|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys,
Ja fa temps que vinc pensant que podria estar bé crear una base de dades amb els nostres telèfons per si convé trucar-nos entre nosaltres. Quantes vegades ens hem trobat que trucaríem a tal persona perque passa un mal tràngol i no tenim el seu telèfon?, no se a vosaltres, però a mí m'ha passat. Penso que ens pot anar bé a tots, sobretot a l'estiu quan la gent està més escampada, d'aquesta manera per exemple si un sap que "fulanito" es per a tal contrada, l'altre el pot avisar de que tambè hi es o per demanar-li informació d'alguna cosa....... no sé, es una idea. Logicament, aquesta llista NO POT SER PÙBLICA A LA VISTA DEL FÒRUM. Per mí la mecànica seria que nosaltres enviéssim un privat al qui ho fagi ( si voleu ja ho faig jo) amb el telèfon de casa i un mòbil que per norma general estigui operatiu, es crea una llista amb el nick i els telèfons corresponets i el proper dia que ens veiem uns quants es reparteix. Potser ho trobareu agoserat, però es una proposta que deixo a l'aire per a veure que hi dieu..... Salut MEMBRES GUIA TELEFÒNICA actualitzada (10/03/09) 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix i Homer 5- Lince i Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- KapitàMaranya 12- Xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- Brujisa 16- Piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- Nanan 21- JJV(Joaqui) 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- Payvi 27- Nouespai 28- Mari 29- Jordigaba i Malena 30- Raboga 31- Tonio 32- Tiowillson 33- Garoppa 34- Merce67 35- Mar-mar 36- Joseluisgisela 37- Pelusilla 38- Conrad i Echobelly 39- Diana 40- Aleixenia 41- Saur 42- Ciuatanejo i Iogui 43- Toti 44- Martí 45- CarlosK75 46- Mirypaco 47- Willi 48- Fina 49- JoanV No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Carles.cat.
|
|
Es que els del Bages som uns il.luminats. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ho trobo perfecte. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A mi em sembla bé...però penso que es podria fer una llista...com no.... :mrgreen: ...de la gente que ho vulgui fer , posar un encarregat...(em sembla que aquesta vegada et tocarà tu Carles :roll: ) .t´enviem els nostres telèfons i , quant els tinguis ens envies el llistat per privat...no?
és una proposta... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
M'apunto , molt bé i cap problema, aixi podem anar quedant i que tot sigui mes agil
|
|
|
Perfecte. Et fare arribar un privat.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Doncs posem-hi fil a l'agulla. :mrgreen:
Començo obrint la llista =)), tots els que hi estigueu interesars apunteuvos-hi. Vosaltres envieu-me un privat amb les vostres dades i quan estigui tot, jo us envio un privat o bé un e-mail amb tota l'informació rebuda LLISTAT DE TELÈFONS: 1- CiM 2- JordiJ Per si de cas, poseu-hi també una adreça electrònica per facilitar-me la feina. Gràcies :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Els telefons i el @mail ja entan enviats per privat
LLISTAT DE TELÈFONS: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
LLISTAT DE TELÈFONS:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
I ja que et veig tan animat, ves pensant també amb la llista de les botifarres :mrgreen:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib |
|
|
Hola Carles ¡¡¡
M'agrada la idea :D :D :D 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus Fins aviat ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
em sembe perfecte
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Es que lo nostres són les llistes....
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri Salutacions
|
|
|
Hola Carles un altre que s´apunta
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala |
|
|
Som-hi
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10 - EvaV 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jo no puc ser menys :mrgreen:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- KapitàMaranya :twisted: |
|
|
El kapita Maranya fa tanta Maranya que ha esborrat a la EvaV
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya Salutacions
|
|
|
un altre mes a la llista:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell |
|
|
un altre mes a la llista:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 - Arizona |
|
|
Un altre mes a la llista:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Publicat: Dimarts, 06-Març-2007, 23:39 Assumpte:
Un altre mes a la llista: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa |
|