|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
jo tambe m´apunto:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
D'acord, jo també m'apunto, encara que arribo a ser de moment, forero amb nivell "constant" :D
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys |
|
|
Hola companys,
Primer de tot, agraïr-vos a tots la vostra resposta i que ja tingui tantes dades, us asseguro que queda un llistí telefònic ben xulo!!!! :mrgreen: De tots els que us hi heu apuntat (que de moment en som 17) em falten les dades de: - Lince-Monrib - KapitàMaranya - piti No ho sé vosaltres, però jo començo a pensar malament de tantes coincidències, que ho fa que en piti no ho hagi fet encara i el Kapità tampoc? o potser en Lince es cosí germà del cunyat de la neboda de la sogre del Kapità? noi, això es un expedient X =)) Fora bromes, us volia fer una puntualització: Lògicament, faré arribar aquesta llista a tota la gent que s'hi ha adherit i que posteriorment m'hagi fet arribar les seves dades per correu privat. Crec que no puc fer públiques (per correu elèctronic o per privat) segons quines dades a gent que no s'hi "mulli". Esperaré uns dies a enviar-vos-ho per si hi ha més gent, d'acord? Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Miri senyor,
Alguns tenim feina. :evil: |
|
|
Ja ho veig
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
otro mas para la lista
|
|
|
1- CiM
2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys 18.- Rhisto |
|
|
CiM, tal com dius:
Lògicament, faré arribar aquesta llista a tota la gent que s'hi ha adherit i que posteriorment m'hagi fet arribar les seves dades per correu privat. Crec que no puc fer públiques (per correu elèctronic o per privat) segons quines dades a gent que no s'hi "mulli". A mi, ja hem sembla bé i correcte. :D |
|
|
:D Hola Carles, nos unimos a la lista:
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys 18.- Rhisto 19.- Los Pacos |
|
|
Hola Carles uns altres que s’apunten
1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys 18.- Rhisto 19.- Los Pacos 20 - nanan |
|
|
Nois, això de les llistes s’està convertint ja en una epidèmia.
Nosaltres també ens apuntem: Carles t'envío les dades al privat del Forum. 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys 18.- Rhisto 19.- Los Pacos 20 - nanan 21.- JJV Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Gràcies Carles per la teva iniciativa.... segur que serà ben rebuda.
Ara mateix t'envio totes les nostres dades. Una abraçada. |
|
|
1- CiM
2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys 18.- Rhisto 19.- Los Pacos 20 - nanan 21.- JJV 22.- IGNASI |
|
|
T'he enviat les meves dades
Gracies i una abraçada |
|
|
1- CiM
2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9 - Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13 -Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17.- Corecitys 18.- Rhisto 19.- Los Pacos 20 - nanan 21.- JJV 22.- IGNASI 23-Tiramillas. |
|
|
Hola companys,
Actualitzo la llista: 1- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix De tots els que us heu apuntat, encara em faltan els telèfons de: - Piti - Rhisto - JJV Recordeu que si no m'ho feu arribar, jo no us puc enviar la llista :oops: , es la norma que vàrem posar al principi, ok? Esperaré uns dies més a fer-vos arribar el llistat a quadascú de vosaltres per si algú més s'hi vol afegir, perquè hi ha algún company que encara no havia vist el fil. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
1- CiM
2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Algú més s'anima a ser-hi a la llista?
D'aquí a pocs dies us enviaré la "guia" de telèfons Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
eppppppppp que faltem nosaltres.
- CiM 2- JordiJ 3- Nesc 4- Matrix/12083 5- Lince-Monrib 6- Neus 7- Ross 8- Mercuri 9- Cala 10- EvaV 11- kapitàMaranya 12- xguell 13- Arizona 14- Sabel 15- brujisa 16- piti 17- Correcitys 18- Rhisto 19- Los Pacos 20- nanan 21- JJV 22- IGNASI 23- Tiramillas 24- Arcadix 25- Jepi 26- payvi |
|
|
Ok Vicenç, ja ets a la llista negre :mrgreen:
Algú més vol ser membre del super-mega-txatxi-piruli-watxi-keys llistín telèfonic de Totcàmping? Vinga que encara hi sou a temps.......queden poquets dies :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|