?
- Yo no considero una "desgracia" ser español (pudiendo haber nacido chadiano, congoleño, ruandés.... hablemos de desgracias). Mi padre, QEPD, dio, entre otras cosas, 3 años de su vida en la guerra, varios en la cárcel y un ojo por una cierta idea de España. Cierto es que los que tenían esa idea de España perdieron (porque los otros tenían "sobrada fuerza bruta para ello", como les dijo Unamuno), pero ¿tengo que considerar una desgracia ser del pais de Azaña, o de Largo Caballero, o de Federica Monseny? Si para mí es una medalla que toda esa gente hiciera lo que hizo por mi país.
- Ya he dicho que aspiro a ser, primero de todo, europeo (quiero que esa sea mi única nacionalidad): cuando hablo con un inglés, con un francés, con un rumano, veo que son más las cosas que nos unen que las que nos separan).
- ¿Ser ciudadano del mundo es una desgracia? ¿Por la parte de "ciudadano" o por la de "del mundo"? A mí me gusta este mundo (no conozco otro) y me gusta ser ciudadano (ya fui súbdito hace años....)

Una cosa de la que enorgullezco (si de algo así puede uno estar orgulloso, pero en fin....), es que, por distintos motivos, yo soy castellano, aragonés, catalán, español, europeo, ciudadano del mundo. ¿Por qué tengo que pensar que algo de eso, que es la historia de mi vida, es una desgracia?

Jo, qué trascedente estoy hoy.... debe ser que es viernes....

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24949

I no crees que adelantaríamos más solucionando el tema de las caravanas diarias que yendo a 80 en tercera por una autopista cuando tienes todos los carriles para ti solo?

A mi cada día me cuesta un mundo llegar desde la Meridiana hasta la autopista de Gerona. Todos parados con los motores encendidos y cuando al fin llegas a la pista, ves via más o menos libre, te tienes que poer en el carril de la derecha y en tercera controlando todo el rato el cuentaKm hasta que por fin ves el 120. Eso sin contar con las chimeneas de humo que salen de las fábricas. Sinceramente, creo que habría otras cosas que arreglar antes que los 80Km/hora.

Por cierto, la vuelta a casa vuelve a ser otra odisea cada día. Ahí sí que contaminamos y mucho. ¿Eso no lo ven?

Transporte público.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24950

Eso iba muy bien cuando las empresas estaban en la city. Antes teníamos la fábrica en Pueblo Nuevo y aunque necesitaba 45 minutos para llegar, iba en metro. El ayuntamiento no nos renovó ( a nosotros y a otras cuantas) la licencia de actividad y tuvimos que irnos. Ahora estamos en el Vallés. Ni siquiera en un polígono, si no en la misma carretera de Sabadell. El transporte público más cercano es el tren y la estación está a 4 KM. así que no hay más remedio.

Igual que yo estamos las casi 40 personas que trabajamos aquí y esto multiplicado por muchas empresas = coches en movimiento todos los días aguantando caravanas y contaminando el aire además de la moral, que a nivel más particular pero a veces puede ser peor que la propia contaminación.

Tampoco era mi intención hacer un debate de los 80 Km. Este era solo una de tantas decisiones que toma el gobierno unilateralmente y que todos aceptamos calladitos y sin rechistar.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24966

Tothom, no: yo estoy a favor de esa medida. Quizá porque, desde la ventana de la oficina, veo la nube de humo que sobrevuela la Ronda Litoral....

Si te ganaras la vida con un volante en las manos seguro que pensarias diferente.
La nube ya no se ve?[/quote]
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24967

para mi lo de 80 km/h es excesivo, porque llega hasta Sitges, con la paradoja de que dentro de los tuneles no han cambiado la señalizacion y se puede ir a 90 km/h.
lo curioso tambien es que ahora hay muchos que respetan los 80 km/h, yo diria que la mayoria, cuando antes era una minoria quienes respetaban los 100 km/h.
de todas formas el tiempo que se "pierde" entre una velocidad y otra es minimo, hablo de cumpliendo los limites, en distancias de 20 kms la diferencia no superaria los 5 minutos, hay que tener en cuenta que no siempre se puede ir al liimite, hay veces que por circustancias del trafico se tiene que ir a menos.
toda medida que contribuya a disminuir los 3.000 muertes por accidente de trafico al año, sea bienvenida, aunque para mi esta no es la adecuada.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24968

No sabeis lo que j...de ir todo el dia mas pendiente del velocimetro que de la propia carretera.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24969

Dons , jo com el quincho, també estic a favor d'anar a 80 per segons quins trams.
També el meu pare va estar 9 anys entre guerra i camps de concentració.

En el meu cas , també els he patit amb les meves carns. quan jo tenia 17 anys a l'any 69 hem van detindre, a part de les palliçes que hem van donar a Via Layetana per part del Socials, vaig estar 3 mesos a la Model pendent de Consell de guerra fins que es van inhibir els militars, per després pasar al TOP , aquest van condenar-me a un any i mig de presó, i hem vaig lliurar de la presso per no ser reinciden i per que era l'any Compostelá el carreg era Manifestació ilegal.
A l'any 71 durant un Estat d'excepció hem van tindre 7 dies i set nits d'interrogatori a Vía Layetana. sense cap motiu....
No vaiga tindre carnet de conduir ni passaport , fins que va estar ven enterrat, la mili sense permisos putejat, no podia fer oposicions...
I lo meu ve ser lleu, va haber molta gent empresonada molts anys... afusellats, fins els setes picats...
A mi no hem dona igual qui surti , es per aixó que tinc clar el que no vull que surti la dreta espanyola hereus d'aquella gent.
Enteneu perqué??
Si se olvida la historia es facil de que se repita.

Perdoneu la palliça i salutacions.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24972

lo curioso tambien es que ahora hay muchos que respetan los 80 km/h, yo diria que la mayoria, cuando antes era una minoria quienes respetaban los 100 km/h.

Tonio, no m'extranya que la gent ho cumpleixi al peu de la lletra, millor dit, t'obliguen a cumplir-ho doncs amb la quantitat de radars que han muntat, qui és el guapo que necessitan el carnet de conduir per viure, no ho respecta?.
Estic completament d'acord amb Ross, no us imagineu el que arriba agobiar tenir que vigilar constament el comptaquilòmetres per no ser denunciat.

I si parlem de contaminar, perquè no han començat amb aquestes mesures per les empreses que contaminen de debò? llavors diuen que aquesta mesura es també disuasoria per evitar accidents oi?, doncs res home......, que ningu circuli, i els caps de setmana, tots tancadets a casa i problema resolt.
Em dona la sensació que els primers (i perdoneu l'expresió) a putejar som els "currantes de a pie", dels que ens llevem a les 6 o 7 del matí per fer rutllar el país.

Referent al trasnport públic, totalment d'acord amb la Montse (Carrie). Deixeu-me dir que mirat amb ulls d'un de capital, tot es possible doncs l'oferta és àmplia i variada, però quan t'ho mires amb ulls dels que som de comarca, la cosa camvia i molt.
Un exemple, al nostre poble, la línia de Renfe para un tren cada dues hores, i a partir de les 22:00 ja no en para cap més. Oi que tenim molta oferta de transport? :roll:

I amb política, no hi vull entrar per no ferir sensibilitats i potser tampoc és el lloc adequat per fer-ho, però fa molt temps que tinc clar que tots els "nostres dirigents" son com aquella dita que diu: los mismos perros con diferentes collares.

En fí, que cadascú en tregui les conclusions oportunes i que faci el que li mani el cor, el cap, les seves conviccions o el que sigui..... el que veritablement importa (sí més no així ho penso jo) és la felicitat de la persona i sentir-se bé amb un mateix.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24987

Monrib, fa temps que exerceixo el meu dret al vot per correu, com tu. ;-)

Jo ja he votat. Ho vaig fer aquest dilluns.
És una meravella tenir a casa totes les paperetes. No sé pas si n'hi deu haver gairebé trenta !!!
Me les he pogut mirar a poc a poc, documentar-me sobre el que diuen uns i altres (dels que em feien peça o curiositat a priori), i emetre un vot molt conscient, i una mica independent dels minuts de televisió que li han tocat en el repartiment a cadascun dels partits grans. ;-)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24988

Mandonguilla
Iniciat/da

Registrat: Jan 30, 2008
Missatges: 63
Ubicació: Manresa
Publicat: Divendres, 29-Febrer-2008, 9:27 Assumpte:

Som catalans, per desgràcia tambè espanyols, europeus, ciutadans del món

Mandonguilla en aquest forum també entra gent de fora catalunya.... 8O
Hauries de anar més en conte amb els teus comentaris per no ferir la sensisbilitat d' alguns espanyols que entren.. la meva parella es Cordovesa ;-) per tant les meves filles porten sang Espanyola :roll:
Y una part de la meva familia també ho es ... i el teu comentari no m' ha agradat gens ni mica tel podies haver estalviat.
Que vulguis tu la independencia i campistes catalans no vol dir que aquest forum segueixi aquesta politica.. perque si fora aixi d' alguna manera s' hauria establert una imposició... i a mi m' agrada la llibertat de pensamet . Per això hi soc aqui... perque no hi ha imposicions.
Amb el teu comentari tant desafortunat no ets millor que qualsevol dictador... :oops:

Pel que fa a anar a votar.. crec que es un dret.... la meva mare es va quedar sense pare quan tenia un any... va morir a la retirada del Ebre defensant la llibertat en el exèrcit roig.... expliqueu-li que no aneu a votar a ella... a qui li ha faltat la figura del pare perque un dia va marxar de casa per intentar aconseguir un món millor per la seva filla . Digueu- li que la seva mort no va servir per res...Ell i molts com ell van morir enarbolant la bandera de la llibertat. A mi no m' agrada ni la dreta ni la esquerra actual.... però com que no vull que guanyi un d' ells haig de fer la meva petita aportació.. ( la meva petita guerra) sinó no em quedaria tranquila... al menys si perd.. tindré dret a la pataleta... Avui tenim un present millor gràcies a tota aquesta gent, per això hem de donar el nostre vot.

Mª José :mrgreen:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24995

Mandonguilla
Iniciat/da

Registrat: Jan 30, 2008
Missatges: 63
Ubicació: Manresa
Publicat: Divendres, 29-Febrer-2008, 9:27 Assumpte:

Som catalans, per desgràcia tambè espanyols, europeus, ciutadans del món

Mandonguilla en aquest forum també entra gent de fora catalunya.... 8O
Hauries de anar més en conte amb els teus comentaris per no ferir la sensisbilitat d' alguns espanyols que entren.. la meva parella es Cordovesa ;-) per tant les meves filles porten sang Espanyola :roll:
Y una part de la meva familia també ho es ... i el teu comentari no m' ha agradat gens ni mica tel podies haver estalviat.
Que vulguis tu la independencia i campistes catalans no vol dir que aquest forum segueixi aquesta politica.. perque si fora aixi d' alguna manera s' hauria establert una imposició... i a mi m' agrada la llibertat de pensamet . Per això hi soc aqui... perque no hi ha imposicions.
Amb el teu comentari tant desafortunat no ets millor que qualsevol dictador... :oops:

Pel que fa a anar a votar.. crec que es un dret.... la meva mare es va quedar sense pare quan tenia un any... va morir a la retirada del Ebre defensant la llibertat en el exèrcit roig.... expliqueu-li que no aneu a votar a ella... a qui li ha faltat la figura del pare perque un dia va marxar de casa per intentar aconseguir un món millor per la seva filla . Digueu- li que la seva mort no va servir per res...Ell i molts com ell van morir enarbolant la bandera de la llibertat. A mi no m' agrada ni la dreta ni la esquerra actual.... però com que no vull que guanyi un d' ells haig de fer la meva petita aportació.. ( la meva petita guerra) sinó no em quedaria tranquila... al menys si perd.. tindré dret a la pataleta... Avui tenim un present millor gràcies a tota aquesta gent, per això hem de donar el nostre vot.

Mª José :mrgreen:

Punto uno:
Con mi comentario de català emprenyat, no he querido insultar ni molestar a nadie ni de cataluña ni del resto de españa. Por mis venas también corre sangre española. Sólo soy un catalan empreñado por una serie de cosas como mucha gente más, los impuestos, las carreteras, el ave, el precio de las cosas, todo eso de lo que nos quejamos los catalanes, es decir la gente que vive y trabaja en cataluña.
Si a alguien he podido molestar por decir "per desgracia espanyols", mis diculpas, pero no era esa mi intención.

Segundo punto:

Ves amb compte amb els teus comentaris tú, i estalviat el missatge,a mi tampoc m'ha agradat el teu.

Tercer punto:

A veure si prediques aquesta llibertat d'expressió o de pensament que dius i respectes que jo volgui dir lliurement en públic o en privat el meu pensament, sigui el sigui, es a dir, si vull la independència o la llibertat de kosovo o indepedència d'andorra o el que sigui. Si jo ho dic en un missatge ho dic lliurement, i és un pensament meu, personal, no intento convèncer a ningú, ni obligo a pensar com jo. He posat aquest eslògan de volen la independècia, capista catalans, com una broma, una xorrada de tantes que es posen a qualsevol fòrum. Potser el que vols es fer polèmica, no ho sé.
Amb el meu comentari, qué estic imposant??? Si tant t'agrada la llibertat de pensament, respecta la meva.
Tambè podria pensar que estàs imposant a la gent per que vagi a votar, quan es un dret, no una obligació, potser estàs faltant al respecte a la gent que no vol votar.

I per últim, per missatge desafortunat, el teu, que aquest si que sembla que estàs insultant a algú. Qui ets tu per dirme que soc un dictador o pitjor que un dictador?

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #24996

¿Cuál es la desgracia, Mandonguilla? ¿Ser españoles, europeos o ciudadanos del mundo?
- Yo no considero una "desgracia" ser español (pudiendo haber nacido chadiano, congoleño, ruandés.... hablemos de desgracias). Mi padre, QEPD, dio, entre otras cosas, 3 años de su vida en la guerra, varios en la cárcel y un ojo por una cierta idea de España. Cierto es que los que tenían esa idea de España perdieron (porque los otros tenían "sobrada fuerza bruta para ello", como les dijo Unamuno), pero ¿tengo que considerar una desgracia ser del pais de Azaña, o de Largo Caballero, o de Federica Monseny? Si para mí es una medalla que toda esa gente hiciera lo que hizo por mi país.
- Ya he dicho que aspiro a ser, primero de todo, europeo (quiero que esa sea mi única nacionalidad): cuando hablo con un inglés, con un francés, con un rumano, veo que son más las cosas que nos unen que las que nos separan).
- ¿Ser ciudadano del mundo es una desgracia? ¿Por la parte de "ciudadano" o por la de "del mundo"? A mí me gusta este mundo (no conozco otro) y me gusta ser ciudadano (ya fui súbdito hace años....)

Una cosa de la que enorgullezco (si de algo así puede uno estar orgulloso, pero en fin....), es que, por distintos motivos, yo soy castellano, aragonés, catalán, español, europeo, ciudadano del mundo. ¿Por qué tengo que pensar que algo de eso, que es la historia de mi vida, es una desgracia?

Jo, qué trascedente estoy hoy.... debe ser que es viernes....

Quincho, no he querido ofender a nadie con el comentario de per desgràcia espanyols, sólo soy un català emprenyat, como muchos de los que hay en cataluña. Si te he ofendido con el comentario te pido disculpas.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.