• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25087

I ara,
Mandonguilla for president :mrgreen: !!!!!![/quote]

8O 8O 8O 8O 8O Es veu que m'he perdut alguna cosa!!! Ara farem president a un "fantasma"??

En aquest fòrum practicament tots ens coneixem, menys al mandonguilla. I suposo que a ell no li interessa donar la cara, ja que prefereix fugir i fer mal a una persona que coneixem cara a cara, amiga de tots, i fer-se la victima.

I malgrat poder o no estar d'acord amb alguna afirmació de la Tiramillas, per mi l'AMISTAT ESTA PER DAVANT DE LES IDEES i no permetrè que un desconegut faci sentir malament a uns amics.

Amb la Tiramillas fins la fi del món!!!! ahplau ahplau

I que consti que això us ho diu un independentista.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25088

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1798
  • Gràcies rebudes: 46
Home, Jaume, no estic d'acord, aqui, com a qualsevol fòrum a internet, hi ha molts més usuaris només virtuals, de fet tu i jo som virtuals per a molts que encara no ens han vist, que usuaris reals.

I al meu entendre:
"Mandonguilla", a qui diria que conec però no n'estic segur, no ha fet res més que escriure una frase "políticament incorrecta".
"Tiramillas", a qui conec de fa temps, s'ha pres la frase com una ofensa, i ha contestat ofesa.

Per tant, segons la meva opinió i com aqui no hi ha eleccions, no els faria presidents, a cap dels dos.
A més, diria que es coneixen de fa molt de temps, i es posaran a xerrar al voltant d'una xocolata desfeta e la propera trobada que es vegin.

Un fòrum, crec que ha de servir, més enllà de parlar del tema que ens uneix, per discutir, o confrontar parers, sobre qualsevol tema, de la mateixa forma que ho fem a diari, amb el veí, la germana o el company de taula, amb l'únic límit de no perdre el respecte, com no ho fariem cara a cara, pel fet d'estar darrera un teclat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25089

Nouespai, jo també pensava que aquest fòrum era per això, perquè tothom pugués expressar els seus punts de vista i les seves ideologies sense sentir-se jutjat, però lamentablement, ja fa un temps que es va demostrar que això no era així, fins al punt que vam arribar a perdre a un forer molt experimentat a totcamping , es van "questionar" les opinions d'uns quants entre els quals em compto, fins al punt d'haver d'aguantar les burles en una de les ultimes kdds d'uns quants sobre un tema com el de Blanes, després de tant temps, totalment innecessàries (segurament ni eren conscients de lo malament que estaven fent sentir a una persona que estava present: la Mària).

Sento haver tret aquest tema de nou, però des d'aquella trobada, ens sentim malament per aquest fet.

Finalment demanar disculpes a la Mari, com a creadora d'aquest fil, per el possible mal rollo que aquestes paraules puguin crear.

Mandonguilla, si ens coneixem i t'hem ofès, ho sentim. Si no ens coneixem, encara ho sentim molt més.

A la resta, demanar disculpes també per re-obrir un tema del passat en aquest fil...

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25104

martell martell martell martell martell martell
I el Maranya al paredón !!!!!!!!
martell martell martell martell martell martell

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25106

.

A la resta, demanar disculpes també per re-obrir un tema del passat en aquest fil...

martell martell martell martell martell
To be continued....

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25107

"Mandonguilla", a qui diria, que conec però no n'estic segur, no ha fet res més que escriure una frase "políticament incorrecta".

A més, diria que es coneixen de fa molt de temps, i es posaran a xerrar al voltant d'una xocolata desfeta e la propera trobada que es vegin.

Josep Maria, possiblement "Mandonguilla" sigui algú que ja coneixem, però per un altre nick, i hagi assistit a diverses trobades.

Un fòrum, crec que ha de servir, més enllà de parlar del tema que ens uneix, per discutir, o confrontar parers, sobre qualsevol tema, de la mateixa forma que ho fem a diari, amb el veí, la germana o el company de taula, amb l'unic límit de no perdre el respecte, com no ho fariem cara a cara, pel fet d'estar darrera un teclat.

Precisament si "Mandonguilla" fos algú ja conegut, em sorprendria la duresa amb la que contesta a la Maria José, sota l'empar d'aquest segon nick que li camuflaria la identitat, darrera un teclat.

To be continued....

CapitaMaranya, de vegades els records tornen a la memòria.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25108

Hola Arizona,
a mi, i no per dessitg, em coneix ben poca gent... però no em considero, per aquest fet, un fantasma. Però tant se val... amb fils com aquest, siguem realistes... i lo be que ens ho passem els que llegim...
Això es com la vida mateixa, convivencia, disparitat d'opinions, un diu blanc i l'altre negre. Ens anem escalfant i s'ens escapa alguna cosa inadecuada; però bé, nomes son opinions. Ens arrefredem i nosaltres mateixos pensem, "cony, potser m'hi passat". S'ha de tenir perseverancia: un ha trobat una pedra i ha caigut, l'altra ha trobat una altra pedra i també ha caigut. Doncs entre tots, ajudem-los a que s'aixequim i aquí no ha passat res. Que cadasqun faci la seva via.
Jo tinc amics que voten esquerra, d'altres PP, Psoe, etc... i qui es millor? Jo penso d'una manera, i dificilment em canviaran, i els altres d'un altra. No ens posarem mai d'acord. Devegades parlem amb vehemencia, les persones som així, però això es tot. I la vida continua igual; disfrutem-la.
Amb respecte, però que l'intercanvi d'opinions no pari, que es enriquidor.
Salut per a tots.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25112

Des de la més profunda tristesa i decepció us dic adeu

Tenim ganes de tocar el voraviu, "Mandonguilla"?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25113

Sento haver tret aquest tema de nou, però des d'aquella trobada, ens sentim malament per aquest fet.

pues no veo porque nadie se tiene que sentir mal, aquello fue un intercambio de opiniones, incluso ni eso, porque casi diria que todos opinabamos lo mismo, pero lo enfocabamos de diferente manera, igual que las consecuencias, hubo quien abandono el foro, sus motivos tendria, pero ¿es que acaso los que no hemos abandonado el foro no tenemos principios? no lo creo, mas bien creo que como tu, Jaume, valoramos mas lo que nos une y anteponemos la amistad a una opinion o mejor dicho a una manera de afrontar una situacion, porque todos estabamos en contra de la supresion de la zona de parking.
Quizas todos tendriamos que tratar de evitar las descalificaciones personales y a no caer en ellas.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25115

Tonio, ens referíem que no estem bé des de la trobada de Manresa, que es on va passar lo que hem comentat, a lo millor no estava ben expressat. Salutacions.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 9 mesos #25116

disculpa, entendi mal.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.