• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25003

UY, uy, uy, els ànims estan caldejats !!!!
Així m'agrada, que la crispació arribi al fòrum !!!!

Jo també penso que és una desgràcia ser espanyol... però espanyol de quarta !!! Penso que tincs els mateixos o més deures que els espanyols, però cap dels seus drets. Però és un sentiment, i propi, no espero que ningú el comparteixi.

Ostres, jo no sé pas com us heu agafat això de "campistes catalans", però a l'escola jo m'havia fet tips de cantar allò de "no volem ser una nació d'Espanya, volem independència, volem paisos catalans" i per la meva sang còrrer sang de tot arreu, fins i tot francesa i no tinc una especial simpatia pels francesos. Així que posem les coses al seu lloc i tornem a reprendre el fil tal i com el va iniciar la Mari, amb molt d'humor, que per debats ja tenim el Zapatero i al Rajoy.

Eva, jo encara estic de reflexió, el dijous vam presentar la solicitud i estem esperant les paperetes. ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25006

Mira Mandonguilla..... segurament si et conegués sabria interpretar les teves dues frases que segueixo pensant que han estan molt desafortunades...però ets un personatge sense rostre ni nom.... i com encara no tinc els poders d' en Rappel.. la veritat no se com agafar- me les coses que dius... Si et conegués no t' hauria contestat ;-) ...hauria pasat totalment .. creume ;-)
De tota manera jo he donat el meu parer sobre algo que vaig llegir que tú havies escrit ... perquè normalment quan algú escriu representa que ho ha pensat abans ... amb tot el que comporta... no? Si no vols que la gent et contesti el que no vols escoltar .. no provoquis.

Mª José :mrgreen: "la gazpachita" jajajajajajajajajajajajajajjajajajaja

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25010

Ara que m' ha vingut al cap i per no tenir malesinterpretacions.. et volia explicar Mandonguilla que una tarda de la kdd de la calçotada .. després de que la Mercè , la Mireia i en Nasi ens fessin suar la carn salada jajajaj va quedar un grup de gent parlant sobre la teva identitat..( bé , després es va tornar a parlar i parlar jajajjaja) jo hi era entre aquest grup...i es va dir que a cap forum hi havia una mandonguilla que fes el teu paper com el que feia tant bé el Capità Maranya en el seu dia....... i a mi s' em va acudir que enlloc de mandonguilla hi podria haver una gazpachito... i algú va dir que si aquest gazpachito neixia.. ja sabriem qui era jajajajajajaj.Bé.. varem riure una miqueta que sempre va bé....
Per això t' ho volia explicar lo de la Gazpachita perque no t' ho prenguis malamentt perque es amb "cariñu". :mrgreen:

Una altre cosa... si et sents insultat com dius..... perdonem ...perque no es el que pretenia... solsament dono el meu parer de la única manera que se ..que potser no es la més encertada... soc molt impulsiva i el que penso ho dic... bó o dolent i qui em coneix ho sap.... en fi.. torno a repetir que em perdonis si creus que et volia insultar... em sap greu...perque no es aixi.....

Mª José.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25041

Mira Mandonguilla..... segurament si et conegués sabria interpretar les teves dues frases que segueixo pensant que han estan molt desafortunades...però ets un personatge sense rostre ni nom.... i com encara no tinc els poders d' en Rappel.. la veritat no se com agafar- me les coses que dius... Si et conegués no t' hauria contestat ;-) ...hauria pasat totalment .. creume ;-)
De tota manera jo he donat el meu parer sobre algo que vaig llegir que tú havies escrit ... perquè normalment quan algú escriu representa que ho ha pensat abans ... amb tot el que comporta... no? Si no vols que la gent et contesti el que no vols escoltar .. no provoquis.

Mª José :mrgreen: "la gazpachita" jajajajajajajajajajajajajajjajajajaja

Perquè continues intentant provocar polèmica? T'agrada provocar al personal? Vols sentir-te protagonista? Et molesta que algú faci broma i gresca entre els foreros?
Quin problema tens, en que el meu "personatge" no tingui rostre ni nom?
Dient que: si em coneguessis no m'hauries contestat.... hauries passat, ho diu tot, prefereixes provocar i insultar a algú que no coneixes. Perfecte.
Em sembla be que donis el teu parer al meu comentari, perque quan algú escriu, representa que abans ho ha pensat... amb tot el que comporta.
Jo crec que tú quan escrius, no ho has pensat gaire.
Que no provoqui. Qui està provocant? Qué ets la advocada d'algú, o d'alguna associació de campistes no catalans? Perquè ataques? Perquè m'intentes cremar a la foguera?
Em pregunto jo, potser tu tambè hauries d'anar amb compte amb les teves actituds per no ferir la sensibilitat d'alguns campistes o no espanyols que entren al fòrum. He llegit: "Cortamos una senyera a trozos, como signo de identidad, unión i fidelidad a unos principios". Mare de Deu, vau tallar una senyera en un acte oficial i no ho vau fer amb una espanyola. Això es intolerable.
Eh, que tot això t'ho perque no t'ho prenguis malament, com dius tú, amb de respecte i molt de carinyo.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25045

Jo penso que els sentiments no es poden controlar, es com quan algú s'enamora i li diuen "aquest-e no et convé" i què??? El cor no te lògica ni decisió, els sentiments tampoc.

Cadascú pot sentir-se i de fet, es sent de la nació o país que vol i ningú no es més que ningú per això. El que a alguns ens sap greu es que gran una part de la població pugui manifestar el seu sentiment arreu del món mentre que els altres ho han de callar per què la seva ni tan sols existeix com a tal.

Quan omples una butlleta d'inscripció per exemple, a un càmping fora fronteres i et demanen la nacionalitat, hi ha molta gent que la escriu, orgullosa i conscient de que el que posarà allà es tan real com ells mateixos (com ha de ser); però hi ha d'altres, que no poden posar la que sincerament consideren seva, la que senten des de dins i amb la que s'identifiquen, sinó que han de posar la que està reconeguda arreu, que sentimentalment, es com si posessis qualsevol altre per què quan ho escrius et preguntes: "estic parlant de mi??" Què hi tinc jo a veure? - Que no s'enfadi ningú - Només demanaria que per un moment us poseu en situació. Imagineu que un dia la nació es envaïda per qui sigui i mai mes no pugueu dir de on sou. Quin sentiment provocaria?

Això no vol dir, repeteixo, que ningú vulgui ser més que ningú, ni diferent, ni que es busquin baralles. Només que, ja que estem en "democràcia" hauríem de respectar que cadascú es sentís part de la terra que estima i que això ho poguessis dir allà on vagis i quan et pregunten la nacionalitat, poder contestar amb orgull la que t'identifica, sense que et diguin "no, això no val, has de posar el país" .... tan senzill com això. Així es com ho sento des del meu petit jo.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25047

Mandonguilla
He llegit: "Cortamos una senyera a trozos, como signo de identidad, unión i fidelidad a unos principios". Mare de Deu, vau tallar una senyera en un acte oficial i no ho vau fer amb una espanyola. Això es intolerable.
Soc Catalana per molt que et pesi....l i defensare tota la meva vida la meva terra.. però també soc Espanyola per molt que també et pesi... ;-)

Ni vull provocar com dius ni que em provoquin .. solsament dono la meva opinio com tu fas...per això....
no et tornaré a contestar mai més...pots estar tranquila mandonguilla.... però està ben clar que no em coneixes ;-)

adeu i que et vagi bé :mrgreen:

Mº josé ;-)

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25049

En primer lloc volia demanar disculpes a la Mari, que va iniciar aquest fil, i a la resta de foreros, per si les meves paraules son massa dures o irreverents, potser no corresponen a aquest fil.
No pretenia està a l'alçada d'en Maranya, cadascú és com és, nomès volia donar una mica de corda al fòrum, i crec que al principi ho vaig aconseguir, ara desprès de tot això, potser algú en cremarà a la foguera.

Per tot això:

Des de la més profunda tristesa i decepció us dic adeu, us desitjo lo millor i que tireu endavant aquest fòrum, que sempre m'ha semblat un fòrum familiar i amb bon rotllo "a pesar de todo".

Adeu a tots.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25052

PERÒ QUÈ ENS ESTÀ PASSANT???????????????? :!: :!: :!: :!:

QUÈ NO ESTEM EN DEMOCRÀCIA??? QUE NO POT DIR CADASCÚ LA SEVA?????????? ARA RESULTA QUE ENS AUTO-IMPOSEM EL CONTROL D'EXPRESIÓOOO? :oops: :oops:

SI US PLAU............ QUI SE SENTI ESPANYOL, ENDAVANT! I QUI NO, TAMBÉ ENDAVANT AMB LA ESPERANÇA QUE D'UN DIA PODER ACONSEGUIR-HO. No hi ha cap motiu per enfrontar-nos!

MANDONGUILLA, JO PERSONALMENT ET DEMANARIA QUE RECAPACITIS I CONTINUIS AMB NOSALTRES :cry:

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25053

Mandonguilla
Iniciat/da

Registrat: Jan 30, 2008
Missatges: 69
Ubicació: Manresa
Publicat: Dilluns, 03-Març-2008, 13:04 Assumpte:

En primer lloc volia demanar disculpes a la Mari, que va iniciar aquest fil, i a la resta de foreros, per si les meves paraules son massa dures o irreverents, potser no corresponen a aquest fil.
No pretenia està a l'alçada d'en Maranya, cadascú és com és, nomès volia donar una mica de corda al fòrum, i crec que al principi ho vaig aconseguir, ara desprès de tot això, potser algú en cremarà a la foguera.

Per tot això:

Des de la més profunda tristesa i decepció us dic adeu, us desitjo lo millor i que tireu endavant aquest fòrum, que sempre m'ha semblat un fòrum familiar i amb bon rotllo "a pesar de todo".

Adeu a tots.

Uy Mandonguilla ..... si es que em portes de cap.... Em vas enviar un correu per lo de Manresa.... ho recordes no ???dient que no havies pogut venir per un problema familiar .. aleshores perquè no has volgut portar aquesta picabaralla.... si es pot dir aixi... també en privat??? :roll:

Amb la teva actitut de marxar no et posaràn a tu a la foguera no... sinó a mi ;-) perquè d' alguna manera etsàs dient que marxes per la meva causa ....cosa que realment ho trovo una tonteria.. ja que el pensament de una sola forer@ no fa un foro...

M' has de perdonar perque mai segueixo la corrent de la gent... dono la meva opinió... no he après mai a ser sumisa..... i mira que ho he intentat....però no puc amb la hipocresia i les tonteries ....per això tinc problemes ja veus.. per no fer com els demes... callar....No ho sé fer... i avegades m' aniria de conya creume!!!!! Però es una pena.. no ho se fer ufffff.
Aleshores solsament puc pensar dues coses:
Una) Que estàs fent el millor paper de la teva vida talment per guanyar un Goya.. o
Dues) Que realment et prens massa serios¡ament els comentaris dels forers que posiblement no son ni pensen com tu... Que es el que realment crec...

En fi... a mi no m'ha agaradat mai donar pena... la vida per desgràcia m' ha ensenyat a no necesitar a res ni ningú per seguir endevat...

Espero repensis lo te la teva marxa...i ho dic de tot cor ..

Mª José

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25056

Po favo, que no llegue la sangre al río....
Nada de lo que se ha dicho en este hilo (ni en ninguno) merece que un forero, conocido o desconocido, emprenyat o feliz de la vida, abandone este foro.
Un foro es una conversación, un diálogo. Puedes, incluso, decir burradas (por poder, podemos insultarnos, o llamarle Diego a Tonio.....), pero no irnos: si nos vamos, matamos la conversación. Y hablando se entienden la personas, pero callados.....

Mandonguilla: al menos ante mí, no te tienes que disculpar de nada. Yo no estoy de acuerdo en algo que tú has escrito, te lo he hecho notar..... no ha pasado nada.

Mª José: no te puedo pedir que seas menos visceral, porque no serías tú misma...... pero también sé que tú eres la primera que te sentirás mal si Mandonguilla no vuelve.

Carrie: he estado pensando, al hilo de lo que contabas en tu post sobre dónde tienes que ir a trabajar, que, cuando nosotros nos vinimos a vivir al Poblenou, había montones de fábricas y talleres que han ido desapareciendo. Y, como a vosotros, a muchos les han obligado a ir a trabajar a otro sitio, sin que ni las empresas ni la sociedad (y, sobre todo, las empresas, que son las que han ganado vendiendo el terreno del Poblenou) hayan hecho más que traspasaros el coste (económico y ecológico) de la distancia a los empleados. No sé, pero pensar en la clase de sociedad que estamos montando, en la que una persona necesita recorrer cada día 40 o 50 kms para ir ganarse la vida, y en el proceso mover 1.000 kgs de un coche (o sea, gastar la energía que un pueblo africano tiene para comer un mes....)... no sé qué sociedad es ésta, la verdad, pero bien, lo que se dice bien, no vamos.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25057

Quincho, estoy totalmente de acuerdo contigo. Ahora los de Barcelona tenemos que ir a trabajar fuera y las caravanas se repiten cada día a la entrada de la ciudad de la gente de alrededor que viene a trabajar a ellas. Es de locos.

Yo personalmente, si alguien del Vallés me cambia el puesto de trabajo, con las mismas condiciones, claro está, le cedo el mío ahplau Ya seríamos dos coches menos en la calle ;-)

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25061

Nosaltres som dels afortunats que podem anar a treballar a peu, estem a 20 minuts tot xino-xano. Algun cop que hem hagut d'anar a Barcelona a la tarda hem quedat avorrits de les cues.

Carrie, com el Vallès no hi ha res, tant per viure com treballar :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25062

Quincho.. si es que me sabe mal desde el primer momento .. porque mandonguilla se toma como algo personal los comentarios que hago .. y me sabe muy mal creeme.. porque son opiniones mias generalizadas....no en contra de nada ni nadie....
Y realmente has leido mi pensamiento Quincho... porque yo me siento mal por su decisión... porque no creo que sea para tanto.
Lo podria llegar a entender si un montón de foreros hubieran tenido distintas opiniones a lo largo del tiempo de la vida de la mandonguilla en contra de las suyas... pero una sola?????
De veras no puedo llegar a enteder esa decisión... pero si queria hacerme daño .. lo ha conseguido... si.
Seguramente si mandonguilla no entra más deberé recapacitar sobre mi participación en este foro....y pensar que igual ser tan visceral y transparente tanto para lo bueno como para lo malo... no es bueno para este foro... ojalá pudiera cambiar.. pero la vida me ha hecho asi.

Mª José

Mª José

Mª José

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25064

Érase una vez
un lobito bueno
al que maltrataban
todos los corderos.
Y había también
un príncipe malo,
una bruja hermosa
y un pirata honrado.
Todas estas cosas
había una vez.
Cuando yo soñaba
un mundo al revés

José Agustín Goytisolo
(n. en Barcelona en 1928)

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25065

Maria Jose, ja t'ho vaig dir un cop en privat i ara ho faig públicament, no t'hauries d'agafar tan seriosament el que s'escriu, més val interpretar-ho malament però agafar-s'ho amb humor. Potser no era la teva intenció molestar, però crec que el comentari "...no ets millor que qualsevol dictador" no és una opinió. Potser abans d'escriure amb el cor hauries de saber el que realment es vol dir.

I ara,
Mandonguilla for president :mrgreen: !!!!!!

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25071

Webmestre, vols dir que no comença a ser hora de possar punt i final aquest fil ?

A mi personalment el que hem sabria mes greu es que ens renyim per coses que no pertanyen al campisme

Salutacions a tots i a totes

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25072

monrib2123 Publicat: Dilluns, 03-Març-2008, 17:34 Assumpte:

Maria Jose, ja t'ho vaig dir un cop en privat i ara ho faig públicament, no t'hauries d'agafar tan seriosament el que s'escriu, més val interpretar-ho malament però agafar-s'ho amb humor. Potser no era la teva intenció molestar, però crec que el comentari "...no ets millor que qualsevol dictador" no és una opinió. Potser abans d'escriure amb el cor hauries de saber el que realment es vol dir.

I ara,
Mandonguilla for president !!!!!!

Sempre se el que vull dir Montse.. això no ho dubtis mai....i com tu dius....
Mandonguilla for president!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25075

"Potser abans d'escriure amb el cor hauries de saber el que realment es vol dir."

Això mateix volia dir, no és el que vols dir tu (M.Jose). Potser hauria d'haver dit, per evitar males interpretacions: Potser abans d'escriure amb el cor, hauries de saber el que realment vol dir l'altre quan escriu. Ja veus, una coma de menys, un escriure ràpid pot portar molts follons.

Volem un cara a cara Tiramillas-Mandonguilla :mrgreen: !!!!

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25079

Lo que buscan los partidos políticos es el enfrentamiento de catalanes y españoles. Aquí ya lo han conseguido... :(
Es una lástima que en un pais como catalunya donde cabe toda la gente y se respeta a toda la gente, donde la mayoría de los catalanistas somos de padres emigrantes y quizás los más radicales, caigamos en la trampa del enfrentamiento. Es catalan todo el que vive y trabaja en catalunya y por supuesto se sienta catalán. Pero eso no quiere decir que los que no se sientan catalanes no tengan un hueco en este gran país. Creo que el respeto a todas las ideas hace grande a este pais y por supuesto la expresión de unas ideas ( las que fueren), no puede enfrentar a ninguna persona contra otra. Menos aún a un forero de este foro, amigos de la amistad por nuestra afición y forma de vida... LA VIDA LIBRE Y SIN ATADURAS EN COMUNIÓN CON LA NATURALEZA. Pelillos a la mar y creo que con unas disculpas, que ya os habeis dado, se tendría que zanjar este mal rollo. :oops:

Mandonguilla, no se si ens coneixem, però crec que et tinguis que anar del fòrum perquè un altre digué el que pensa, ni ningú se ofengui per las teves ideés. E ixo es soluciona en una KDD amb una bona ampolla de cava. dance
Una abraçada,
Joan Bta.

Re: PREGÀRIA fa 12 anys 8 mesos #25080

He pres una desició.... i si hi ha una cosa que em fa mal de debó ..es el que està pasant en un fil que va obrir una persona que apressío molt... i no té cap culpa de tot això...PERDONA MARI.

Per una altre banda i vull que quedi molt clar... no tornaré a contestar més en aquest fil per molt que es vulgui provocar........encara que hi hagi gent que faci servir missatges subliminals jajjaja.Es curiós que gairebé tots els misstages parlin solsament del que jo penso o he dit... quan hem estat dues persones qui hem tingut la picabaralla... en fi...coses que pasen jajajajaj

Montse.. crec que el unic cara a cara que veruas es el de rajoy y zapatero.. ho sento.... jo ho deixo aqui...jajajaja
:mrgreen:

ADEU!!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.